4 Νοε 2013

Πρωτοφανής ομολογία από τον Αλέξη Κούγια

Αλέξη, αυτόν δεν το περιμέναμε ποτέ, από εσένα !


Κούγιας: «Πουλάω. Απέτυχα...»

Πλήρως απογοητευμένος από τη νέα εμφάνιση και την ήττα από τον Ολυμπιακό Βόλου, ο Αλέξης Κούγιας δήλωσε πως πουλάει την Παναχαϊκή, διότι δεν αντέχει άλλο!

«Βόμβα» μετά τη νέα ήττα! Αφού ολοκληρώθηκε το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου, ο Αλέξης Κούγιας ήταν «σκασμένος» από την μέτρια –προς κακή- εμφάνιση της Παναχαϊκής (1-0) και δήλωσε πως βάζει οριστικά πωλητήριο στην ομάδα!

«Έχω μάθει στις ομάδες που ήμουν να παίζουν καλό ποδόσφαιρο, όχι αυτό το συνονθύλευμα. Αυτό που παρακολουθούμε ειδικά φέτος δεν το έχω ξαναζήσει. Είμαι πέντε χρόνια μόνος μου… Είτε ανέβουμε είτε δεν ανέβουμε θα είμαι μέχρι το καλοκαίρι στην ομάδα. Από σήμερα βάζω πωλητήριο στην Παναχαϊκή», τόνισε σχετικά ο ιδιοκτήτης των Πατρινών.

Πάντως για την απόδοση της ομάδας του, έριξε ευθύνες στον νυν προπονητή, Νίκο Παπαδόπουλο, λέγοντας πως: «Δεν έχει καταλάβει τι σημαίνει Παναχαϊκή» και έκανε μια μίνι αυτοκριτική, τονίζοντας ότι: «Και εγώ απέτυχα στις επιλογές προπονητών».
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη