13 Δεκ 2013

Καταγγελίες Αναγνώστών: Τι κάνουν οι τράπεζες;

Καταγγελία 1: Από πότε μετράνε προσαυξήσεις στις εμπρόθεσμες πληρωμές; 
Καταγγελία 2: Μου παίρνουν χρήματα από το λογαριασμό μου και δεν ξέρω πού πάνε!



Καταγγελία 1:
Αγαπητό TAXALIA:
Το καλοκαίρι προχώρησα σε ρύθμιση των χρεών μου στην Εφορία. Μη φανταστείτε κανένα τραγικό ποσό, περίπου 1500-1600€. Έπρεπε κάθε μήνα, 30-31 του μήνα να πληρώνω 70€ ειδάλλως θα πλήρωνα προσαύξηση 15%. Στις 29 του προηγούμενου μήνα πλήρωσα ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ (δεν ξέρω αν επιτρέπεται να πω το όνομα της τράπεζας), αφού για κάποιον (άγνωστο για μένα) λόγο δεν μπορούσαν να βάλουν πάγια εντολή στον λογαριασμό μου την δόση μου. Εμπρόθεσμα! Η τράπεζα απόδωσε τα χρήματα στις 2/11 με αποτέλεσμα να μου χρεωθεί 10,5€ προσαύξηση. Μετά από εμένα στην ουρά ήταν και πολλοί άλλοι φορολογούμενοι για την ίδια δουλειά. Και όλοι αυτοί πλήρωσαν προφανώς προσαύξηση ενώ πλήρωσαν εμπρόθεσμα! Έχει δικαίωμα η τράπεζα να μην περάσει απευθείας την πληρωμή μου; Γιατί να μου χρεώσουν τζάμπα αυτά τα χρήματα; Τι μπορώ να κάνω;

Καταγγελία 2:
Αγαπητό TAXALIA, 
Βρίσκομαι στα δικαστήρια με την Χ Τράπεζα για χρέος μου το οποίο πλήρωνα, πλήρωνα και δεν τέλειωνε ποτέ. Τόσα χρόνια μου έδινα αυτόματα την επικουρική από τον λογαριασμό μου για την αποπληρωμή του χρέους το οποίο όμως αυξανόταν αντί να μειώνεται! Το τελευταίο καιρό βρισκόμαστε σε δικαστική διαδικασία, οπότε δεν πληρώνω τίποτα μέχρι να βγει η απόφαση. Κι όμως όχι μόνο συνεχίζει η τράπεζα να παίρνει την επικουρική, αλλά ούτε το ποσό αφαιρείται από το συνολικό χρέος ούτε ξέρω πού πάει! Θέλησα να μεταφέρω σε άλλη τράπεζα την επικουρική και μου το καθυστερούν, νομίζω επίτηδες. Πώς θα βρω πού πάνε τα χρήματά μου; Έχει δικαίωμα η τράπεζα να τα παίρνει κι αν ανι γιατί δεν αφαιρούνται από το οφειλόμενο ποσό;
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη