21 Απρ 2014

Εισιτήρια των κατόχων διαρκείας της θύρας 7 για τον τελικό στο ΟΑΚΑ

Καλημέρα, Χρόνια σας πολλά και Χριστός Ανέστη.
Μόλις πληροφορήθηκα για τη διανομή των εισιτηρίων για τον τελικό στο ΟΑΚΑ. Είμαι κάτοχος εισιτηρίου διαρκείας στη θύρα 7 επί πολλά έτη και είμαι δυσαρεστημένος με αυτή την απόφαση που..
λάβατε. Για το γεγονός ότι οι κάτοχοι των διαρκείας της θύρας 7 θα πρέπει να γραφτούν στους συνδέσμους για να προμηθευτούν το εισιτήριό τους για τον τελικό με τον Παναθηναϊκό και να μεταβούν στην Αθήνα. Εγώ όπως και πολύ άλλοι δεν θέλουμε να έχουμε σχέση με συνδέσμους διότι δεν μας εκφράζουν, με τις ενέργειές τους, με τις ανακοινώσεις που βγάζουν κατά καιρούς που όταν τις διαβάζεις θαρρείς και είναι η άποψη όλων των φιλάθλων του ΠΑΟΚ, αλλά και αν θέλετε με τα άτομα που απαρτίζουν τους εν λόγω συνδέσμους. Γιατί θα πρέπει να πάω να δώσω τα προσωπικά μου στοιχεία σε ένα σύνδεσμο που δημιουργήθηκε από παρέες σε καφετέριες ενώ είμαι ''πελάτης'' της Ανώνυμης εταιρείας που λέγεται ΠΑΟΚ και την οποία αγαπώ πολύ. Εάν το κάνετε για την προσωπική μου ασφάλεια νομίζω πως είναι λάθος κίνηση. Σας ευχαριστώ αλλά δεν θα πάω στα συγκεκριμένα μαγαζιά που με στέλνετε.
Ένας φίλος που αγαπά την ομάδα το ποδόσφαιρο και όχι τους εν λόγω συνδέσμους
Υ.Γ Ελπίζω να ανακαλέσετε αυτή την απόφαση που πήρατε.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη