10 Ιουν 2014

ΒΑΓΓΕΛΗΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΗΓΕΤΗΣ… ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ!!!

Κάτι δεν έγινε στον ανασχηματισμό, όπως το ήθελε ο μέγας Βαγγέλης και φώναξε μπροστά του, αυτόν που παράκουσε τις εντολές του...
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Και άκου, όταν σου μιλάω εγώ, μη μου σκύβεις το κεφάλι, αν και έτσι πρέπει…

ΑΝΤΩΝΗΣ: Μα έκανα επακριβώς, ότι με διατάξατε εκλαμπρότατε, τίποτα παραπάνω…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Σουτ, που τολμάς και βγάζεις και γλώσσα… Σου έδωσα εγώ το λόγο για να μιλήσεις;
ΑΝΤΩΝΗΣ:…(σιωπά ένοχα, μη τολμώντας να αντικρύσει στα μάτια τον μέγα ηγέτη…)
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Δεν μιλάς, έ; Tί να πεις έτσι όπως τα κατάφερες και μου παριστάνεις και τον λυπημένο…
ΑΝΤΩΝΗΣ: Μα πώς να μιλήσω εκλαμπρότατε, αφού δεν μου δώσατε το λόγο…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Θέλεις και το λόγο έ, άντε πάρε τον, να δούμε τι έχεις να πεις, είμαι όλος αυτιά…
ΑΝΤΩΝΗΣ: Κατ’ αρχήν, γιατί μου μιλάτε με αυτό τον τρόπο, αφού ξέρετε ότι συγκυβερνούμε…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Τι έκανε λέει, συγκυβερνούμε; Ποιός ανόητος νους σκέφθηκε τέτοια ανοησία;
ΑΝΤΩΝΗΣ: Μα έτσι δεν συμφωνήσαμε τότε; θυμάστε; εσείς, εγώ, ο Παπαδήμος, ο Γιωργάκης…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Ναι, αλλά συμφωνήσαμε να κάνεις ότι σου λέω και όχι του κεφαλιού σου…
ΑΝΤΩΝΗΣ: Γιατί το λέτε αυτό, πότε έκανα κάτι, χωρίς να έχω και τη δική σας συγκατάθεση;
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Αυτό είναι το άσχημο, ότι πρώτα λες τι θα κάνεις και μετά λέω και εγώ ναι, αναγκαστικά…
ΑΝΤΩΝΗΣ: Μα εκλαμπρότατε, πολλές φορές απουσιάζετε και η Άγκελα με τον Βόλφανγκ περιμένουν απάντηση…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Καλά κάνουν, να περιμένουν… αυτό το εξάμηνο είμαι ο Νο 2 της Ευρώπης, αν και κανονικά θα έπρεπε να είμαι ο Νο 1...ορίστε μας…
ΑΝΤΩΝΗΣ: Ναι, αλλά σε λίγο θα περάσει το εξάμηνο και θα ζητιανεύουμε πάλι για τη δόση μας…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Σιωπή ανάγωγε, που θα με πεις και ζητιάνο… Ξέρεις βρε, από πού κατάγομαι εγώ;
ΑΝΤΩΝΗΣ: Ξέρω πολύ καλά κύριε Τούρκογλου, εεε, συγνώμη κύριε Βενιζέλο, ήθελα να πω…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Πώς τόλμησες βρε ψεύτη, σωματέμπορα, καλαματιανέ και μου είπες τέτοιο πράγμα;
ΑΝΤΩΝΗΣ: Συγγνώμη εκλαμπρότατε μπερδεύτηκα, μου ξέφυγε δεν θα το ξανακάνω, σας το ορκίζομαι...
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Ορκίζεσαι πάλι ψέματα και θέλεις να σε πιστέψω, όπως σε πίστεψε και ο ελληνικός λαός, έ;
ΑΝΤΩΝΗΣ: Ξέρω, σας πρόσβαλλα, αλλά θα επανορθώσω πολύ σύντομα...
Θα προτείνω στη Βουλή να σας στέψουμε ...αυτοκράτορα…

Κάποιος μου είπε, ότι η Χ.Α. θα κυκλοφορήσει σύντομα την κασσέτα με τον παραπάνω διάλογο, που της έδωσε ο ...Μπαλτάκος...

ΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΝΟΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη