22 Φεβ 2014

Κερδίζουν… έδαφος τα κλασικά προϊόντα

Στροφή στα προϊόντα που γνωρίζουν καλά κάνουν πλέον όλο και περισσότεροι καταναλωτές καθώς η οικονομική κρίση δεν τους επιτρέπει τις… δοκιμές.
του Κώστα Ιακώβου
Προέδρου της Ένωσης Καπνοπωλών, Ψιλικών & Περιπτέρων Μακεδονίας, Μέλος Δ.Σ. ΕΕΘ


Ζούμε πλέον σε μία περίοδο κρίσης που ο οικογενειακός προϋπολογισμός γίνεται για εκατομμύρια νοικοκυριά, βαρύς και ασήκωτος.
Το βλέπουμε καθημερινά. Τα ΄΄θέλω΄΄ τα έχουμε αντικαταστήσει από τα ΄΄απαραίτητα΄΄ και από ότι φαίνεται πλέον το καθημερινό καλάθι της νοικοκυράς… περνάει… γερή κρίση. Θα σκεφτούμε πολύ προσεκτικά τι θα αγοράσουμε, αφού θα έχει προηγηθεί και μία έρευνα αγοράς προκειμένου να μην βγούμε χαμένοι σε ποιότητα και χρήμα.
Ακόμη και στα ψιλικατζίδικα και τα περίπτερά μας κάθε μέρα ζούμε το παζάρι για καλύτερη τιμή σε προϊόντα μικρής σχετικά αξίας. Νομίζω όμως ότι αυτό μπορεί να μας βγει σε καλό. Αυτή η μάχη των καταναλωτών να ψάξουν, να δούνε, να συγκρίνουν για να μην πάρουν κάτι που θα το μετανιώσουν μπορεί τελικά εμάς τους μικροεπαγγελματίες να μας ωφελήσει. Το τελευταίο διάστημα αυτό που διαπιστώνω είναι ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές έχουν την τάση να αγοράζουν προϊόντα που γνωρίζουν καλά. Που γνωρίζουν την γεύση τους και γνωρίζουν ότι δεν θα πέσουν έξω αν δώσουν τα χρήματά τους. Είναι απλά πιο υποψιασμένοι και για αυτό η στροφή τους στα πιο σίγουρα και κλασικά προϊόντα είναι πλέον δεδομένη.
Μήπως τελικά εκεί ΄΄παίζεται΄΄ το παιχνίδι της αγοράς;
Μήπως πρέπει να προσέξουμε τα προϊόντα που παραμένουν πιστοί οι καταναλωτές και να τα προωθήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο;
Μπείτε στο μυαλό των πελατών και δείτε τι ακριβώς θέλουν και πότε το χρειάζονται για να είστε απόλυτα προετοιμασμένοι. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι στην αγορά των ταχυκίνητων προϊόντων η κατάσταση σταθεροποιείται εξαιτίας της μείωσης των τιμών. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι ο καταναλωτής παραμένει πιστός στις γεύσεις και στις επιλογές του. Μπορεί να δοκιμάσει δεκάδες άλλα νέα προϊόντα ωστόσο αυτά τα οποία θα επικρατήσουν στις αγορές του θα είναι τα κλασικά, παραδοσιακά προϊόντα. Και αυτές τις συνήθειες θα τις περάσει σίγουρα και στα παιδιά του.
Όλα δείχνουν ότι το 2014 θα είναι η χρονιά των ακόμη πιο προσεκτικών αγορών. Ο αγώνας για επιβίωση είναι σκληρός για τους καταναλωτές και κατά συνέπεια και για εμάς τους επαγγελματίες.
Θέλει πίστη και δύναμη. Διαβάστε τα μηνύματα των πελατών σας και στηριχθείτε σε αυτούς. Οργάνωση, καλή ποιότητα προϊόντων και ένα ζεστό χαμόγελο είναι αυτό που μπορεί να κερδίσει.
Είναι δεδομένο πάντως ότι κερδισμένοι από τη ύφεση θα βγουν μόνο οι προνοητικοί, όσοι σεβάστηκαν κατά την κρίση τον καταναλωτή και προσέφεραν χαμηλές τιμές.

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη