Ακυρώθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο ως μη νόμιμος ανοιχτός διεθνής διαγωνισμός για
τηνηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων στο Δημόσιο και τους ΟΤΑ, προϋπολογισμού 27.003.480 ευρώ.
Το Ζ΄ κλιμάκιο του Ανωτάτου Δικαστηρίου ήλεγξε τη νομιμότητα του σχεδίου σύμβασης και της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου για τον διεθνή ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό που αφορά το έργο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής «υλοποίηση κεντρικού συστήματος διακίνησης εγγράφων, δρομολόγησης και διαλειτουργικότητας με απομακρυσμένες ψηφιακές υπογραφές, καθώς και μηχανισμό ύποστήριξής του (Helpdesk)».
Οι σύμβουλοι του Ελεγκτικού Συνεδρίου διαπίστωσαν ότι δεν έγινε «βαθμολόγηση της τεχνικής προσφοράς της μοναδικής υποψήφιας αναδόχου, συνοδευόμενη από ειδική και εμπεριστατωμένη αιτιολογία, με συνέπεια να μην εξειδικεύεται προσηκόντως το κριτήριο της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς και να μην προκύπτει σαφώς ότι καλύπτονται οι τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης χωρίς αποκλίσεις, λαμβανομένου μάλιστα υπόψη ότι δεν αναδεικνύονται τα συγκεκριμένα εκείνα στοιχεία του φακέλου του διαγωνιζομένου που αξιολογήθηκαν από την επιτροπή και οδήγησαν στην αποδοχή της τεχνικής προσφοράς».
Έπειτα από αυτά το Ελεγκτικό Συνέδριο έκρινε ότι μετά την ουσιώδη αυτή παράλειψη «κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος προς έλεγχο σχεδίου σύμβασης»
τηνηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων στο Δημόσιο και τους ΟΤΑ, προϋπολογισμού 27.003.480 ευρώ.
Το Ζ΄ κλιμάκιο του Ανωτάτου Δικαστηρίου ήλεγξε τη νομιμότητα του σχεδίου σύμβασης και της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου για τον διεθνή ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό που αφορά το έργο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής «υλοποίηση κεντρικού συστήματος διακίνησης εγγράφων, δρομολόγησης και διαλειτουργικότητας με απομακρυσμένες ψηφιακές υπογραφές, καθώς και μηχανισμό ύποστήριξής του (Helpdesk)».
Οι σύμβουλοι του Ελεγκτικού Συνεδρίου διαπίστωσαν ότι δεν έγινε «βαθμολόγηση της τεχνικής προσφοράς της μοναδικής υποψήφιας αναδόχου, συνοδευόμενη από ειδική και εμπεριστατωμένη αιτιολογία, με συνέπεια να μην εξειδικεύεται προσηκόντως το κριτήριο της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς και να μην προκύπτει σαφώς ότι καλύπτονται οι τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης χωρίς αποκλίσεις, λαμβανομένου μάλιστα υπόψη ότι δεν αναδεικνύονται τα συγκεκριμένα εκείνα στοιχεία του φακέλου του διαγωνιζομένου που αξιολογήθηκαν από την επιτροπή και οδήγησαν στην αποδοχή της τεχνικής προσφοράς».
Έπειτα από αυτά το Ελεγκτικό Συνέδριο έκρινε ότι μετά την ουσιώδη αυτή παράλειψη «κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος προς έλεγχο σχεδίου σύμβασης»