Για άλλη μία φορά το "Ποτάμι" κατάφερε να προκαλέσει κατακλυσμό στο internet.
Αυτή τη φορά, με τα δύο προεκλογικά του σποτάκια, με κεντρικό θέμα "Η πρώτη φορά", που γυρίστηκαν από τον σκηνοθέτη Πάνο Κοκκινόπουλο και είναι εμπνευσμένα από αντίστοιχη προεκλογική καμπάνια του Μπαράκ Ομπάμα.
Από τη Δευτέρα (19/5) έως το μεσημέρι της Τρίτης, οι αναφορές μόνο για το σποτ (δεν υπολογίσαμε τις αναφορές με την διακαναλική συνέντευξη Τύπου του Στ. Θεοδωράκη) ξεπέρασαν τις 1.000, ενώ σύμφωνα με το Trending.gr, δημοφιλέστερο βίντεο της ημέρας αναδεικνύεται το ένα εκ των δύο σποτ - αυτό με την νεότερη πρωταγωνίστρια.
Όπως βλέπουμε στο παρακάτω γράφημα, οι αναφορές ξεκίνησαν να εμφανίζονται αργά το μεσημέρι της Δευτέρας και συνεχίζουν και την επόμενη ημέρα.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η ανάλυση αισθήματος των αναφορών, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των αναφορών δεν συμφωνεί με το ύφος των εν λόγω βίντεο, ενώ υπάρχουν επίσης αρνητικές αναφορές, που δεν εστιάζονται τόσο στο επικοινωνιακό αυτό καθεαυτό, αλλά υποστηρίζουν ότι τα διαφημιστικά δεν είναι εμπνευσμένα από τον Ομπάμα αλλά αντιγραφή. Πρωταγωνιστής στις αναφορές και αυτή τη φορά το twitter.
Οι λέξεις, που αναφέρθηκαν πιο συχνά με το θέμα των βίντεο ήταν οι εξής:
Ενώ οι φράσεις και τα tweets με τα περισσότερα RT ήταν τα παρακάτω:
Λίγα λόγια για το Monitor
Το Monitor είναι η ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγραφής αναφορών για το ελληνικό internet, που έχει αναπτύξει ηSidebar. Απευθύνεται σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για τη διαχείριση και παρακολούθηση της φήμης τους στο διαδίκτυο. Καθώς επίσης και σε marketers και διαφημιστές που επιθυμούν να γνωρίσουν καλύτερα το κοινό τους.