
Έρευνα έδειξε ότι τα δύο σημαντικότερα προβλήματα που απασχολούν τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης είναι το κυκλοφοριακό και η ανάπτυξη.
Κυκλοφοριακό: Μποτιλάρισμα, διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα, τα οποία πολλές φορές εμποδίζουν ακόμη και τους πεζούς και φυσικά ούτε λόγος για τις δυσκολίες που έχουν τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
Πεζοδρόμια με κατεστραμμένες πλάκες, σε βαθμό επικινδυνότητας, πεζοδρόμια αποκλεισμένα από καταστήματα, με άδειες που όλοι αναρωτιούνται πώς δόθηκαν και δρόμοι άβατοι.
Στοιβαγμένα σε δύο και σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις σε τρεις σειρές αυτοκίνητα, με χαρτιά με τα τηλέφωνα στα παρμπρίζ!
Άραγε, αν κάποιος δεν έχει μαζί του κινητό ή αν δεν το έχει πληρώσει ή αν έχει τελειώσει η κάρτα του και δεν έχει χρήματα να αγοράσει καινούργια, πώς θα τηλεφωνήσει σε αυτόν που του έχει αποκλείσει την έξοδο, διπλοπαρκάροντας δίπλα του;
Επίσης, ποια είναι η λογική που λέει ότι σε καιρό οικονομικής κρίσης, μπορούμε να σπαταλούμε χρήματα για να τηλεφωνούμε σε έναν άγνωστο να του ζητήσουμε να μας επιτρέψει να πάμε στο σπίτι μας;
Η δικαιολογία της κατάργησης της δημοτικής αστυνομίας έχει ένα όριο.
Η παρούσα δημοτική αρχή δεν είδαμε να κάνει κάτι προς την κατεύθυνση δημιουργίας χώρων στάθμευσης και όχι μόνο, προκειμένου να ζήσουμε σε μία πόλη ευρωπαϊκή και πολιτισμένη.
Προτεινόμενες λύσεις:
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ
Δημιουργία υπογείων χώρων στάθμευσης σε χώρους που είναι ιδιοκτησίας του δήμου.
Αξιοποίηση υπαρχόντων χώρων, οι οποίοι είναι αναξιοποίητοι και θα μπορούσαν να διαμορφωθούν (π.χ. έκθεση)
Πίεση με πρόγραμμα και ουσιαστικές ενέργειες, προς την κεντρική διοίκηση, για την ολοκλήρωση του μετρό.
Δημιουργία θαλάσσιας συγκοινωνίας
Δημιουργία εναέριας κυκλοφορίας
Αστυνόμευση
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, με ταυτόχρονη ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, μέσων καινοτόμων λύσεων
Συνεργασία με τον εμπορικό σύλλογο, για τόνωση της αγοράς, με τρόπους που να εξυπηρετούν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (επαγγελματίες, καταναλωτές κλπ.)
Προσέλκυση τουριστών στην πόλη της Θεσσαλονίκης, όχι με τη χρησιμοποίηση πολιτικών μέσων, αλλά με τη σωστή ανάδειξη και προώθηση των μνημείων της πόλης, σε ομογενείς, βαλκανικές χώρες και βόρεια Ευρώπη.
Υπάρχουν λύσεις ακριβές, λύσεις φθηνές, αλλά και λύσεις χωρίς κόστος.
Πρώτα και πάνω απ’ όλα χρειάζεται όρεξη, από την οποία διαθέτουμε άφθονη, χρειάζεται όραμα, το οποίο μας περισσεύει, χρειάζεται εμπειρία, η οποία είναι γνωστή και δεδομένη και τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό χρειάζεται αγάπη για τη Θεσσαλονίκη, η οποία δεν έχει όρια για εμάς.
Κυκλοφοριακό: Μποτιλάρισμα, διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα, τα οποία πολλές φορές εμποδίζουν ακόμη και τους πεζούς και φυσικά ούτε λόγος για τις δυσκολίες που έχουν τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
Πεζοδρόμια με κατεστραμμένες πλάκες, σε βαθμό επικινδυνότητας, πεζοδρόμια αποκλεισμένα από καταστήματα, με άδειες που όλοι αναρωτιούνται πώς δόθηκαν και δρόμοι άβατοι.
Στοιβαγμένα σε δύο και σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις σε τρεις σειρές αυτοκίνητα, με χαρτιά με τα τηλέφωνα στα παρμπρίζ!
Άραγε, αν κάποιος δεν έχει μαζί του κινητό ή αν δεν το έχει πληρώσει ή αν έχει τελειώσει η κάρτα του και δεν έχει χρήματα να αγοράσει καινούργια, πώς θα τηλεφωνήσει σε αυτόν που του έχει αποκλείσει την έξοδο, διπλοπαρκάροντας δίπλα του;
Επίσης, ποια είναι η λογική που λέει ότι σε καιρό οικονομικής κρίσης, μπορούμε να σπαταλούμε χρήματα για να τηλεφωνούμε σε έναν άγνωστο να του ζητήσουμε να μας επιτρέψει να πάμε στο σπίτι μας;
Η δικαιολογία της κατάργησης της δημοτικής αστυνομίας έχει ένα όριο.
Η παρούσα δημοτική αρχή δεν είδαμε να κάνει κάτι προς την κατεύθυνση δημιουργίας χώρων στάθμευσης και όχι μόνο, προκειμένου να ζήσουμε σε μία πόλη ευρωπαϊκή και πολιτισμένη.
Προτεινόμενες λύσεις:
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ
Δημιουργία υπογείων χώρων στάθμευσης σε χώρους που είναι ιδιοκτησίας του δήμου.
Αξιοποίηση υπαρχόντων χώρων, οι οποίοι είναι αναξιοποίητοι και θα μπορούσαν να διαμορφωθούν (π.χ. έκθεση)
Πίεση με πρόγραμμα και ουσιαστικές ενέργειες, προς την κεντρική διοίκηση, για την ολοκλήρωση του μετρό.
Δημιουργία θαλάσσιας συγκοινωνίας
Δημιουργία εναέριας κυκλοφορίας
Αστυνόμευση
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, με ταυτόχρονη ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, μέσων καινοτόμων λύσεων
Συνεργασία με τον εμπορικό σύλλογο, για τόνωση της αγοράς, με τρόπους που να εξυπηρετούν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (επαγγελματίες, καταναλωτές κλπ.)
Προσέλκυση τουριστών στην πόλη της Θεσσαλονίκης, όχι με τη χρησιμοποίηση πολιτικών μέσων, αλλά με τη σωστή ανάδειξη και προώθηση των μνημείων της πόλης, σε ομογενείς, βαλκανικές χώρες και βόρεια Ευρώπη.
Υπάρχουν λύσεις ακριβές, λύσεις φθηνές, αλλά και λύσεις χωρίς κόστος.
Πρώτα και πάνω απ’ όλα χρειάζεται όρεξη, από την οποία διαθέτουμε άφθονη, χρειάζεται όραμα, το οποίο μας περισσεύει, χρειάζεται εμπειρία, η οποία είναι γνωστή και δεδομένη και τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό χρειάζεται αγάπη για τη Θεσσαλονίκη, η οποία δεν έχει όρια για εμάς.