5 Νοε 2014

Προσοχή στις αγορές μέσω διαδικτύου από νησιά

Αγαπητο μπλογκ δημοσιεύω προσωπική εμπειρία για να προστατεύσω συνέλληνες απο αυτο που τελικα δεν έπαθα.

Ο γιος μου ειναι 18 ετών μέσω γνωστής ιστοσελίδας αγγελιών βρήκε το κινητό που αναζητούσε επικοινώνησε τηλεφωνικά με κάποια κυρία συμφώνησε την ίδια ωρα μόλις καταθέσει το προϊόν στα ΕΛΤΑ Σκιαθου (εκεί βρήκε το κινητό) να καταθέσει τα χρήματα σε Τράπεζα. Απευθύνθηκε σε εμενα αλλα απο την αρχή κατι μου βρωμουσε!!,
Επικοινωνώ με την κυρία το άλλο πρωί της λεω δωσμου λογαριασμό μου τον στέλνει με περίεργο νούμερο κινητού της τηλεφωνώ στο πρωτο κινητό που ειχε στο σάιτ μου λεει δεν εχω μονάδες και σας το έστειλα μέσω Ίντερνετ δωρεάν.
Παω στην Τράπεζα να καταθέσω τα χρήματα υποψιασμένος καθώς αναμένω να μου πει η κυρία αριθμό κατάθεσης προϊόντος να το τσεκάρω ταυτόχρονα παω στο ταμειο δίνω λογαριασμό ρωτάω αν βγαίνει το όνομα μου λεει ειναι άλλο όνομα ρωτάω κατάστημα μου απάντα Μπραχαμι Αττικης δεύτερο περίεργο την ξαναπαίρνω τηλέφωνο της ρωτάω απο Σκιάθο στέλνεις το κινητό ?? οχι μου λεει το εχει ο άντρας μου Μπραχαμι Άγιος Δημήτριος Αττικης της απαντώ μα μεχρι πριν απο λιγο μου έλεγες οτι θα το στείλεις απο Σκιάθο μου λεει οχι λάθος κατάλαβες τότε της λεω άκυρη η συναλλαγή ευχαριστω και της το κλείνω μετα δέχθηκα κανά δυο μηνύματα απο αλλα κινητά περίεργα αλλα δεν απάντησα.
Εκνευρισμένος τηλεφωνώ στην ιστοσελίδα τους λεω το περιστατικό μου λένε δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα αν και έχουμε παράπονα για το συγκεκριμένο κινητό πωλητή και οτι έχουμε περιστατικά τέτοια ολα πώληση κινητών απο μακρινά νησιά επίτηδες και συνιστούμε να γίνονται οι συναλλαγές μονο αντικαταβολή και οταν παρα λαμβάνετε τα κουτιά να ζητάτε να τα ελέγχεται διότι είχαμε πολλές περιπτώσεις μεσα να εχει ψεύτικα διαλυμένα χαλασμένα ακομη και πέτρες μονο για βάρος.
Απλα προσέχετε ιδίως αγορές τέτοιες απο νησιά απομακρυσμένα η μη που αργεί το δέμα μονο αντικαταβολή και έλεγχο του προϊόντος.


Υ.γ Προλαβαίνω κάποιους αναγνώστες ναι άμεσα ενημέρωσα την αστυνομία θέλοντας να γλιτώσω κάποιους συνανθρώπους μου για το γεγονός
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη