6 Νοε 2013

Η Πρόεδρος του ΚΕΔΗΘ κ. Μαρία Πασχαλίδου και οι ραδιοφωνικές αναθέσεις

Γράφει ο Θάνος Τάκης

Στις 5 Ιουνίου 2013 το Διοικητικό Συμβούλιο της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Θεσσαλονίκης αποφάσισε να προχωρήσει σε επικοινωνιακή στρατηγική προβολής του κέντρου δια βίου μάθησης και των...
λοιπών προγραμμάτων της (Κ.Ε.ΔΗ.Θ). Ανατέθηκε στην κ. Καλλιόπη Καλαϊτζή (μέλος του Δ.Σ. της Κ.Ε.ΔΗ.Θ.) να προετοιμάσει σχέδιο στρατηγικής επικοινωνιακής προβολής του κέντρου δια βίου μάθησης και των λοιπών προγραμμάτων της Κ.Ε.ΔΗ.Θ. ύψους έως 3.500,00 €. Για το ποσό αυτό δεν απαιτείται διαγωνισμός, μπορεί να γίνει και με ανάθεση της Προέδρου, κ. Μαρίας Πασχαλίδου.

Η εισηγήτρια πρότεινε:

· Διαφήμιση μέσω ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter)
· Διαφήμιση στο διαδίκτυο (Google, Thessaloniki.gr, kedith.gr)
· Ραδιοφωνική διαφήμιση (FM100, Next, Ράδιο Θεσσαλονίκη, Ερωτικός)
· Έντυπη διαφήμιση (Δελτία Τύπου, Ανακοινώσεις)

Επιμέρισε λοιπόν (ορθώς) την δαπάνη σε τρεις διαφορετικές και διακριτές μορφές προβολής. Προσπάθησε να προσεγγίσει διαφορετικό κοινό, όπως μπορούσε πληρέστερα.

Στις 30 Αυγούστου 2013 συζητείται το θέμα αυτό, εκτός ημερησίας διάταξης. Η εισηγήτρια κ. Καλαϊτζή, απουσιάζει. Τι εγκρίνεται, παρά την σαφή εισήγησή της; Να γίνει προβολή μόνο σε τρία ραδιόφωνα της πόλης μας, τίποτε άλλο!

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον ραδιοφωνικό αέρα της Θεσσαλονίκης, κατοικοεδρεύουν περίπου εξήντα (60) σταθμοί. Ποιοί επιλέγονται τελικά; Το «Ράδιο Θεσσαλονίκη», ο «Ερωτικός» και ο «Next», παρότι η εισήγηση της κ. Καλαϊτζή περιείχε και τον FM 100, πρώτο στη λίστα. Στην κατάταξη περί την ακροαματικότητα, το «Ράδιο Θεσσαλονίκη» είναι ψηλά, ο «Ερωτικός» στη μέση και ο «Next» πολύ πιο χαμηλά.

Τι κοινό, όμως, έχουν αυτοί οι τρεις επιλεγέντες σταθμοί; Όλοι είναι ιδιοκτησίας του ομίλου «Ράδιο Θεσσαλονίκη». Εκεί που εργάζεται η πρόεδρος της Κοινοφελούς Οργάνωσης του Δήμου Θεσσαλονίκης, κ. Μαρία Πασχαλίδου.

Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι στην σχετική ανάρτηση στη Διαύγεια, ως ανάδοχος (προμηθευτής) για το σύνολο του ποσού της δαπάνης, εμφανίζεται η «ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Α.Ε. – ΝΕΧΤ»! Μόνο αυτή η εταιρεία και όχι οι λοιπές! Προφανώς λόγω ‘συγγενείας’, ανέλαβε να τιμολογήσει εκείνη! Παρότι στην απόφαση του ΔΣ του ΚΕΔΗΘ δεν ελήφθη απόφασης ανάθεσης σε έναν ανάδοχο αλλά σε τρεις, διαφορετικούς σταθμούς!

Δείτε εδώ κι εδώ


Μην βιαστεί να πει κανείς ότι το ποσό (των 3.500 ευρώ) είναι μικρό, άρα δεν πειράζει. Η ΚΕΔΗΘ έχει επιφορτιστεί με την διοργάνωση, άρα και την προβολή της «Θεσσαλονίκη Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014». Εκεί, τα ποσά θα είναι πολύ-πολύ (αλλά πολύ) υψηλότερα.

Μια απάντηση, κ. Πασχαλίδου;

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη