3 Αυγ 2017

Ο Αλεξάνταρ Στανόγεβιτς μίλησε για τον επαναληπτικό με την Ολιμπίκ Ντόνετσκ στην Τούμπα και στάθηκε στην εικόνα που βγάζει ο Δικέφαλος, αλλά και τις απαιτήσεις του κόσμου της ομάδας.

Ο Αλεξάνταρ Στανόγεβιτς μίλησε για τον επαναληπτικό με την Ολιμπίκ Ντόνετσκ στην Τούμπα και στάθηκε στην εικόνα που
βγάζει ο Δικέφαλος, αλλά και τις απαιτήσεις του κόσμου της ομάδας.Αναλυτικά οι δηλώσεις του Στανόγεβιτς: -εάν αύριο θα πλησιάσει ο ΠΑΟΚ στην εικόνα της ομάδας που εκείνος θέλει να βλέπει και για το 4-3-3 που πλέον δοκιμάζει:
«Παίξαμε ένα κακό ματς. Ήταν η πρώτη εντύπωση. Όποιος και να ήταν προπονητής αυτό θα έλεγε. Αύριο όμως σίγουρα θα είμαστε καλύτεροι γιατί είχαμε μια εβδομάδα να δουλέψουμε και το κάναμε. Το πόσο καλύτεροι θα είμαστε θα το δούμε αύριο. Για το 4-3-3 σας έχω πει ότι με τους παίκτες που έχουμε αυτό είναι το καλύτερο σύστημα και σας έχω πει ότι βάσει αυτού του κριτηρίου θα διαλέγω πάντα».
-τι θα πρέπει θα έχει περισσότερο αύριο ο ΠΑΟΚ
«Πρώτα από όλα πρέπει να δώσουμε περισσότερη ενέργεια στον αγωνιαστικό χώρο. Πρέπει να είμαστε 200% περισσότερο. Κάναμε αλλαγές δουλέψαμε πάνω σε αυτές και πιστεύω ότι αυτές θα είναι αρκετές για να είμαστε καλύτεροι».
-εάν αντιλαμβάνεται μια ανησυχία από τον κόσμο για τις εμφανίσεις της ομάδας:
«Είναι σημαντικό οι φίλαθλοι να βλέπουν καλές εμφανίσεις. Οι παίκτες πρέπει να δώσουν κάτι περισσότερο από το προηγούμενο ματς. Και εγώ θέλω η ομάδα να είναι καλύτερη. Πρέπει ‘όλοι να παίξουμε περισσότερο «επιθετικά» και να έχουμε περισσότερη ενέργεια».
-για τις δηλώσεις του Μάτος ότι η φιλοσοφία του είναι ξεκάθαρη προς τους παίκτες:
«Είναι λογικό να υπάρχουν παίκτες που είναι ικανοποιημένοι και άλλοι που δεν είναι από την επικοινωνία με τον προπονητή τους. Πάντα χρειάζεται χρόνος να καταλάβουν τι θέλει ένας προπονητής. Αυτή την στιγμή δεν είμαστε στο απαιτούμενο βαθμό όπως φάνηκε στο πρώτο ματς. Είναι η προετοιμασία ακόμη και ήταν το πρώτο ματς. Αλλά οι παίκτες και εγώ σύντομα θα είμαστε καλύτεροι. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος από το επίπεδο επικοινωνίας, ωστόσο πάντα χρειάζεται χρόνος για να φτάσουμε στο επίπεδο που θέλουμε».
-εάν θα κάνει αλλαγές στην 11αδα:
«Ναι σίγουρα θα υπάρξει τουλάχιστον μία αλλαγή. Είχα πει κάτι και στο πρώτο ματς αλλά δεν θέλω να πω κάτι παραπάνω»
-για τον Λεβέκ που δεν θα παίξει και αύριο:
«Δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Δεν μπορεί να παίξει όμως γιατί είπε ότι δεν είναι 100% έτοιμος. Ο γιατρός είπε ότι δεν είναι κάτι που θα πρέπει να μας ανησυχεί.
-εάν έχει άγχος και πίεση:
«Ζω με την πίεση. Πάντα υπάρχει πίεση, αλλά κανείς δεν με πιέζει περισσότερο από όσο εγώ πιέζω τον εαυτό μου να γίνομαι καλύτερος. Έχω συμμετάσχει σε πολλά ματς με μεγάλη πίεση. Το μόνο που με αγχώνει είναι να δείξουν ο παίκτες μου την ενέργεια που πρέπει. Ανυπομονώ να αλλάξουμε την εικόνα που έχει ο κόσμος από το πρωτο ματς.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη