15 Ιαν 2021

Ζητούσαν αποζημιώσεις κλεμμένων αυτοκινήτων από ασφαλιστικές εταιρίες!

 Εξαρθρώθηκε, από το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, εγκληματική οργάνωση που διέπραττε

συστηματικά κλοπές οχημάτων.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας, συνελήφθησαν, πρωινές ώρες της 12-1-2021 σε διάφορες περιοχές της Αττικής, στο πλαίσιο συντονισμένης επιχείρησης αστυνομικών της ανωτέρω Υπηρεσίας, και με τη συμμετοχή αστυνομικών των Τμημάτων Ασφαλείας Ασπροπύργου και Άνω Λιοσίων καθώς και των Ο.Π.Κ.Ε., 11 άτομα (δέκα ημεδαποί και αλλοδαπός), μέλη της οργάνωσης.

Οι ανωτέρω είχαν συστήσει και ενταχθεί σε εγκληματική οργάνωση που προέβαινε συστηματικά σε κλοπές Ι.Χ.Ε. αυτ/των που παρουσιάζουν αυξημένη αγοραστική ζήτηση, καθώς και οποιοδήποτε όχημα από το οποίο μπορούσαν να αποκομίσουν άμεσο οικονομικό όφελος.

Για την επίτευξη του σκοπού τους τα μέλη της οργάνωσης είχαν κατανείμει μεταξύ τους ρόλους. Ο αρχηγός έδινε τις εντολές στα υπόλοιπα μέλη και τους ανέθετε την εύρεση των αυτοκινήτων που τους ενδιέφεραν. Κάποια από τα μέλη της οργάνωσης αναζητούσαν, από τις συγκεκριμένες κατηγορίες οχήματα, είτε σε δημοπρασίες πώλησης οχημάτων με υλικές ζημιές, συνήθως σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, είτε στην Ελλάδα, από πωλήσεις τρακαρισμένων – ασύμφορων προς επισκευή οχημάτων, κυρίως από εταιρείες ενοικιάσεων.

Τα «κατάλληλα» οχήματα τα «χτυπούσαν» στις δημοπρασίες, σε ποσότητες και σε πολύ χαμηλές τιμές. Ακολούθως, φόρτωναν τα οχήματα σε αυτοκινητάμαξες που κατείχαν και τα μετέφεραν στην Ελλάδα.

Παράλληλα έτερα μέλη της ομάδας εντόπιζαν οχήματα, από τις συγκεκριμένες κατηγορίες που ήταν «εύκολο» να αφαιρεθούν, καθώς αυτά είτε ήταν σταθμευμένα σε εξωτερικό χώρο, είτε στις πυλωτές των πολυκατοικιών.

Για την διάρρηξη των οχημάτων χρησιμοποιούσαν ειδικό τεχνικό εξοπλισμό όπως lap top, διαγνωστικά που συνδέονται στην ειδική θύρα των οχημάτων, αυτοσχέδια εργαλεία τύπου «Τ» που χρησιμοποιούνται για την παραβίαση των θυρών εισόδου των οχημάτων κ.α.

Όταν επέλεγαν κάποιο όχημα το οποίο αδυνατούσαν να το αφαιρέσουν με τον εξοπλισμό που κατείχαν, επιστράτευαν έτερα μέλη της οργάνωσης, τα οποία κατείχαν ειδικά γερανοφόρα οχήματα και το φόρτωναν σε αυτά για να το μεταφέρουν στους χώρους τους.

Ακολούθως τα οχήματα τα μετέφεραν προσωρινά σε απομονωμένα σημεία και τα ερευνούσαν για να εντοπίσουν συστήματα γεωγραφικού εντοπισμού (GPS TRACKERS ) που τυχόν υπήρχαν στο εσωτερικό τους. Στη συνέχεια, μετέβαιναν σε σημεία με ελάχιστη κίνηση οχημάτων όπου τα στάθμευαν για μικρό χρονικό διάστημα, συνήθως 1-2 ημερών, και μετά από αυτό τα μετέφεραν είτε σε «καβάντζες» - διαλυτήρια, είτε σε απομονωμένες αποθήκες για να τα διασφαλίσουν έως ότου φροντίσουν για την περαιτέρω διάθεσή τους.

Παράλληλα, έτερα μέλη της οργάνωσης, παραλάμβαναν τα οχήματα που έρχονταν από το εξωτερικό και ανάλογα με την κατάσταση στην οποία βρίσκονταν, αποφάσιζαν αν θα τα αποσυναρμολογήσουν για να πουληθούν ως ανταλλακτικά ή αν θα μπορούσαν να τα επισκευάσουν με ανταλλακτικά τα οποία θα προέρχονταν από τα κλεμμένα οχήματα.

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη