Η Όλγα Κεφαλογιάννη παρουσίασε τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Ελλάδας στο World Travel Market στο Λονδίνο, με ένα ....
εξαιρετικό - αλλά αφόρητα κλισε βίντεο 11 λεπτών με τίτλο Visit Greece | Gods, Myths, Heroes, από το οποίο απουσιάζει σκόπιμα η οποιαδήποτε αναφορά στη Μακεδονία, τον Αριστοτέλη, τον Μ.Αλέξανδρο. Η Ελλάδα ΔΕΝ θέλει να συνδέσει τη Μακεδονία με την υπόλοιπη Ελλάδα, σκόπιμα, μεθοδικά, στοχευμένα. Παρά το γεγονός ότι το όνομα Alexander the Great είναι το πιό γνωστό στον κόσμο, η Ελλάδα το παραχωρεί σκόπιμα στους Σκοπιανούς. Σε καμία καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό δεν υπάρχει το σημαντικότερο μέχρι στιγμής αρχαιολογικό εύρημα της χώρας, η χρυσή Λάρνακα του Φιλίππου. Καμία αναφορά στη Βεργίνα, στο μακεδονικό πολιτισμό, στην ιστορία της Μακεδονίας. Σκόπιμα, μεθοδευμένα, στοχευμένα. Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν, καθώς το θέμα έχει τεθεί επανειλημμένα από φορείς της Β.Ελλάδας. Για την κεντρική διοίκηση που εισπράττει τους φόρους των Μακεδόνων, η Μακεδονία δεν είναι ελληνική ! Αρνούνται να την συμπεριλάβουν σκόπιμα, στις εκστρατείες προβολής της χώρας.
«Όπου και αν γυρίσεις... θεοί, μύθοι, ήρωες. Μια ιστορία για την Ελλάδα». Έτσι ξεκινάει το φιλμ με τίτλο: «Gods, Myths, Heroes», παραγωγής του ΕΟΤ, το οποίο οπτικοποιεί όλη την επικοινωνία για το 2015, μόνο που στους μύθους, τους θεούς και τους ήρωες της Ελλάδας, δεν υπάρχει σκόπιμα ουδείς Μακεδών!
εξαιρετικό - αλλά αφόρητα κλισε βίντεο 11 λεπτών με τίτλο Visit Greece | Gods, Myths, Heroes, από το οποίο απουσιάζει σκόπιμα η οποιαδήποτε αναφορά στη Μακεδονία, τον Αριστοτέλη, τον Μ.Αλέξανδρο. Η Ελλάδα ΔΕΝ θέλει να συνδέσει τη Μακεδονία με την υπόλοιπη Ελλάδα, σκόπιμα, μεθοδικά, στοχευμένα. Παρά το γεγονός ότι το όνομα Alexander the Great είναι το πιό γνωστό στον κόσμο, η Ελλάδα το παραχωρεί σκόπιμα στους Σκοπιανούς. Σε καμία καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό δεν υπάρχει το σημαντικότερο μέχρι στιγμής αρχαιολογικό εύρημα της χώρας, η χρυσή Λάρνακα του Φιλίππου. Καμία αναφορά στη Βεργίνα, στο μακεδονικό πολιτισμό, στην ιστορία της Μακεδονίας. Σκόπιμα, μεθοδευμένα, στοχευμένα. Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν, καθώς το θέμα έχει τεθεί επανειλημμένα από φορείς της Β.Ελλάδας. Για την κεντρική διοίκηση που εισπράττει τους φόρους των Μακεδόνων, η Μακεδονία δεν είναι ελληνική ! Αρνούνται να την συμπεριλάβουν σκόπιμα, στις εκστρατείες προβολής της χώρας.
«Όπου και αν γυρίσεις... θεοί, μύθοι, ήρωες. Μια ιστορία για την Ελλάδα». Έτσι ξεκινάει το φιλμ με τίτλο: «Gods, Myths, Heroes», παραγωγής του ΕΟΤ, το οποίο οπτικοποιεί όλη την επικοινωνία για το 2015, μόνο που στους μύθους, τους θεούς και τους ήρωες της Ελλάδας, δεν υπάρχει σκόπιμα ουδείς Μακεδών!
Θεοί, μύθοι και ήρωες. Τρεις λέξεις μικρές αλλά και τόσο μεγάλες ταυτόχρονα. Σε αυτές τις λέξεις βασίζεται η νέα επικοινωνιακή καμπάνια για τον τουρισμό, την οποία παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη, εγκαινιάζοντας το περίπτερο της Ελλάδας, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού World Travel Market τη Δευτέρα στο Λονδίνο, παρουσία πλήθους τουριστικών παραγόντων και επισκεπτών.
«Όλη η Ελλάδα είναι ένα σύνολο θεών, ηρώων και μύθων», είναι το βασικό μήνυμα της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας. Σκοπός της να θυμίσει τις αληθινές αξίες της ζωής, τους μύθους που μεταφέρουν διδάγματα ήθους από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.
«Όπου και αν γυρίσεις... θεοί, μύθοι, ήρωες. Μια ιστορία για την Ελλάδα». Έτσι ξεκινάει το φιλμ με τίτλο: «Gods, Myths, Heroes», παραγωγής του ΕΟΤ, το οποίο οπτικοποιεί όλη την επικοινωνία για το 2015.
Κάθε ελληνικός προορισμός είναι τόπος γέννησης ενός αρχαίου θεού, κάθε μέρος στην Ελλάδα κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, την ενέργεια που είναι ακόμη και σήμερα ζωντανή.
Σοφία, λάμψη, ελευθερία, γνώση, ομορφιά, καθαριότητα είναι μερικές από τις λέξεις που χρησιμοποιούνται από τον αφηγητή Don Morgan Nielsen για να περιγραφεί η χώρα μας. Τα ελληνικά νησιά και το το απέραντο γαλάζιο δεν θα μπορούσαν φυσικά να λείπει από το βίντεο.
«Ένας μέρος τόσο διαφορετικό, τόσο μοναδικό, τόσο ξεχωριστό» αναφέρει ο Don Morgan Nielsen.
«Η Ελλάδα μου έδωσε αυτό το δώρο, να κρατώ τη στιγμή και να χαίρομαι τη ζωή» καταλήγει ο αφηγητής.
Ας την ανακαλύψουμε μέσα από ένα δωδεκάλεπτο εκπληκτικό, γεμάτο λάμψη βίντεο...
Στην ομιλία της στο World Travel Market η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, τόνισε ότι η Ελλάδα αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό, παγκόσμια αναγνωρισμένο brand name, επισημαίνοντας τη διαχρονικότητα και την κλασικότητα του ελληνικού τουρισμού και επεσήμανε τις θεματικές ενότητες που αναπτύσσονται με στόχο να καλύψουν τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου και επιλεκτικού επισκέπτη. «Στην επικοινωνιακή στρατηγική, κρατάμε όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που μας καθιέρωσαν ως παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και σήμερα επιλέγουμε να αναδείξουμε πρόσθετα στοιχεία και δυνατότητες που έχει ο τόπος μας», ανέφερε η κυρία Κεφαλογιάννη. Και πρόσθεσε ότι «κάθε τόπος στη χώρα μας, κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, η ενέργεια της οποίας είναι ζωντανή μέχρι σήμερα», υπογράμμισε.