Για πολλοστή φορά απεργεί το προσωπικό του ΟΑΣΘ επειδή η πολιτεία δεν εξοφλεί τις συμβατικές της υποχρεώσεις, κοινώς "φεσώνει" τον ΟΑΣΘ, όπως χιλιάδες άλλες ιδιωτικές επιχειρήσεις.
Ας γυρίσουμε όμως, όσοι τουλάχιστον είμαστε άνω των 40, 20 χρόνια πίσω, κάπου στο 1995. Τι θα απαντούσαμε αν μας ρωτούσαν τότε, πώς φανταζόμαστε τη Θεσσαλονίκη του 2014;
Υποθέτω, ότι θα λέγαμε : "Θα υπάρχει μετρό από τη Σταυρούπολη μέχρι το αεροδρόμιο, το κέντρο θα έχει αδειάσει από Ι.Χ. γιατί θα έχει γίνει το υπόγειο πάρκινγκ κάτω από την Αριστοτέλους, το πάρκινγκ κάτω από το Διοικητήριο, οι εργαζόμενοι θα πηγαίνουν στη δουλειά τους στο κέντρο και κυρίως στην αγορά με το μετρό κι όχι με το Ι.Χ., τα λεωφορεία θα τρέχουν γιατί δεν θα έχει παντού παρκαρισμένα και διπλοπαρκαρισμένα, οι κάτοικοι από τις μακρινές παράλιες περιοχές θα έρχονται με τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία, θα κατεβαίνουν κάπου στο Ποσειδώνιο κι από ΄κει θα παίρνουν το μετρό, οι κάτοικοι από ανατολικά (Θέρμη, Βασιλικά, κλπ) θα έρχονται μέχρι την αφετηρία του μετρό, θα αφήνουν εκεί το Ι.Χ. τους και θα παίρνουν το μετρό, ....κ.λ.π. , κ.λ.π."
Τίποτε από όλα αυτά δεν έγινε, φτάσαμε στο 2014 και σήμερα, 17 Ιουλίου 2014, μέσα στο κατακαλόκαιρο, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να πάει ο πολίτης στη δουλειά του, αφού οι μετακινήσεις είναι περίπου 400.000 την ημέρα και τα ταξί δεν φτάνουν ούτε για το 10% !
Ποιός να το φανταζόταν ότι οι Θεσσαλονικείς θα είμασταν συνεχώς, σάκος του μποξ ανάμεσα σε εργαζόμενους του μοναδικού ακόμη μαζικού συγκοινωνιακού μέσου και του αδιάφορου κράτους;
Ποιός να το φανταζόταν ότι οι Θεσσαλονικείς θα είμασταν συνεχώς, σάκος του μποξ ανάμεσα σε εργαζόμενους του μοναδικού ακόμη μαζικού συγκοινωνιακού μέσου και του αδιάφορου κράτους;
Τι να σχολιάσει κανείς και τι να προσθέσει σ΄αυτά τα χάλια;;;
Β.Πρ. /taxalia