30 Ιουν 2014

Επιβεβαιώνεται το ρεπορτάζ για το ΜΕΤΡΟ

Πριν λίγες ημέρες είχαμε μεταφέρει τη σιβυλλική δήλωσε στελέχους της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ότι...


..."Δεν θα αφήσουμε έναν σταθμό να τινάξει στον αέρα όλο το έργο" αναφορικά με τον σταθμό της Βενιζέλου και την ολοκλήρωση του έργου μέχρι το 2018. 

Σήμερα διαβάζουμε στην Ναυτεμπορική: 

Χωρίς το σταθμό Βενιζέλου σχεδιάζουν να ολοκληρώσουν τη βασική γραμμή του μετρό της Θεσσαλονίκης η Αττικό Μετρό και η ανάδοχος κοινοπραξία, σε μια ύστατη προσπάθεια να παρακάμψουν τη νέα προσφυγή του κεντρικού δήμου στο ΣτΕ νια τις βυζαντινές αρχαιότητες και να παραδώσουν το έργο εντός του επικαιροποιημένου χρονοδιαγράμματος, δηλαδή στα τέλη του 2017 με αρχές του 2018.
Η μεγάλη καθυστέρηση, περίπου 1,5 έτους, στην κατασκευή του εν λόγω σταθμού, αλλά και ο κίνδυνος νέων καθυστερήσεων, μετά τη δεύτερη προσφυγή του δήμου, φαίνεται ότι οδηγούν την Αττικό Μετρό και το υπουργείο Υποδομών στην απόφαση να αφήσουν παγωμένες τις εκεί εργασίες και, όταν ξεκαθαρίσει το θέμα δικαστικά, να κατασκευαστεί και να προστεθεί η Βενιζέλου στη βασική γραμμή, που σχεδιάζεται να λειτουργήσει προσωρινά με ένα σταθμό λιγότερο, δηλαδή με δώδεκα.
Η Αττικό Μετρό, σε συνεργασία με την ανάδοχο κοινοπραξία, δηλώνει ότι έχει ήδη έτοιμη τη σχετική μελέτη παράκαμψηςτης Βενιζέλου, η οποία θα προβλέπει τη διάνοιξη ενός φρέατος αερισμού των σηράγγων νια λόγους ασφαλείας, καθώς μεταξύ των δύο γειτονικών σταθμών, Δημοκρατίας και Ανίας Σοφίας, θα μεσολαβεί απόσταση 1.200 μέτρων, μεγαλύτερη της επιτρεπόμενης. Βέβαια, πέρα από τα λειτουργικά προβλήματα που πρέπει να ανημετωπιστούν, όπως η επιπλέον επιβάρυνση των δύο γειτονικών σταθμών, που στις πρωινές ώρες αιχμής εκτιμάται ότι θα επιφορτιστούν έκαστος με την εξυπηρέτηση τουλάχιστον 4.500 επιβατών, το μεγάλο ερώτημα είναι τι θα συμβεί σε περίπτωση που κατά τη δήμιου ργί α του φρέατος εμφανιστούν νέες αρχαιότητες.
Παρ' ότι οι αρχαιολόγοι θεωρούν λίαν πιθανό με τη διάνοιξη να εντοπιστούν αρχαιότητες εξίσου ή και ακόμα mo σημαντικές από τις ήδη εντοπισθείσες (π.χ. των Ελληνιστικών Χρόνων), η Αττικό Μετρό εκτιμά ότι υπάρχει ο τεχνικός τρόπος να ξεπεραστεί το όποιο πρόβλημα προκύψει.


Το είχε κάνει πριν από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ο Μέγας Αλέξανδρος. Αν δεν μπορείς να λύσεις τον κόμπο, τον κόβεις!

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη