Αγαπητοί φίλοι
Θα ήθελα να μοιραστώ με τους αναγνώστες του taxalia, την (αρνητική) εμπειρία μου σχετικά με την υγραεριοκίνηση και να μην είναι τόσο εύπιστοι στα όσα διαφημίζουν οι εταιρίες του χώρου. Τοποθέτησα σε ένα Toyota Auris 1.33 τον Σεπτέμβριο του ...
2010 κιτ zavoli στην Gas Θεοδώρου Θεσσαλονίκης πληρώνοντας 1540 € (τώρα το τοποθετούν με 600 €), το οποίο μετά λίγους μήνες και μέχρι σήμερα παρουσίαζε συνεχώς προβλήματα, με συνέπεια τελικά (5/2/14) να το αφαιρέσω.
Συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο δεν κρατούσε ρελαντί και έσβηνε στη «νεκρά», πατώντας το γκάζι ο κινητήρας «πνιγόταν», δεν τραβούσε ούτε επιτάχυνε, και άναβε το λαμπάκι check engine που η διάγνωσή του πάντα ήταν "πλούσιο μείγμα". Παρά τις πολλές επισκέψεις που έκανα και τις αντίστοιχες συμμορφώσεις μου στις υποδείξεις τους, (πάντα -κατά τη γνώμη τους- έφταιγαν τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου) το πρόβλημα δεν λύθηκε. Βεβαίως, κάθε φορά γυρνώντας από την Toyota το αμάξι δούλευε άψογα, όπως μέχρι σήμερα και οι ίδιοι παραδέχονταν (το μετρούσαν με δικά τους μηχανήματα) και μετά τη σύνδεσή του με το κιτ να παρουσιάζονται τα ίδια προβλήματα. Επειδή και μετά από δεκάδες επισκέψεις στο συνεργείο τους τελικά δεν υπήρχαν άλλες δικαιολογίες, (αντικατέστησα εκτός των άλλων και τον προκαταλύτη και το καπάκι πολλαπλής με κόστος 700 €), ο ίδιος ο μηχανικός τους μου πρότεινε να αφαιρέσω το κιτ γιατί δεν υπήρχε κάτι άλλο που μπορούσε να κάνει.
Ζητώντας τα χρήματά μου πίσω ή έστω τη διαφορά από την τωρινή τιμή με εκείνη που το είχα τοποθετήσει, από τον υπεύθυνο της εταιρείας κ. Γιώργο Παπαδόπουλο, μου είπε ότι θα συζητήσει με τους τεχνικούς και θα μου τηλεφωνήσει. Πράγματι, την επόμενη ημέρα μου τηλεφώνησε και είπε ότι 1) ότι δεν έφταιγε η υγραεριοκίνηση αλλά το αυτοκίνητο (!!), χωρίς βέβαια να μου προσδιορίσει τι ακριβώς (ότι μου είχαν πει να αλλάξω το είχα κάνει), και 2) ότι το σύστημα δεν ήταν πλέον στην εγγύηση. Φυσικά αρνήθηκε να επιστρέψει ούτε ένα ευρώ έστω για την ταλαιπωρία μου όλα αυτά τα χρόνια.
Τέλος, συνιστώ σε όσους οδηγούς επιθυμούν να τοποθετήσουν σχετικό κιτ στο αυτοκίνητό τους, πριν προβούν στη μετατροπή, να φέρουν επίσημη βεβαίωση από το συνεργείο τους ότι το αυτοκίνητο λειτουργεί σωστά την οποία να υπογράψει ο μετατροπέας, ώστε να μην επικαλούνται μετά ανοησίες, και το άλλο, εφόσον παρουσιάσει προβλήματα τα οποία δεν μπορούν να διορθώσουν, να το αφαιρέσουν ΠΡΙΝ τη λήξη της εγγύησης, όσες δικαιολογίες και εάν επικαλεστεί η εταιρεία που το τοποθέτησε (με είχαν κάνει μπαλάκι ανάμεσα σ’ αυτούς και την toyota).
Με τιμή,
Δημήτριος Μισιάκας
Καθηγητής
Θεσσαλονίκη
Και η απάντηση της εταιρείας ΘΕΟΔΩΡΟΥ
Προς κάθε ενδιαφερόμενο
,
σχετικά με τη Δημοσίευση στο
site
taxalia
@
blogspot
.
com
, με ημερομηνία Δημοσίευσης
07/02/2014 και τίτλο Δημοσίευσης
''
Η δυσάρεστη εμπειρία με υγραεριοκ
ίνηση
αυτοκινήτου του αναγνώστη''
,
όπου
ο αποστολέας της δημοσίευσης
καταφέρεται εναντίον
της εταιρίας μας και των Υπηρεσιών που αυτή παρέχει, σας παραθέτουμε την
επίσημη θέση
μ
ας:
Η εταιρία
GAS
THEODOROU
ασχολείται
με την Αεριοκίνηση
από το 1974
.Και η απάντηση της εταιρείας ΘΕΟΔΩΡΟΥ
Έ χουμε τοποθετήσει σε πάνω από 20 .000 οχήματα συσκευές Υγραεριοκίνησης υψηλή ς ποιότητας και συμβατότητας με τον κάθε κινητήρα ξεχωριστά, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ή κάποια δυσλειτουργία σε αυτά που να οφείλεται είτε σε λανθασμένη εγκατάσταση των μηχανικών μας, είτε σε λανθασμένη λειτουργία της συσκευής Αεριοκίνησης που τοποθε τήσαμε. Η συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρεται η Επιστολή ''Διαμαρτυρίας'' που δημοσιεύ εται στο συγκεκριμένο blog , αφορά κάτι εντελώς διαφορετικό από όσα η επιστολή αυτή αναφέρει. Συγκεκριμένα, το εν λόγω αυτοκίνητο, παρουσίασε μια αδυναμία συνδυασμού του Εγκεφάλου ECU του Υγραερίου με τον Εγκέφαλο ECU της βενζίνης, για λόγους όμως που ούτε η ίδια Επίσημη ΤΟΥΟΤΑ μπόρεσε να εντοπίσει . Ως εκ τούτου, και επειδή η εταιρία μας δεν διαθέτει τον εξει δικευμένο εξοπλισμό της ΤΟΥΟΤΑ προκειμένου να βρει το μηχανικό π ρόβλημα του οχήματος, αποφασίσαμε σύμφωνα με τη γνώμη του τεχνικού μας τμήματος, να απεγκαταστήσουμε τη Συσκευή Υγραεριοκίνησης , όπως ο ιδιοκτήτης του οχήματος πρότεινε, έως βεβαίως να διαγνωστεί από την Επίσημη ΤΟΥΟΤΑ το πρόβλημα και να λυθεί, ώστε ο κάτο χος να επιστρέψει σε εμάς για να επανατοποθετήσουμε τη Συσκευή στο αυτοκίνητό του. Μάλιστα, ο κάτοχος του Οχήματος έχει συνυπογράψει μαζί μας Υπεύθυνη Δήλωση στην οποία απο δέχεται πως το αυτοκίνητο έχει μηχανικό πρόβλημα, το οποίο αποδέχεται και η επίσημη ΤΟΥΤΟΤΑ και όχι πρόβλημα που να οφείλεται στη συσκε υή Υγραερι οκίνησης που τοποθετήσαμε. Π έραν δε, της απεγκατάστασης της συσκευής , ο ιδιοκτήτης του οχήματος δεν έχει άλλες απαιτήσεις από την εταιρία μας. Η Υπεύθυνη Δήλωση είναι στην ευχέρεια οιονδήποτε αμφισβητεί τα παραπάνω.
Ως εκ τούτου, θεωρούμε άδικη και προσβλητική για την εταιρία μας τη συγκεκριμένη δημοσίευση διότι δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητ α , μιας και η υπόθεση θεωρείται ως λήξασα, με Έγγραφη Κατάθεση του ιδιοκτήτη του συγκεκριμένου οχήματος.
Ως εταιρία, από το 1974, η GAS THEODOROU επικεντρώνεται στην παροχή υψηλού επιπέδου Υπηρεσιών προς τους καταναλωτές, με πρωταρχική Αρχή την βέλτισ τη εξυπηρέτησή τους. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η εταιρία μας αντέδρασε άμεσα και χωρίς δισταγμό, τονίζοντας και αποδεικνύοντας στον συγκεκριμένο κάτοχο του οχήματος, πως δεν τίθεται κανένας απολύτως προβληματισμός ή δυσλειτουργία της συσκευής μας. Ακριβ ώς τον ίδιο Κινητήρα , τύπο και μοντέλο Αυτοκινήτου , έχουμε μετατρέψει σε Υγραεριοκίνητο πολλάκις, και όλες οι περιπτώσεις αφορούν αυτοκίνητα που κινούνται απροβλημάτιστα με Υγραέριο, χαρίζοντας στους κατόχους τους όλα τα οφέλη της Υγραεριοκίνησης.
Το συγκε κριμένο όχημα, λόγω Μηχανικού Προβλήματος, δεν είχε την δυνατότητα της καλής λειτουργίας, οπότε, όπως ήταν φυσιολογικό και βάση των Αρχών της εταιρίας μας, περάσαμε σε απεγκατάσταση, έως τουλάχιστον ο ιδιοκτήτης να επισκευάσει την βλάβη του αυτοκινήτου του . Επαναλαμβάνουμε ακόμη μια φορά, πως η όλη διαδικασία έχει γίνει νομότυπα και υπάρχει στη διάθεση οποιουδήποτε η Γραπτή Δήλωση του ιδιοκτήτη, που δηλώνει ξεκάθαρα πως μένει απόλυτα ικανοποιημένος από την αντίδρασή μας ως εταιρία.
Τώρα, για ποιό λόγο, ο σ υγκεκριμένος επέλεξε να δημοσιεύσει την όλη ιστορία με εντελώς διαφορετικά γεγονότα από τα πραγματικά, είναι κάτι που πιθανών να δικαιολογείται από την ματαιοδοξία και την κενοδοξία που χαρακτηρίζει ορισμένους ανθρώπους.
Ως εταιρία, η GAS THEODOROU , παρέχει Γραπτή Εγγύηση για κάθε Εγκατάσταση, η οποία καλύπτει όχι μονάχα τα εξαρτήματα της Συσκευής Αεριοκίνησης που τοποθετούμε, αλλά , κυρίως, καλύπτει και την Καλή Λειτουργία του Κινητήρα.
Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση Εμπορικό Τμήμα
GAS THEODOROU