24 Ιαν 2020

Αγγελική Ηλιάδη: Τρεις σχέσεις έχω κάνει στη ζωή μου όλες κι όλες

«Οι σχέσεις μου ήταν πάντα πολύ μεγάλες και ήταν οικογένεια»,
είπε η τραγουδίστρια Ξέσπασε η Αγγελική Ηλιάδη μιλώντας για την προσωπική αλλά και επαγγελματική της πορεία μέχρι τώρα. Με αφορμή την έναρξη των εμφανίσεών της σε γνωστό νυχτερινό μαγαζί μίλησε σε τηλεοπτική εκπομπή και, όταν ρωτήθηκε για τα προσωπικά της, είπε: «Οι σχέσεις μου ήταν πάντα πολύ μεγάλες και ήταν οικογένεια. Τρεις ήταν όλες κι όλες βασικά 22 χρόνια που είμαι στο χώρο. Φυσικά, αναφερόταν στον Μπάμπη Λαζαρίδη, τον Κώστα Μηλιωτάκη και τον Σάββα Γκέντσογλου». Η τραγουδίστρια αναφέρθηκε και στα επαγγελματικά της και αποκάλυψε πως συνάδελφος της την συκοφαντούσε: «Όσον αφορά την προσωπική μου ζωή δεν έχω μετανιώσει για τίποτα ενώ όσον αφορά την καλλιτεχνική μου πορεία έχω μετανιώσει για άπειρα πράγματα. Την εμπιστοσύνη που έδειξα σε ανθρώπους, οι οποίοι αυτοαποκαλούνταν συνεργάτες μου αλλά δεν ήταν και ήταν οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό. Υπήρξε συνάδελφος που έλεγε συκοφαντίες για μένα και εγώ δεν έκανα τίποτα. Του μίλησα στα ίσια γιατί ήταν κάτι που με ενόχλησε πάρα πολύ και πραγματικά στεναχωριέμαι για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν κάποιοι άνθρωποι». Τέλος έκανε γνωστό πως δέχτηκε πρόταση για το «Your Face Sounds Familiar», αλλά δεν την απέρριψε: «Είχα πρόταση και πέρυσι και φέτος από το YFSF αλλά δεν το τόλμησα. Δεν ξέρω, ίσως ήταν πολλά και δεν ήθελα να αποσυντονιστώ από τον στόχο μου». https://www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/967927/aggeliki-iliadi-treis-sheseis-eho-kanei-sti-zoi-mou-oles-ki-oles/?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη