3 Νοε 2016

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ο Κριστιάνο! - Ποιο είναι το νέο «καυτό» αγόρι των Jumbo

Έδωσε άλλο... χρώμα στη διαφήμιση γνωστής εταιρείας παιχνιδιών ΚΟΡΙΤΣΙΑ ο Κριστιάνο!
- Ποιο είναι το νέο «καυτό» αγόρι των Jumbo 02.11.2016 - 12.40 Το ημερολόγιο έδειξε ήδη «Νοέμβριος» και με τον τρόπο αυτό, ήρθαν ακόμα πιο «κοντά» τα Χριστούγεννα. Όχι ότι πολλοί περίμεναν το νέο μήνα για να αρχίσουν την αντίστροφη μέτρηση, μαζί με εκείνους και μεγάλη αλυσίδα παιχνιδιών. Θα έλεγε, μάλιστα, κανείς ότι δεν νιώθουμε γιορτές μέχρι να δώσει μέσα από τις διαφημίσεις της το… σύνθημα! Και να που φέτος δε φέρνει μόνο τα Χριστούγεννα, αλλά και κάτι πολύ πιο… γυμνασμένο, όμορφο και σέξι, που απορούμε πώς δεν έκανε τα… χιόνια της διαφήμισης να λιώσουν!
Ποιο είναι, όμως, το «καυτό» αυτό αγόρι; Ο Κριστιάν Ρικάρντο ντα Κόστα μίλησε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο Star.gr σε άπταιστα ελληνικά και εμείς με τη σειρά σας το συστήνουμε! Είναι 33 χρονών, κατάγεται από τη Βραζιλία και συγκεκριμένα από τη Μίνας Ζεράις και είναι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής! Ξεκίνησε να παίζει μπάλα – κυριολεκτικά και όχι μεταφορικά! – από τα 14 του χρόνια, ενώ από τα 16 του άρχισε να ρίχνει πιο… επαγγελματικά σουτ! «Στη Βραζιλία όλοι γεννιούνται και τους δίνουν μια μπάλα. Το πρώτο δώρο είναι μπάλα! (γελάει). Εκεί το ποδόσφαιρο είναι νόμος. Η πρώτη λέξη που λένε τα παιδιά!».
Ο Άρης, η πρώτη ελληνική ομάδα της οποίας φόρεσε τα παπούτσια, ήταν η αιτία για να αποφασίσει ότι ήρθε η ώρα να πάρει τη ζωή στα χέρια του και να έρθει στη χώρα μας. «Ήμουν 19 όταν ήρθα και έχω μείνει μέχρι τώρα. Ήρθα εδώ λόγω ποδοσφαίρου, αλλά συνολικά μένω στην Ελλάδα 7 με 8 χρόνια. Κάποια στιγμή είχα φύγει και έπαιζα μπάλα σε άλλα χώρες, είχα μείνει 3 χρόνια στη Βουλγαρία, ένα στην Αυστρία, πήγα λίγο στην Ουρουγουάη, σχεδόν για ένα χρόνο και ξαναγύρισα εδώ». Όταν πήγε στο αεροδρόμιο για να επιβιβαστεί στην πτήση του με προορισμό την Ελλάδα και τη νέα ζωή που ξεκινούσε για εκείνον, η μητέρα του δεν μπήκε μαζί του, αλλά τον αποχαιρέτησε. «Μόνο η μαμά είναι ακόμα πίσω, μπαμπά δεν είχα ποτέ. Στη Βραζιλία, πολλοί κάνουν παιδιά και μετά εξαφανίζονται. Ξέρω ποιος είναι, αλλά δεν με έχει γνωρίσει ποτέ», είπε και συνέχισε περιγράφοντας πώς γνωρίστηκαν οι γονείς του – κάτι που θυμίζει κάτι από… βραζιλιάνικο σήριαλ – κυριολεκτικά! -: «Η μαμά μου δούλευε στο σπίτι του μπαμπά μου, ήταν υπηρέτρια στο σπίτι του πατέρα μου. Η μητέρα μου δεν ήταν από πλούσια οικογένεια, αλλά ο πατέρας μου ήταν. Και μετά έμεινε έγκυος, αλλά δεν ξέρω 100% την ιστορία, δεν το έχω ψάξει…».
 Όταν πάτησε για πρώτη φορά το πόδι του στην Ελλάδα, «όλα ήταν πάρα πολύ ωραία. Πάντα υπάρχει δυσκολία στη γλώσσα, γιατί δεν μιλούσα ούτε ελληνικά, ούτε αγγλικά, ούτε καν καλά Πορτογαλικά. Είχα φίλους, όμως, εδώ από Βραζιλία, όπως ο Σίλβα Κλέιτον και με βοήθησαν πάρα πολύ και γενικά και πάνω στο ποδόσφαιρο». «Έχω πάρει πτυχία και εδώ και δύο χρόνια κάνω μαθήματα σε γυμναστήρια, κάνω και personal» και ακριβώς για αυτό σήμερα παίζει σε μια μικρή ομάδα, στην Ηλιούπολη για να μπορεί να έχει ελεύθερο χρόνο, μιας και «στην Ελλάδα το ποδόσφαιρο πλέον δεν έχει λεφτά. Και εγώ έχω μεγαλώσει, είμαι 33 πλέον και κάποια στιγμή το ποδόσφαιρο αρχίζει να πέφτει. Εγώ το είδα από τα 30 μου ότι το ποδόσφαιρο αρχίζει να «τελειώνει», ούτε πληρώνει όπως παλιά, τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πολύ, τουλάχιστον να έχω χρόνο να κάνω και κάτι άλλο», λέει και συνεχίζει: «Υπάρχει ζωή μετά το ποδόσφαιρο κι εγώ τη βρήκα στη γυμναστική, που αγαπώ!». «Για μένα η Ελλάδα είναι ο παράδεισος του κόσμου! Αγαπάω την Ελλάδα, ζω εδώ και ποτέ δε θα άφηνα κάποιον να πει άσχημα λόγια για τη χώρα αυτή. Έχει και ελαττώματα, αλλά την αγαπώ!».
 Και το λέει αυτό αν και από την άφιξή του μέχρι και σήμερα η χώρα αυτή δεν του έχει φερθεί πάντα φιλόξενα, μιας και όπως λέει έχει δεχθεί ρατσισμό, εντός και εκτός γηπέδου. «Είχα αρκετό ρατσισμό, σε αγώνα ποδοσφαίρου, στο δρόμο. Με τη Χρυσή Αυγή έχουν συμβεί διάφορα σκηνικά. Και στην αρχή και τώρα. Αλλά εγώ δεν μπορώ να συγκρίνω τους ανθρώπους. Όπως είναι τα δάχτυλά μας. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. Το μικρό δάχτυλο είναι διαφορετικό από το μεγάλο. Δεν μπορώ να πω ότι η Ελλάδα είναι αυτοί οι άνθρωποι. Η Ελλάδα είναι μια χαρά. Η Ελλάδα μου έδωσε να φάω. Η Ελλάδα είναι πολύ σημαντική στη ζωή μου. Αλλά πρέπει σιγά σιγά να ανοίγει το μυαλό του κόσμου, γιατί δεν είναι το χρώμα που κάνει τον άνθρωπο», όπως μας λέει.
 Κορίτσια… φρένο! Το 2008, σε νυχτερινό μαγαζί, γνώρισε τη γυναίκα, από μπαμπά Έλληνα και μαμά Γαλλίδα, που του έκλεψε την καρδιά και όχι μόνο τον παντρεύτηκε 4 χρόνια μετά, αλλά του χάρισε και την 21 μηνών σήμερα Ιζαμπέλα! «Γνωριστήκαμε μέσα από κοινή παρέα και τελικά το 2012 παντρευτήκαμε στη Βραζιλία και έχουμε ένα πολύ όμορφο κοριτσάκι. Είναι σαν τον μπαμπά!» , συμπληρώνοντας ότι και η κόρη του έχει χρώμα… «ανοιχτό σοκολατένια, είναι γλύκα!».
 Μάλιστα, η κόρη του είναι, όπως λέει ο ίδιος, η καλύτερη στιγμή της ζωής του!
Η μικρή και η μεγάλη οθόνη και ο Κρις Όσο για εσάς που δεν πάτε γήπεδο, αλλά όταν τον είδατε, σκεφτήκατε «πού τον ξέρω; πού τον ξέρω;», έρχεται η λύση του «μυστηρίου»! Τον έχετε ξαναδεί στη συμμετοχή του στην ταινία – με άρωμα… γηπέδου «Κληρονόμος» με τη Σμαράγδα Καρύδη. Και αν αναρωτιέστε όταν θα τελειώσει η προβολή του διαφημιστικού, πού θα τον ξαναδείτε, σας ενημερώνουμε ότι ο Κρις, όπως τον φωνάζουν οι φίλοι, θα πρωταγωνιστήσει αυτή τη φορά στη μεγάλη οθόνη, στην ελληνικής παραγωγής ταινία «Destiny». Πρόκειται για μια αληθινή ιστορία που περιγράφει την ιστορία από Αφρικανούς που έρχονται στην Ελλάδα. Λέει πράγματα της καθημερινότητας, που συμβαίνουν στη χώρα. Θα έχω πρωταγωνιστικό ρόλο, θα κάνω τον νταβατζή από γυναίκες που έρχονται εδώ και εκδίδονται στην Αχαρνών.
Σκηνοθέτης της ταινίας ο Αποστόλης Ηλιόπουλος. Τώρα θα ξεκινήσουν τα γυρίσματα, αλλά επειδή εγώ δεν είμαι κανονικός ηθοποιός έχω ζητήσει βοήθεια από τη Ματθίλδη Μαγγίρα να μου δώσει τα φώτα της». Συνέντευξη στην Κάσσι Φιλιππιτζή http://www.star.gr/Pages/Lifestyle.aspx?art=345009&artTitle=koritsia_o_kristiano__poio_einai_to_neo_kafto_agori_ton_jumbo_
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη