22 Ιουν 2018

Έλλη Κοκκίνου: Μιλά πρώτη φορά για το χωρισμό της από τον Γιώργο Μπόγρη

Η Έλλη Κοκκίνου και ο Γιώργος Μπόγρης ήταν μαζί για επτά ολόκληρα χρόνια. Ωστόσο, κατάφεραν να κρατήσουν τον
έρωτα τους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, καθώς είναι και οι δύο ιδιαίτερα χαμηλών τόνων.

Μάλιστα, ο χωρισμός τους έγινε “αθόρυβα” και αποκαλύφθηκε όταν πρωινή εκπομπή γνωστοποίησε πως οι δύο τους έπαψαν να είναι φίλοι στα social media. Η Έλλη Κοκκίνου παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό People και για πρώτη φορά, αναφέρθηκε στον χωρισμό της.
«Δεν παρακολούθησα τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάστηκε. Καταλαβαίνω πως όλο αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι των ΜΜΕ, κάτι που αντιμετώπισα ψύχραιμα και στωικά. Έτσι ήμουν και έτσι είμαι. Ποτέ δεν κρύφτηκα, αλλά δεν υπήρχε κανένας λόγος να μιλήσω γι’ αυτό και να κάνω δηλώσεις για το χωρισμό. Είναι κάτι προσωπικό. Στη ζωή συμβαίνουν διάφορα πράγματα, που είτε τα θέλεις είτε όχι. Πολλές φορές οι συνθήκες τη δεδομένη στιγμή δεν είναι οι κατάλληλες. Το πώς αισθάνθηκα εγώ είναι κάτι που αφορά εμένα, τους φίλους μου και κανέναν άλλο», ανέφερε.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη