7 Ιουν 2015

TO ΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗΣ....ΑΚΟΜΑ ΓΕΛΑΕΙ Η ΑΛΙΚΗ ΜΟΥ !!!

Από την μια το φιλαράκι μου ο Γίουγκερ λέει ότι δεν έλαβε"" προτάσεις"" και  από   την άλλη η κυβέρνηση  λέει  ότι






τις έχει καταθέσει .
Δεν μπορεί ρε παιδιά να συμβαίνουν και τα δυο..
Αλλά εμείς τους δικούς μας πιστεύουμε..Γιατί να μας πουν ψέματα άλλωστε???
Δεν ξέρω για εσάς ...Εγώ πάντως την κυβέρνηση μου πιστεύω και όχι αυτούς του ""μαλαπέρδες""!!
Προβληματίστηκα όμως  και το πρόβλημα  μου το είπα στην Αλίκη ..
Ξέρετε παλιός αρκουδιάρης είμαι ,συνταξιούχος τώρα πια  και εγώ και η Αλίκη η αρκούδα μου!!!
Της λέω λοιπόν..
Αλίκη μου εσύ τι πιστεύεις ???..
Δεν μου απάντησε ,με κοίταξε για λίγο και μετά έβαλε  τα γέλια η αθεόφοβη..
Τα νεύρα μου κλωστές ..Μωρή ξεδοντιάρα της είπα ..Τόσα χρόνια σε παρακαλούσα να γελάς στα πανηγύρια για να βγάλουμε κανένα φράκο παραπάνω   και εσύ τίποτε... και γελάς  τώρα με τις προτάσεις της Συγκυβέρνησής μας???..Φτούσου ξεφτιλισμένη!!!
Και τι λέτε να έκανε η π*****α???..Συνέχισε να γελάει...
Ακόμη γελάει σαν χαζή και σκέφτομαι να την πάω στον τρελογιατρό!!! 
Τι λέτε να την πάω ή θα της περάσει???
""onlyone""
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη