10 Μαρ 2009

Απίστευτη κομπίνα των Ισπανών: Διαφήμιζαν την Κόστα Μπράβα,με φωτογραφίες από την ...Αυστραλία!


Δεν είναι η πρώτη φορά που οι αρχές της Καταλωνίας στην Ισπανία προσπαθούν να διαφημίσουν στους ξένους τουρίστες τις ακτές τους με φωτογραφίες οι οποίες έχουν τραβηχθεί στην άλλη πλευρά του... πλανήτη! Στην πιο πρόσφατη απόπειρα, ο τοπικός οργανισμός τουρισμού διαφημίζει, δήθεν, την Κόστα Μπράβα μέσω μιας "ειδυλλιακής φωτογραφίας" η οποία, όμως, έχει ληφθεί στο Περθ της Δυτικής Αυστραλίας. Στην εικόνα, ένας άνδρας και ένα παιδί ατενίζουν τον βαθύ μπλε ορίζοντα της θάλασσας και του ουρανού, ενώ το κύμα χαϊδεύει απαλά την άμμο στα πόδια τους. Στην καταλανική εκδοχή της φωτογραφίας έχει προστεθεί με φωτομοντάζ στην μπλούζα του άντρα το λογότυπο της Κόστα Μπράβα με την επιγραφή: "Συγχαρητήρια, Κόστα Μπράβα, για τα 100 χρόνια. Είσαι πράγματι φοβερή".
Υπάλληλος του τομέα τουρισμού δήλωσε, ανωνύμως, ότι υπεύθυνη για τη διαφήμιση είναι η... εταιρεία "Βe Βrand", η οποία εξειδικεύεται στη "στρατηγική επικοινωνία". Ο Οργανισμός Τουρισμού της Καταλωνίας προσέλαβε την "Βe Βrand" τον περασμένο Νοέμβριο για τη διοργάνωση της διαφημιστικής εκστρατείας επ΄ ευκαιρία του εορτασμού των 100 ετών της Κόστα Μπράβα ως τουριστικού προορισμού.
Η φωτογραφία, τραβηγμένη 14.500 χιλιόμετρα μακριά από την παραλία την οποία υποτίθεται ότι εικονίζει, εμφανίστηκε στο πρόγραμμα του πρόσφατου Φόρουμ Γαστρονομίας, ετήσιας διοργάνωσης στην οποία συμμετέχουν κορυφαίοι σεφ, ανάμεσά τους και ο διάσημος Καταλανός Φεράν Άντρια. Περίπου 30.000 αντίγραφα του προγράμματος μοιράστηκαν σε σεφ, δημοσιογράφους και κοινό. Το κόστος της διαφήμισης ανήλθε σε 3.200 ευρώ.
"Δεν είχαμε ιδέα ότι δεν ήταν η Κόστα Μπράβα", είπε ο κ. Φον Άρεντ, ένας από τους διοργανωτές του Φόρουμ Γαστρονομίας. Η φωτογραφία της παραλίας της Αυστραλίας ανήκει στο φωτογραφικό πρακτορείο "Getty" και στη συλλογή "Jacobs Stock Ρhotography".
Η "γκάφα" γίνεται τη στιγμή κατά την οποία, σύμφωνα με νέα στοιχεία, ο αριθμός των τουριστών από το εξωτερικό παρουσίασε τον Ιανουάριο πτώση κατά 12% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Και δεν είναι η πρώτη φορά που ο Οργανισμός Τουρισμού της Καταλωνίας προσπαθεί να παραπλανήσει τους τουρίστες. Πριν από μόλις έναν μήνα, είχε χρησιμοποιήσει σε ανάλογη διαφήμιση φωτογραφία από τις Μπαχάμες. Τότε η λήψη ήταν υποβρύχια και για τούτο δύσκολα θα μπορούσε κανείς να αντιληφθεί την απάτη. NEOS KOSMOS

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη