14 Σεπ 2014

Σε ……..6 δόσεις , ΕΥΤΥΧΩΣ , ο….ΕΝΦΙΑ..Σ !!

του Βλάση Γωγούση
Αφέλεια που σας δέρνει.
Όχι 6 , 106 δόσεις να βάλετε να μη σας πω τι θα εισπράξετε !
Φίλτατοι ανεγκέφαλοι μανδαρίνοι , νομίζετε ότι στύβοντας την ( ήδη) στυμμένη λεμονόκουπα θα...
βγάλετε χυμό ;
Πικρό ζουμί από τη φλούδα θα μαζέψετε .

Κυρίες και κύριοι σχολιαστές, αν κρίνω από την περίπτωσή μου, κάθε μήνα ( επαναλαμβάνω "κάθε μήνα" ) που πιάνω στα χέρια μου το εκκαθαριστικό της (μηνιαίας) σύνταξής μου. την βλέπω να ...πετσοκόβεται ……μετά μανίας !

Ήδη έχει περικοπεί κατά....65%, χώρια η κατάργηση των δώρων Πάσχα - Χριστουγέννων και του επιδόματος Αδείας.
Στην τελευταία σύνταξη ( Σεπτεμβρίου) είδα έκπληκτος να διπλασιάζεται και η παρακράτηση φόρου με αποτέλεσμα τώρα που μιλάμε παίρνω την σύνταξη και την δίνω...ατόφια στον σπιτονοικοκύρη μου.

Τελειώνοντας λοιπόν την σύντομη ....Βλασίου Οδύσσεια αναφωνώ:

- Τι λέει ο τελευταίος……. ΕΝΦΙΑ…Σ , σε 6 δόσεις;; μοιράστε τον στα….δύο και δώστε τους κάθε φορά από…..τρία !!

Δρ Βλάσης Γωγούσης

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ :
Τώρα που ψηφίστηκε ο …αντιρατσιστικός είμαι πολύ προσεκτικός, αλλιώς είχα να……γράψωωωωωωωωωωωωωωωωωω!..
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη