Τελικά, πέστε μου από πού πρέπει να φυλαχτούμε; Τη μία είναι οι τιμές, την άλλη τα «τεχνάσματα» στο βάρος των συσκευασιών των προϊόντων που μας σερβίρουν οι πολυεθνικές, όπως πρόσφατα με τα γιαούρτια. Τώρα φαίνεται ότι ξαναθυμήθηκαν την παραπλανητική διαφήμιση. Η απόφαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας, που για κάποιο λόγο τα μεγάλα μέσα την έθαψαν, υποχρεώνει την ΔΕΛΤΑ να αποσύρει τον χαρακτηρισμό «φρεσκοστυμμένος χυμός» για τα προϊόντα LIFE αφού παραπλανά τον καταναλωτή σχετικά με το προϊόν που δεν είναι φρεσκοστυμμένο. Φανταστείτε ότι το θράσος της.. εταιρείας έφτασε στο σημείο να λέει ότι «κάθε μέρα στύβουμε στο Άργος τα καλύτερα πορτοκάλια και φέρνουμε κοντά σας τον χυμό τους, χωρίς καμία επεξεργασία», όταν είναι γνωστό ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει, αφού υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία επεξεργασίας…