26 Φεβ 2014

Εξαιρούνται από τον Κ.Ο.Κ. οι ποδηλάτες;

Λίγες ημέρες νωρίτερα οδηγούσα σε έναν αρκετά στενό δρόμο διπλής κατευθύνσεως. Το γεγονός οτι, στο αυτοκίνητο..
συνεπέβαινε και το βρέφος μου το αναφέρω, για να κατανοήσει ο αναγνώστης οτι λάμβανα σοβαρά υπόψην μου την ασφάλεια.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ συνάντησα σειρά από τρεις ποδηλάτες τους οποίους έσπευσα να προσπεράσω το συντομότερο δυνατό. Τη στιγμή την οποία επιχειρούσα την προσπέραση του τελευταίου στη σειρά εκ των τριών ποδηλατών, αυτός πλεύρισε τον προηγούμενό του με αποτέλεσμα να βρεθεί ακριβώς μπροστά από το αυτοκίνητό μου! Αμέσως κόρναρα, φρέναρα και έστριψα το τιμόνι μου κι άλλο αριστερά για να αποτρέψω το ατύχημα.

Το αποτέλεσμα ΦΥΣΙΚΑ ήταν μια σειρά από ύβρεις και άσεμνες χειρονομίες προς το πρόσωπό μου ( παρουσία του μικρού παιδιού μου ).

Το ερώτηματα είναι λοιπόν τα εξής:

Ισχούν διαφορετικοί κανονισμοί όσο αφορούν τα ποδήλατα; Εθελοτυφλούν κάποιοι – και ποιοί είναι αυτοί;
Γιατί ξεκίνησε αυτή η ”εκστρατεία” υπέρ της ποδηλασίας δίχως να γίνει η κατάλληλη μελέτη σε σχέση με τις συνθήκες εφαρμογής της;
Γιατί τα ποδήλατα δεν έχουν αριθμό κυκλοφορίας;
Οι ποδηλάτες επιτρέπεται να περνούν με κόκκινο;
Επιτρέπεται να καθυστερούν την κυκλοφορία;
Τα δυσάρεστα περιστατικά δυστυχώς είναι πάρα πολλά και καθημερινά. Το πιο σύνηθες είναι η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη και των απαγορευτικών πινακίδων.

Οι υπεύθυνοι οφείλουν να μεριμνήσουν για το πρόβλημα αυτό. Να βοηθήσουν όλους τους πολίτες να συνυπάρχουν. Όχι μόνο να φροντίζουν για μιας μοντέρνας πόλης εικόνα – κούφιας στην πραγματικότητα – η οποία καθιστά δύσκολή την καθημερινότητά μας.


διαβάστε και τον ενδιαφέροντα διάλογο που αναπτύχθηκε σε παλιότερες δημοσιεύσεις του taxalia

ΑΦΙΕΡΩΜΑ taxalia: Τι λέει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας για την κίνηση των ποδηλάτων;


 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη