Εφημερίδα ''Καθημερινή'', 11/09/2013
Σύνταγμα της Ελλάδας.
Άρθρο 16:
§ 2: ''Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους...''
§ 4: ''Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια...''
2013 : 2.500 εκπαιδευτικοί “διαθέσιμοι” υπό απόλυση.
2011: καταργήθηκαν 800 σχολικές μονάδες,
2012: καταργήθηκαν 120 σχολικές μονάδες,
2013: καταργήθηκαν 118 σχολικές μονάδες,
στην Ανατολική Αττική, τη Ροδόπη, την Ξάνθη, τη Στερεά Ελλάδα, τη Θεσσαλονίκη...
Το κονδύλι για τη μεταφορά μαθητών από 151.000.000€ το 2011 μειώθηκε σε 55.000.000€ το 2013.
Το κόστος ενός δρομολογίου λεωφορείου για τη μεταφορά μαθητών σε μια διαδρομή ισούται με:
ΚΔ={ΣΧ(αΑ+βΒ+0,0000335Γ/γ)+((Γ/15+Δ+Τ)/2496+Ε/1980)xΣΧ/γ)}x(1+Z)x(1+H) !!!
Η κυβερνητική πολιτική ισούται ΚΑΙ με την καταστροφή της παιδείας.
Τι δεν καταλαβαίνουμε;
Πόσο ακόμα θα τους αφήνουμε να ευτελίζουν τις ζωές μας;
Αν δεν τους ανατρέψουμε θα μας εξοντώσουν.
ΣΟΦΙΑ ΣΑΚΟΡΑΦΑ
ΣΧΟΛΙΟ taxalia: ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ
3 ΟΚΤ 2013
Μαύρα μαντάτα για τη μεταφορά μαθητών
Δεν πρόκειται να λυθεί το πρόβλημα, γιατί απλά κοστίζει 150 εκ.ευρώ και το κράτος θέλει να πληρώσει 55. Από τα 280 εκατομμύρια της δαπάνης το 2003, το ποσό που διαθέτει πλέον η πολιτεία πέφτει στα 55 εκ. ευρώ, με αποτέλεσμα να προσπαθούν να αγοράσουν αγαθό αξίας 100 ευρώ, με...
35 ευρώ μόνο, κι έτσι δεν υπάρχει προμηθευτής. Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν οι απαραίτητες πιστώσεις, ό,τι και να κάνουν μαθητές, γονείς και δήμαρχοι, η μεταφορά με τουριστικά λεωφορεία, ΚΤΕΛ, ταξί κλπ, είναι ουσιαστικά παρελθόν.
35 ευρώ μόνο, κι έτσι δεν υπάρχει προμηθευτής. Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν οι απαραίτητες πιστώσεις, ό,τι και να κάνουν μαθητές, γονείς και δήμαρχοι, η μεταφορά με τουριστικά λεωφορεία, ΚΤΕΛ, ταξί κλπ, είναι ουσιαστικά παρελθόν.
Θα πρέπει να βρουν μόνοι τους τη λύση.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα σε ένα πρόβλημα που έρχεται και ξανάρχεται στο προσκήνιο.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα σε ένα πρόβλημα που έρχεται και ξανάρχεται στο προσκήνιο.