Στην άμεση εισαγωγή του μαθήματος "καταναλωτή" σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, καλεί το υπουργείο Παιδείας η Δημοκρατική Αναγέννηση.
Δεν μπορεί η Ελλάδα να βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε πάρα πολύ σοβαρό οικονομικό πρόβλημα, δανειζόμενη συνεχώς με δυσμενέστατους όρους, και η
διεθνής εταιρία δημοσκοπήσεων Nielsen να παρουσιάζει τη χώρα μας, πρώτη σε κατά κεφαλήν κατανάλωση Porsche Cayenne, δεύτερη στην κατανάλωση La Prairie και στη... πρώτη πεντάδα σε όλες τις μεγάλες και διάσημες μάρκες και μάλιστα παγκοσμίως. Μια μέτρηση που όχι μόνο δείχνει την πλήρη διάλυση του κοινωνικού ιστού και της κοινωνικής συνοχής στη χώρα μας, αλλά και την παντελή έλλειψη καταναλωτικής συμπεριφοράς.
Να υπενθυμίσουμε εδώ πως στην Ολλανδία, από τις πλουσιότερες χώρες του
κόσμου, το μάθημα "καταναλωτή" και αντίστασης στις διαφημίσεις, έχει εισαχθεί
εδώ και πολύ καιρό στα σχολεία της προηγμένης αυτής χώρας. Την ίδια ώρα, που
η πλειοψηφία των "πατέρων του έθνους" του ελληνικού κοινοβουλίου, προτίμησαν
την αγορά με χρήματα του ελληνικού λαού πολυτελών Lexus (περί τα 80 χιλιάδες
ευρώ έκαστο) και οι πιστωτικές κάρτες με τους απαράδεκτους τόκους των
τραπεζών, έχουν καταστρέψει την οικονομία πολλών νοικοκυριών.
Επιτέλους, το κράτος θα πρέπει να σοβαρευθεί προς αυτή την
κατεύθυνση και να εισάγει αμέσως στα σχολειά μας το μάθημα του "καταναλωτή".
Ετσι ώστε οι νέες τουλάχιστον γενιές, να κόψουν τον ομφάλιο λώρο του homo
consumus με τον οποίο μεγάλωσαν οι προηγούμενες. Μπροστά μάλιστα στα
τεράστια οικονομικά αδιέξοδα που αντιμετωπίζει η χώρα, να βάλουμε φρένο εδώ
και τώρα στο τρίπτυχο της κοινωνίας της άκριτης παγκοσμιοποίησης της οικονομίας
και των πολυεθνικών καθώς και της μανιώδους κατανάλωσης, που ορίζεται τις
τελευταίες δεκαετίες και στην πατρίδα μας, στο πλαίσιο πάντα της λογικής του
"δούλευε, κατανάλωνε, σιώπα".
Δεν μπορεί η Ελλάδα να βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε πάρα πολύ σοβαρό οικονομικό πρόβλημα, δανειζόμενη συνεχώς με δυσμενέστατους όρους, και η
διεθνής εταιρία δημοσκοπήσεων Nielsen να παρουσιάζει τη χώρα μας, πρώτη σε κατά κεφαλήν κατανάλωση Porsche Cayenne, δεύτερη στην κατανάλωση La Prairie και στη... πρώτη πεντάδα σε όλες τις μεγάλες και διάσημες μάρκες και μάλιστα παγκοσμίως. Μια μέτρηση που όχι μόνο δείχνει την πλήρη διάλυση του κοινωνικού ιστού και της κοινωνικής συνοχής στη χώρα μας, αλλά και την παντελή έλλειψη καταναλωτικής συμπεριφοράς.
Να υπενθυμίσουμε εδώ πως στην Ολλανδία, από τις πλουσιότερες χώρες του
κόσμου, το μάθημα "καταναλωτή" και αντίστασης στις διαφημίσεις, έχει εισαχθεί
εδώ και πολύ καιρό στα σχολεία της προηγμένης αυτής χώρας. Την ίδια ώρα, που
η πλειοψηφία των "πατέρων του έθνους" του ελληνικού κοινοβουλίου, προτίμησαν
την αγορά με χρήματα του ελληνικού λαού πολυτελών Lexus (περί τα 80 χιλιάδες
ευρώ έκαστο) και οι πιστωτικές κάρτες με τους απαράδεκτους τόκους των
τραπεζών, έχουν καταστρέψει την οικονομία πολλών νοικοκυριών.
Επιτέλους, το κράτος θα πρέπει να σοβαρευθεί προς αυτή την
κατεύθυνση και να εισάγει αμέσως στα σχολειά μας το μάθημα του "καταναλωτή".
Ετσι ώστε οι νέες τουλάχιστον γενιές, να κόψουν τον ομφάλιο λώρο του homo
consumus με τον οποίο μεγάλωσαν οι προηγούμενες. Μπροστά μάλιστα στα
τεράστια οικονομικά αδιέξοδα που αντιμετωπίζει η χώρα, να βάλουμε φρένο εδώ
και τώρα στο τρίπτυχο της κοινωνίας της άκριτης παγκοσμιοποίησης της οικονομίας
και των πολυεθνικών καθώς και της μανιώδους κατανάλωσης, που ορίζεται τις
τελευταίες δεκαετίες και στην πατρίδα μας, στο πλαίσιο πάντα της λογικής του
"δούλευε, κατανάλωνε, σιώπα".
σημ.taxalia: Δεν έχουμε δει την έρευνα της Nielsen, για την οποία πολύς ντόρος έγινε στο διαδίκτυο, διότι (γράφεται) είναι ιδιωτική. Αν κάποιος έχει την πηγή, θα ήταν ενδιαφέρον να τη δούμε.