H βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι δημοσίευσε τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις χρήσης του 2018.
Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €94,23 εκ. έναντι €79,25 εκ. το 2017, αυξημένος κατά +18,9%.
Τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:
– Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €17,29 εκ. έναντι €12,45 εκ. το 2017.
– Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €14,24 εκ., έναντι €9,89 εκ. το 2017.
– Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €10,12 εκ., έναντι €7,34 εκ. το 2017.
Στην ελληνική αγορά παγωτού, η Κρι Κρι ενίσχυσε τη θέση της επιτυγχάνοντας αύξηση πωλήσεων +9,8%.
Στις επιδόσεις αυτές, συνέβαλε το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τα 16.000 σημεία σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα δυναμικά λανσαρίσματα των νέων προϊόντων.
Η μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 15,4% (στοιχεία NIELSEN Δεκ. 2018).
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, στην οποία η Κρι Κρι κατέχει τη δεύτερη θέση σε όγκο, οι πωλήσεις εμφανίζουν αύξηση +8,3%. Στον τομέα αυτό, η εταιρεία εστιάζει στη μεγάλη κατηγορία του στραγγιστού γιαουρτιού.
Συνέχισε δυναμικά την υποστήριξη της νέας σειράς στραγγιστών γιαουρτιών «Στραγγιστό & Αγαπημένο» με ένα πολύ δυνατό πρόγραμμα επικοινωνίας, καταφέρνοντας μία αύξηση μεριδίου στην κατηγορία +1.2πμ.
Επίσης, ενίσχυσε τη θέση της και στις υπόλοιπες προϊοντικές κατηγορίες, οι οποίες παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική, όπως είναι οι κατηγορίες των γιαουρτιών αγελάδος, των λειτουργικών γιαουρτιών, αλλά και των παιδικών, όπου κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο σε όγκο 38,6%.
Συνολικά το μερίδιο της Κρι Κρι σε όγκο αυξήθηκε από 14,2% στο 15,2% (στοιχεία IRI, Δεκ. 2018).
Τέλος, οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 36,3% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων, παρουσιάζοντας αύξηση +41,7%.
Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται, κυρίως, από την αξιοποίηση της δυναμικής του ελληνικού γιαουρτιού, στις αγορές της Μ. Βρετανίας και της Ιταλίας, καθώς και από πωλήσεις παγωτού στη Μ. Βρετανία.
Όσον αφορά στις επενδύσεις, η Κρι Κρι έχει εκπονήσει και υλοποιεί σχέδια, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση, των εργοστασίων γιαουρτιού και παγωτού.
Σχέδια συνολικού προϋπολογισμού €18 εκ. έχουν ενταχθεί στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 4399/2016.
Στη χρήση 2018, οι παραγωγικές επενδύσεις της εταιρείας ξεπέρασαν τα €8εκ.
Για τη χρήση 2018, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να προτείνει προς την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος μικτού ποσού €0,150 ανά μετοχή (2017: €0,115 ανά μετοχή).
Η διανομή αυτή υπόκειται στην έγκριση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων.
Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €94,23 εκ. έναντι €79,25 εκ. το 2017, αυξημένος κατά +18,9%.
Τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:
– Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €17,29 εκ. έναντι €12,45 εκ. το 2017.
– Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €14,24 εκ., έναντι €9,89 εκ. το 2017.
– Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €10,12 εκ., έναντι €7,34 εκ. το 2017.
Στην ελληνική αγορά παγωτού, η Κρι Κρι ενίσχυσε τη θέση της επιτυγχάνοντας αύξηση πωλήσεων +9,8%.
Στις επιδόσεις αυτές, συνέβαλε το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τα 16.000 σημεία σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα δυναμικά λανσαρίσματα των νέων προϊόντων.
Η μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 15,4% (στοιχεία NIELSEN Δεκ. 2018).
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, στην οποία η Κρι Κρι κατέχει τη δεύτερη θέση σε όγκο, οι πωλήσεις εμφανίζουν αύξηση +8,3%. Στον τομέα αυτό, η εταιρεία εστιάζει στη μεγάλη κατηγορία του στραγγιστού γιαουρτιού.
Συνέχισε δυναμικά την υποστήριξη της νέας σειράς στραγγιστών γιαουρτιών «Στραγγιστό & Αγαπημένο» με ένα πολύ δυνατό πρόγραμμα επικοινωνίας, καταφέρνοντας μία αύξηση μεριδίου στην κατηγορία +1.2πμ.
Επίσης, ενίσχυσε τη θέση της και στις υπόλοιπες προϊοντικές κατηγορίες, οι οποίες παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική, όπως είναι οι κατηγορίες των γιαουρτιών αγελάδος, των λειτουργικών γιαουρτιών, αλλά και των παιδικών, όπου κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο σε όγκο 38,6%.
Συνολικά το μερίδιο της Κρι Κρι σε όγκο αυξήθηκε από 14,2% στο 15,2% (στοιχεία IRI, Δεκ. 2018).
Τέλος, οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 36,3% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων, παρουσιάζοντας αύξηση +41,7%.
Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται, κυρίως, από την αξιοποίηση της δυναμικής του ελληνικού γιαουρτιού, στις αγορές της Μ. Βρετανίας και της Ιταλίας, καθώς και από πωλήσεις παγωτού στη Μ. Βρετανία.
Όσον αφορά στις επενδύσεις, η Κρι Κρι έχει εκπονήσει και υλοποιεί σχέδια, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση, των εργοστασίων γιαουρτιού και παγωτού.
Σχέδια συνολικού προϋπολογισμού €18 εκ. έχουν ενταχθεί στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 4399/2016.
Στη χρήση 2018, οι παραγωγικές επενδύσεις της εταιρείας ξεπέρασαν τα €8εκ.
Για τη χρήση 2018, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να προτείνει προς την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος μικτού ποσού €0,150 ανά μετοχή (2017: €0,115 ανά μετοχή).
Η διανομή αυτή υπόκειται στην έγκριση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων.