7 Οκτ 2008

Αγανάκτηση για τη Δ.Ε.Η. Δυτικής Θεσσαλονίκης

Κατοικώ στην δοκιμαζόμενη και παρατημένη απο τους πάντες Δυτική Θεσσαλονίκη, και αρχές καλοκαιριού άνοιξα μία μικρή επιχείρηση για την οποία έκτοτε ουδέποτε έλαβα λογαριασμό ρεύματος, παράλληλα όμως δεν μου έχουν κόψει το ρεύμα. Πήρα την εξυπηρέτηση πελατών της ΔΕΗ μου είπαν οτι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν εκείνοι, και μου έδωσαν τα εξής τηλέφωνα: 2310 - 543062 και 2310 - 584735 στα οποία και μπορώ να επικοινωνήσω για το τι ακριβώς συμβαίνει.

Δεν σηκώνει απο το πρωί το τηλέφωνο ΚΑΝΕΝΑΣ!

Μην κρύβεστε ρε παδιά, εγώ λεφτά θέλω να σας δώσω, όχι να σας πάρω. Εαν δηλαδή αύριο μου κοπεί το ρεύμα γιατί θα μου πούνε οτι δεν το πλήρωσα και μου έρθει κανένας τρικούβερτος λογαριασμός, εγώ θα φταίω; Δεν υπάρχει κανένας εκει απο τους υπαλλήλους που τα δύο μεγάλα κόμματα έχουν διορίσει να σηκώνουν τα τηλέφωνα;

Για όσους έχουν πάει στην ΔΕΗ της Δ.Θεσσαλονίκης, που είναι στον Βαρδάρη, μιλάμε για ένα πανάθλιο κτήριο στην Αισώπου, έναν δρόμο που θυμίζει...Πεκίνο, και με υπαλλήλους, που ε, ας πούμε οτι δεν είναι και απο τους πλέον εξυπηρετικούς. Εγώ πως να πάω εκει που κρατάω ένα άτομο μία επιχείρηση και θα πρέπει τώρα να κλείσω και να πάω εκει πέρα, και ανάθεμα εαν θα βρω κάποιον να με εξυπηρετήσει!

Εαν δεν έχω ανταπόκριση σχετικά με το θέμα μέχρι αύριο, θα πάω εκει με την επαγγελματική μου κάμερα και θα τα πούμε πλεόν απο την καλή και την ανάποδη. Αφου λοιπόν το ανύπαρκτο και αδιάφορο κράτος θέλει να παίξουμε αυτό το παιχνίδι, θα το πάμε έτσι, γιατί υπάρχουν άνθρωποι που έχουν αγαναχτήσει, και είναι αποφασισμένοι να κάνουν επιτέλους κάτι γι αυτό. Σταματήστε να στηριζετε με την ψήφο σας ένα κράτος - παρακράτος!

Επισυνάπτω και το θέμα που πρόσφατα δημοσιεύτικε στο troktiko για το φιάσκο της ΕΥΑΘ κυριακάτικα, σε έναν απο τους μεγαλύτερους δήμους της Θεσσαλονίκης, με τα μεγαλύτερα ποσοστά νέων ζευγαριών και απο τους υψηλότερους δείκτες γεννήσεων και ανήλικων τέκνων στην δοκιμαζόμενη απο την υπογεννητικότητα και ανεργία, Ελλάδα, και την πλήρη εγκατάλειψη της Δ. Θεσσαλονίκης, το τι τραβάμε και πως μας συμπεριφέρονται, και κανένας δεν κάνει τίποτα γι αυτό!

http://troktiko.blogspot.com/2008/10/blog-post_2620.html

Χάλια δρόμοι, που σπανίως κουκουλώνουν όταν έρχονται εκλογές, μηδενική κυκλοφοριακή υποδομή, ελλειπείς και ανύπαρκτες δημόσιες υπηρεσίες σε έναν τεράστιο δήμο, ένα κέντρο υγείας που θα πάρει χρόνια να γίνει, συνεχείς διακοπές ρεύματος και νερού, σκουπίδια και μόλυνση, και ο Ελληνας που διαρκώς ψηφίζει τους ίδιους και τους ίδιους για να λέει μετά τι χάλια που πάει η χώρα!

Η εποχή των κηφήνων και των τεμπέληδων θα τελειώσει οριστικά! Πλέον παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας, με δραστηριοποίηση και διαδυκτιακές καταγγελίες για οτι θα συμβαίνει απο εδώ και πέρα!

Ας πρόσεχαν!
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη