20 Μαρ 2014

Ο "Υποψήφιος" σε βλέπει στο δρόμο και σου σφίγγει το χέρι λες και είστε κολλητοί. Τι κάνεις;

Θα σας έχει τύχει να κοιτάξετε κάπως έντονα έναν επώνυμο -κυρίως πολιτικό, που είναι κάπου υποψήφιος, αυτός να μη σας γνωρίζει, αλλά να σας μιλάει υποκρινόμενος ότι σας γνώρισε. Η σκηνή δηλαδή είναι η εξής:

Εσείς: -κύριε Μαυρογιαλούρε...
Ο υποψήφιος: - Αααα, Ωωωω, τι κάνεις φίλε μου (λες και γνωρίζεστε χρόνια)
Εσείς: -Με θυμάστε;
Ο υποψήφιος: - Βεβαίως ! Τι κάνετε; Πώς παν΄τα πράγματα;

Λοιπόν,
επειδή οι πολιτικάντηδες δεν λένε ποτέ τη φράση "όχι, δεν σε θυμάμαι ρε φίλε, ποιός είσαι", αλλά προσποιούνται ότι σας θυμήθηκαν αμέσως, κάντε τους την εξής πλάκα, αν ξέρετε ότι τους είστε άγνωστος:
Δείτε τι σκηνή:
Εσείς: -κύριε Μαυρογιαλούρε...
Ο υποψήφιος: - Αααα, Ωωωω, τι κάνεις φίλε μου (λες και γνωρίζεστε χρόνια)
Εσείς: -Με θυμάστε;
Ο υποψήφιος: - Βεβαίως ! Τι κάνετε; Πώς παν΄τα πράγματα;

ΤΩΡΑ: ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1η αν είστε παντρεμένος:
Εσείς: Να την Κυριακή παντρεύομαι και θα ήθελα να σας δω στο γάμο μου
Ο υποψήφιος: Βεβαίως, ευχαρίστως θα έρθω αν μπορέσω. Σε ποιά εκκλησία είναι;
(εδώ καταλαβαίνετε ότι δεν ξέρει τίποτε για σας, οπότε του λέτε "...στον Άγιο Ψεύτη" και αποχωρείτε)

ΤΩΡΑ: ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2η αν δεν είστε παντρεμένος:
Εσείς: Να, χθες μου έλεγε η γυναίκα μου η Χρυσάνθη, ότι σας είδε στην τηλεόραση και τα λέγατε πολύ ωραία 
Ο υποψήφιος: Α, η Χρυσάνθη! Τι κάνει βρε το κορίτσι μας;
Εσείς: Την ξέρετε τη γυναίκα μου;
Ο υποψήφιος: Βεβαίως!
Εσείς: Ε, πώς την ξέρεις ρε παραμυθά, αφού δεν είμαι παντρεμένος;

Αυτά. Μπορείτε να επινοήσετε και τη δική σας πλάκα στους "χειραψίες".
Καλή επιτυχία

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη