Η ώρα των αποφάσεων για τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, τον Υφυπουργό για τις Μεταφορές Γιάννη Κεφαλογιάννη και τον Γ.Γ. του Υπουργείου Νίκο Σταθόπουλο, έφτασε.
Σήμερα, πιθανότατα θα ανακοινωθεί η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ και σύμφωνα με πληροφορίες του taxalia, επικεφαλής θα είναι ο πολιτευτής Δημήτρης Σταμάτης (ο ίδιος δεν θέλει!) ή άλλο πολιτικό πρόσωπο , που πάντως ...θα περάσει δύσκολα από τη σκληρή κριτική που θα δέχεται από την αριστερά, ενώ στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, θα καθίσει ο υπάλληλος του ΟΑΣΘ, διευθυντής συγκοινωνιακού σχεδιασμού Γιώργος Σπανός, ο οποίος εκπαραθυρώθηκε από τη διοίκηση Παππά - Παναγιωτίδη, για να καταλάβει τη θέση του η Κατερίνα Σίσκου.
Για τη θέση του Γενικού Διευθυντή (όχι διευθύνοντος συμβούλου!), "παίζει" πολύ το όνομα του Γιάννη Τσούφη, παλιού Γενικού Διευθυντή, πρόσωπο που προωθούν με ζήλο, οι συνδικαλιστές του ΟΑΣΘ και πρωτίστως ο πρόεδρος του συνδικάτου, Δημήτρης Τσερμενίδης.
Στο τραπέζι υπάρχουν ακόμη τα ονόματα των Σταύρου Κωνσταντινίδη, Γιάννη Τόσκα και κάποιων ανθρώπων από τον ΟΑΣΘ (Ποζρικίδη, Πολυχρονίδη, Κοσίδη, Χρυσοχόου κλπ), για άλλες θέσεις, μεταξύ των οποίων και στον ΟΣΕΘ (ο Σπύρος Βούγιας ΔΕΝ θα αναλάβει καμία θέση, ο Ταχιάος πάει μάλλον στο ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, ενώ ο Φάνης Παπάς στην Ιχθυόσκαλα), ενώ αλλαγές θα υπάρξουν και στο οργανόγραμμα του ΟΑΣΘ, καθώς κάποιοι πρώην διευθυντές "προσκύνησαν" την κρατική διοίκηση του ΣΥΡΙΖΑ και ενώ προσελήφθησαν επί "επάρατης" ιδιωτικής ιδιοκτησίας, δυσφημούσαν επί διετία τον "ιδιωτικό ΟΑΣΘ" και τους "κλέφτες μετόχους".
Αλλαγές και στο γραφείο τύπου
Βέβαιη πρέπει να θεωρείται η απομάκρυνση δημοσιογράφου, που υπηρέτησε με αφοσίωση τη διοίκηση Παππά - Παναγιωτίδη, χωρίς ακόμη να ασχοληθεί η κυβέρνηση με ονόματα. Πάντως είναι βέβαιο, ότι θα γίνει σφαγή για την επίζηλη θέση, στην οποία προβάδισμα έχει -αν το θελήσει ο ίδιος- ο Νίκος Ηλιάδης της voria, καθώς ασχολείται επί πολλά έτη με το ρεπορτάζ συγκοινωνιών. Ο ίδιος άλλωστε είχε καυτηριάσει έντονα στα κοινωνικά δίκτυα, την επιλογή του σημερινού δημοσιογράφου, ως "εν κρυπτώ". Άλλωστε, ο δημοσιογράφος τη επιλογής ΣΥΡΙΖΑ, διατηρεί και ιστοσελίδα, στην οποία κατακεραυνώνει συχνά πυκνά τη "σχέση διαφθοράς ΟΑΣΘ - ΝΔ" . Σε κάθε περίπτωση, οι ενδιαφερόμενοι θα είναι δεκάδες!
Ποιός είναι ο Γιώργος Σπανός
Ο Γιώργος Σπανός γεννήθηκε στην Καστοριά το 1957. Σπούδασε Πολιτικός Μηχανικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (1980), στο Πανεπιστήμιο της Φλώριδας, στο Gainesvile της Φλώριδας, ΗΠΑ (1982) και έλαβε το Ph.D. στα προηγμένα συστήματα μεταφορών και τηλεματικής από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (2001). Πηγή: taxalia.blogspot.com
Είναι εγγεγραμμένος επαγγελματικός Πολιτικός Μηχανικός, μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Μηχανικών Συγκοινωνιών. Εργάζεται στον ΟΑΣΘ από το 1985 ως Διευθυντής, στο Τμήμα Σχεδιασμού και Πόρων, μέχρι τον Αύγουστο του 2017.
Τα κύρια ενδιαφέροντά του περιλαμβάνουν τις δημόσιες συγκοινωνίες, την προηγμένη τηλεματική μεταφοράς, τη σιδηροδρομική μηχανική και τη μεταφορά ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Έχει διδάξει «Μηχανική Σιδηροδρόμων» στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πολυτεχνική Σχολή, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών (Φεβρουάριος 2002 - Ιούνιος 2010) καθώς και «Μηχανική Μεταφορών» στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πολυτεχνική Σχολή, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (Φεβρουάριος 2006 - Ιούνιος 2010).
Έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμα ερευνητικά προγράμματα της ΕΕ (συμπεριλαμβανομένου του έργου CASSIOPE V-1019, του προγράμματος HELIOS για άτομα με ειδικές ανάγκες, του έργου EUROBUS V-2025, του έργου ADEPT, του έργου Infopolis 2, του έργου SUNRISE, του έργου FLIPPER κλπ.).
Σήμερα, πιθανότατα θα ανακοινωθεί η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ και σύμφωνα με πληροφορίες του taxalia, επικεφαλής θα είναι ο πολιτευτής Δημήτρης Σταμάτης (ο ίδιος δεν θέλει!) ή άλλο πολιτικό πρόσωπο , που πάντως ...θα περάσει δύσκολα από τη σκληρή κριτική που θα δέχεται από την αριστερά, ενώ στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, θα καθίσει ο υπάλληλος του ΟΑΣΘ, διευθυντής συγκοινωνιακού σχεδιασμού Γιώργος Σπανός, ο οποίος εκπαραθυρώθηκε από τη διοίκηση Παππά - Παναγιωτίδη, για να καταλάβει τη θέση του η Κατερίνα Σίσκου.
Για τη θέση του Γενικού Διευθυντή (όχι διευθύνοντος συμβούλου!), "παίζει" πολύ το όνομα του Γιάννη Τσούφη, παλιού Γενικού Διευθυντή, πρόσωπο που προωθούν με ζήλο, οι συνδικαλιστές του ΟΑΣΘ και πρωτίστως ο πρόεδρος του συνδικάτου, Δημήτρης Τσερμενίδης.
Κατερίνα Σίσκου |
Αλλαγές και στο γραφείο τύπου
Βέβαιη πρέπει να θεωρείται η απομάκρυνση δημοσιογράφου, που υπηρέτησε με αφοσίωση τη διοίκηση Παππά - Παναγιωτίδη, χωρίς ακόμη να ασχοληθεί η κυβέρνηση με ονόματα. Πάντως είναι βέβαιο, ότι θα γίνει σφαγή για την επίζηλη θέση, στην οποία προβάδισμα έχει -αν το θελήσει ο ίδιος- ο Νίκος Ηλιάδης της voria, καθώς ασχολείται επί πολλά έτη με το ρεπορτάζ συγκοινωνιών. Ο ίδιος άλλωστε είχε καυτηριάσει έντονα στα κοινωνικά δίκτυα, την επιλογή του σημερινού δημοσιογράφου, ως "εν κρυπτώ". Άλλωστε, ο δημοσιογράφος τη επιλογής ΣΥΡΙΖΑ, διατηρεί και ιστοσελίδα, στην οποία κατακεραυνώνει συχνά πυκνά τη "σχέση διαφθοράς ΟΑΣΘ - ΝΔ" . Σε κάθε περίπτωση, οι ενδιαφερόμενοι θα είναι δεκάδες!
Ποιός είναι ο Γιώργος Σπανός
Ο Γιώργος Σπανός γεννήθηκε στην Καστοριά το 1957. Σπούδασε Πολιτικός Μηχανικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (1980), στο Πανεπιστήμιο της Φλώριδας, στο Gainesvile της Φλώριδας, ΗΠΑ (1982) και έλαβε το Ph.D. στα προηγμένα συστήματα μεταφορών και τηλεματικής από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (2001). Πηγή: taxalia.blogspot.com
Είναι εγγεγραμμένος επαγγελματικός Πολιτικός Μηχανικός, μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Μηχανικών Συγκοινωνιών. Εργάζεται στον ΟΑΣΘ από το 1985 ως Διευθυντής, στο Τμήμα Σχεδιασμού και Πόρων, μέχρι τον Αύγουστο του 2017.
Τα κύρια ενδιαφέροντά του περιλαμβάνουν τις δημόσιες συγκοινωνίες, την προηγμένη τηλεματική μεταφοράς, τη σιδηροδρομική μηχανική και τη μεταφορά ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Έχει διδάξει «Μηχανική Σιδηροδρόμων» στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πολυτεχνική Σχολή, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών (Φεβρουάριος 2002 - Ιούνιος 2010) καθώς και «Μηχανική Μεταφορών» στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πολυτεχνική Σχολή, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (Φεβρουάριος 2006 - Ιούνιος 2010).
Έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμα ερευνητικά προγράμματα της ΕΕ (συμπεριλαμβανομένου του έργου CASSIOPE V-1019, του προγράμματος HELIOS για άτομα με ειδικές ανάγκες, του έργου EUROBUS V-2025, του έργου ADEPT, του έργου Infopolis 2, του έργου SUNRISE, του έργου FLIPPER κλπ.).