Εκπρόσωπος της διαχειρίστριας Fraport δήλωσε στον ΣΚΑΪ πως οι αεροπορικές
εταιρείες έχουν την αποκλειστική ευθύνη για την ενημέρωση των ταξιδιωτών και για την επιλογή των αεροδρομίων όπου ανακατευθύνονται οι πτήσεις
Μεγάλη ταλαιπωρία έχουν υποστεί από χθες το απόγευμα εκατοντάδες ταξιδιώτες στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης λόγω της κακοκαιρίας, η οποία έως σήμερα το πρωί έχει προκαλέσει την ακύρωση 10 πτήσεων.
Πολλοί άνθρωποι καταγγέλλουν πως έχουν στους διάδρομους, ακόμα και στις τουαλέτες. Επιβάτες δήλωσαν στον ΣΚΑΪ πως καθ’ όλη την διάρκεια της νύχτας δεν έλαβαν ουδεμία ενημέρωση για ακύρωση ή αλλαγή των εισιτηρίων τους, ή για τα βάουτσερ που δικαιούνται για διαμονή σε ξενοδοχείο και γεύμα.
Ορισμένα δρομολόγια που είχαν προορισμό την Θεσσαλονίκη ανακατευθύνθηκαν σε άλλα αεροδρόμια, όπως της Τιμισοάρας στην Ρουμανία. Συνολικά 200 άτομα βρέθηκαν στην Ρουμανία, ανάμεσά τους οικογένειες με μικρά παιδιά. Οι μισοί εκ αυτών αναχώρησαν με λεωφορεία για την χώρα μας, όμως κατήγγειλαν πως τα οχήματα δεν διαθέτουν θέρμανση εν μέσω πολύ χαμηλών θερμοκρασιών.
Άλλοι επιβάτες, που ξεκίνησαν το ταξίδι τους από την Βιέννη, προσγειώθηκαν στα Σκόπια και μεταφέρονται στην Ελλάδα με λεωφορεία.
Ο εκπρόσωπος της διαχειρίστριας Fraport, Γιάννης Παπάζογλου, δήλωσε στον ΣΚΑΪ πως οι αεροπορικές εταιρείες έχουν την αποκλειστική ευθύνη για την ενημέρωση των ταξιδιωτών και για την επιλογή προορισμών ανακατεύθυνσης.
Υπογράμμισε πως δεν γνωρίζει για ποιο λόγο επελέγησαν ως εναλλακτικοί προορισμοί η Τιμισοάρα και άλλα αεροδρόμια.
Σημείωσε πως θα ελέγξει εάν οι αερομεταφορείς κάνουν τις απαραίτητες ανακοινώσεις μέσω των μεγαφώνων του αερολιμένα.
Ο κ. Παπάζογλου διευκρίνισε πως οι ακυρώσεις δεν οφείλονται στην παρουσία χιονιού ή πάγου στον διάδρομο, αλλά στο χρόνιο πρόβλημα χαμηλής νέφωσης που αντιμετωπίζει κατά διαστήματα το «Μακεδονία», το οποίο μειώνει την ορατότητα των πιλότων.
εταιρείες έχουν την αποκλειστική ευθύνη για την ενημέρωση των ταξιδιωτών και για την επιλογή των αεροδρομίων όπου ανακατευθύνονται οι πτήσεις
Μεγάλη ταλαιπωρία έχουν υποστεί από χθες το απόγευμα εκατοντάδες ταξιδιώτες στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης λόγω της κακοκαιρίας, η οποία έως σήμερα το πρωί έχει προκαλέσει την ακύρωση 10 πτήσεων.
Πολλοί άνθρωποι καταγγέλλουν πως έχουν στους διάδρομους, ακόμα και στις τουαλέτες. Επιβάτες δήλωσαν στον ΣΚΑΪ πως καθ’ όλη την διάρκεια της νύχτας δεν έλαβαν ουδεμία ενημέρωση για ακύρωση ή αλλαγή των εισιτηρίων τους, ή για τα βάουτσερ που δικαιούνται για διαμονή σε ξενοδοχείο και γεύμα.
Ορισμένα δρομολόγια που είχαν προορισμό την Θεσσαλονίκη ανακατευθύνθηκαν σε άλλα αεροδρόμια, όπως της Τιμισοάρας στην Ρουμανία. Συνολικά 200 άτομα βρέθηκαν στην Ρουμανία, ανάμεσά τους οικογένειες με μικρά παιδιά. Οι μισοί εκ αυτών αναχώρησαν με λεωφορεία για την χώρα μας, όμως κατήγγειλαν πως τα οχήματα δεν διαθέτουν θέρμανση εν μέσω πολύ χαμηλών θερμοκρασιών.
Άλλοι επιβάτες, που ξεκίνησαν το ταξίδι τους από την Βιέννη, προσγειώθηκαν στα Σκόπια και μεταφέρονται στην Ελλάδα με λεωφορεία.
Ο εκπρόσωπος της διαχειρίστριας Fraport, Γιάννης Παπάζογλου, δήλωσε στον ΣΚΑΪ πως οι αεροπορικές εταιρείες έχουν την αποκλειστική ευθύνη για την ενημέρωση των ταξιδιωτών και για την επιλογή προορισμών ανακατεύθυνσης.
Υπογράμμισε πως δεν γνωρίζει για ποιο λόγο επελέγησαν ως εναλλακτικοί προορισμοί η Τιμισοάρα και άλλα αεροδρόμια.
Σημείωσε πως θα ελέγξει εάν οι αερομεταφορείς κάνουν τις απαραίτητες ανακοινώσεις μέσω των μεγαφώνων του αερολιμένα.
Ο κ. Παπάζογλου διευκρίνισε πως οι ακυρώσεις δεν οφείλονται στην παρουσία χιονιού ή πάγου στον διάδρομο, αλλά στο χρόνιο πρόβλημα χαμηλής νέφωσης που αντιμετωπίζει κατά διαστήματα το «Μακεδονία», το οποίο μειώνει την ορατότητα των πιλότων.