14 Μαΐ 2014

Τι θες ρε Πέτρο και κατεβαίνεις υποψήφιος;

Με ρωτάνε πολλοί φίλοι, που έμαθαν για την υποψηφιότητά μου, από μια φωτογραφία, που είδαν τυχαία όπως μου λένε, στο εξαιρετικό ιστολόγιό σας: "τι θες ρε Πέτρο και μπλέκεσαι με τα πολιτικά και χάνεις το χρόνο σου;"
Τους απαντώ:
Γιατί θεωρώ ιερή υποχρέωση κι όχι χάσιμο χρόνου την ενασχόληση με τα κοινά.
Γιατί θέλω να είμαι παρών στις εξελίξεις.
Γιατί θέλω να είμαι με αυτούς που δημιουργούν το μέλλον κι όχι με αυτούς που το παρακολουθούν αμέτοχοι.
Γιατί, είμαι βέβαιος ότι οι δημοτικές εκλογές της 18ης Μαϊου θα είναι σημαντικές για το μέλλον του δήμου Νεάπολης - Συκεών. 
Γιατί πιστεύω ότι κανείς δημότης δεν πρέπει να μένει αδρανής, αδιάφορος ,σιωπηλός και αμέτοχος, σε μια περίοδο που η κοινωνία μας βρίσκεται αντιμέτωπη με τις συνέπειες μιας πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, που στερεί πόρους από τους δήμους.
Γιατί νοιώθω έτοιμος να βοηθήσω την τοπική κοινωνία, τους φίλους, τους συγγενείς, τους γείτονες. Να μεταφέρω τη φωνή τους στο δημοτικό συμβούλιο. Να τους ακούσω και να με ακούσουν.

Γιατί θέλω να δουλέψω έντιμα, αποφασιστικά, συστηματικά, στο πλευρό του ικανότερου Δημάρχου της Ελλάδας, Σίμου Δανιηλίδη, για τη Νεάπολη, τις Συκιές, τα Πεύκα,  τον Άγιο Παύλο, για όλους τους δημότες μας, για τον καθένα ξεχωριστά.

Πέτρος Συριόπουλος

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Νεάπολης- Συκεών
Στέλεχος ΟΤΕ Α.Ε.
Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Συκεών
Αντιπρόσωπος στην Ένωση Γονέων Νεάπολης-Συκών
Μέλος Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος



 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη