18 Δεκ 2013

ΤΕΡΜΑ το..ΚΕΡΑΤΟ !!

( Μια καταπληκτική πρόταση του Βλάση Γωγούση )
Χτυπάει το κινητό του συζύγου :
Η σύζυγος : « που είσαι αγάπη μου;;»

Αυτός ( σφιχταγκαλιάζοντας το…. «αίσθημά» του μέσα σ`ένα μπαράκι) :
« που να είμαι , μωρό μου, στο γραφείο, ένα σωρό εκκρεμότητες έχω , θ` αργήσω , εσύ που είσαι;;»
Η σύζυγος ( με το κινητό στο….αυτί ):….«ακριβώς…πίσω σου !! »
Το ….«αίσθημα» : «ένα γιατρό, ένα γιατρό » ( τέζα ο… λεγάμενος !!

Όχι, δεν είναι φαντασία μου , φίλες και φίλοι αναγνώστες των xaliων, έτυχε σ` ένα πελάτη μου - 6 χρόνια πριν !
Ακόμα στην Α ! Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική , στη Σταυρούπολη νοσηλεύεται - !
Οι γιατροί ΔΕΝ του δίνουν φάρμακο , μοναδική οδηγία είναι :
Απαγορεύεται ρητά να ξαναδεί κινητό τηλέφωνο, γιατί μόλις το δει τον πιάνει κρίση κι` αρχίζει να χορεύει ακατάπαυστα … Σάμπα !!
Και τώρα επί του…προκειμένου :
Για να καταπολεμηθεί το σύνδρομο της …πολυγαμ(ησ)ίας , προτείνω να εισαχθεί ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ νομοσχέδιο ( νύχτα, ξέρετε, με ένα και μοναδικό άρθρο ! ) , να εισαχθεί νομοσχέδιο επαναλαμβάνω , που να καθιστά ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ την ταυτόχρονη αποστολή και λήψη ΗΧΟΥ και ΕΙΚΟΝΑΣ σε ΟΛΑ τα κινητά ( σαν το Skype μ`άλλα λόγια ) .
ΟΛΑ τα υπόλοιπα ήδη κυκλοφορούντα κινητά θα ΑΠΑΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΟΥΝ !


Διαβάστε τώρα τη συνέχεια !
Ας πούμε λοιπόν ότι αυτός ( ή …αυτή )…. «πατάει» την ….7η εντολή στα πίσω καθίσματα του Ι.Χ. ( αααααχ, τι βλέπουν τα ματάκια και των …ΙΧ, αν είχαν στόμα να μιλήσουν !
Χτυπάει το κινητό :

«Εμπρός, που είσαι αγάπη μου ;»
«στο γραφείο γλυκειά μου»
«Κι` αυτό το σουτιέν που βλέπω στο πίσω κάθισμα, ποιανής είναι ;»
« Θα σου εξηγήσω καρδιά μου , …..δεν είναι αυτό που νομίζεις !»

Η συνέχεια στο ....δικαστικό μέγαρο !

Πως σας φαίνεται η ….χριστιανική μου ιδέα;;;
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ :
Δικαιολογίες του τύπου : « τελείωσε η μπαταρία » , «το είχα κλειστό» ή «δεν το άκουσα» , θα θεωρούνται από ύποπτες μέχρι …ενοχοποιητικές ! .
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη