28 Απρ 2014

Η Χαζή Ξανθιά απορεί...

επί συγκεκριμένου. Δημάρχου...


Είπαμε, τον αγαπάω εγώ τον κυρ Γιάννη και δεν θα έγραφα ποτέ κάτι εναντίον του, αλλά έχω απορίες. 

Απορία νούμερο 1: Ο Γιάννης Μπουτάρης όπως γράφουν οι κακεντρεχείς συνάδελφοί μου εδώ στα Χάλια, είναι αυτό που λέει ο λαός "κ.... και βρακί" με τον ιδιοκτήτη της Metron Analysis, Στράτο Φαναρά. Επίσης ο κ. Φαναράς είναι εμπνευστής του μοτό "Με φιλοδοξίες και συνέπεια" και πρέπει να κυκλοφορεί και στην πόλη αυτή τη στιγμή που μιλάμε. Φυσικά η Metron Analysis διεξήγαγε δημοσκόπηση για το "κλίμα" εν όψει εκλογών. Άλλες φορές, πριν ακόμα δώσει άδεια η εταιρία, η Πρωτοβουλία έσπευδε να "κυκλοφορήσει" την δημοσκόπηση, τώρα γιατί τηρεί σιγή ιχθύος και δημοσιεύει την δημοσκόπηση της e-voice; 


Απορία νούμερο 2: Μήπως εγώ ζω σε άλλη πόλη; Γιατί γύρω μου βλέπω χιλιάδες προβλήματα, που η διοίκηση Μπουτάρη απέτυχε να λύσει, χιλιάδες προβλήματα καθημερινά που η σημερινή διοίκηση απαξιώνει, όντας συγκεντρωμένη στο να διοργανώνει πανηγυράκια αμφιβόλου αποτελεσματικότητας. Γιατί υποτίθεται πως σκοπός είναι να έρθει κόσμος στην πόλη ή μήπως κάνω λάθος; Γιατί αν ο σκοπός είναι αν δώσουμε πέντε φράγκα σε κανά δυο γνωστούς μας, να τα έχουμε καλά με μερικά μη κυβερνητικά σχήματα και κάποια σωματεία, τότε τόσο η Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας όσο και το Thessaloniki Gay Pride είναι απόλυτα επιτυχημένες διοργανώσεις. Επίσης οι γείτονές μου, οι άνθρωποι που βλέπω στο κέντρο, οι συζητήσεις που διαβάζω στο διαδίκτυο δείχνουν μια δυσαρέσκεια άνευ προηγουμένου για τη δημοτική αρχή. Αυτούς τους ανθρώπους τους συμπεριέλαβε η δημοσκόπηση ή πήρε τον τηλεφωνικό κατάλογο της Πρωτοβουλίας και καλούσε τους φίλους των υποψηφίων; 

Αυτά με πολύ αγάπη προς τον κύριο Γιάννη. 
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη