Ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων Στράτος Σιμόπουλος, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στην ημερίδα που διοργανώθηκε με εξαιρετική επιτυχία από την «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» με θέμα... «Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών: Η Ελλάδα πύλη του Διεθνούς Εμπορίου», τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2013 στην κατάμεστη αίθουσα του Αιμίλιος Ριάδης του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, επισήμανε ότι «ο αναπτυξιακός προσανατολισμός της Βορείου Ελλάδος και της Θεσσαλονίκης δεν αποτέλεσε τα προηγούμενα χρόνια μέρος ενός ευρύτερου και υλοποιήσιμου σχεδίου» και συμπλήρωσε «ήρθε η ώρα από τα λόγια να περάσουμε στην πράξη και να εκπονήσουμε αυτό το σχέδιο που θα καταστήσει μεταξύ άλλων τη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα κομβικό σημείο στα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών». Ταυτόχρονα υπογράμμισε τον κρίσιμο ρόλο που πρέπει να διαδραματίσει το λιμάνι της πόλης ως ένα διαμετακομιστικό κέντρο της νοτιανατολικής Ευρώπης και σημείωσε πως δρομολογείται η σύνδεση της ΠΑΘΕ και της Εγνατίας οδού με τον 6ο προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, όπως και η σιδηροδρομική του σύνδεση με τον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.
Αναφέρθηκε ακόμα στις εργασίες επέκτασης του αεροδιαδρόμου προσαπογειώσεων, οι οποίες θα επιτρέψουν στο αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» το 2015-2016 να δεχθεί υπερατλαντικές πτήσεις. Για τους κάθετους άξονες της Εγνατίας Οδού, οι οποίοι είναι υπό κατασκευή, σημείωσε ότι η ολοκλήρωσή τους στα επόμενα 2-3 χρόνια τους θα επιτρέψει σύντομη πρόσβαση σε όλα τα γειτονικά κράτη.Τέλος, αναφέρθηκε στις επενδυτικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται αναφέροντας ως παράδειγμα ότι τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας, στα οποία εκτελούνται έργα, και θα συνδεθούν πολύ γρήγορα σιδηροδρομικά και οδικά με τη Φιλιππούπολη και το Μπουργκάς στη Βουλγαρία.
Αναφέρθηκε ακόμα στις εργασίες επέκτασης του αεροδιαδρόμου προσαπογειώσεων, οι οποίες θα επιτρέψουν στο αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» το 2015-2016 να δεχθεί υπερατλαντικές πτήσεις. Για τους κάθετους άξονες της Εγνατίας Οδού, οι οποίοι είναι υπό κατασκευή, σημείωσε ότι η ολοκλήρωσή τους στα επόμενα 2-3 χρόνια τους θα επιτρέψει σύντομη πρόσβαση σε όλα τα γειτονικά κράτη.Τέλος, αναφέρθηκε στις επενδυτικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται αναφέροντας ως παράδειγμα ότι τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας, στα οποία εκτελούνται έργα, και θα συνδεθούν πολύ γρήγορα σιδηροδρομικά και οδικά με τη Φιλιππούπολη και το Μπουργκάς στη Βουλγαρία.