1 Ιουν 2009

AΡΝΗΣΙΠΑΤΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΦΥΓΟΣΤΡΑΤΟΙ

μεταφέρουμε αυτούσιο το e-mail που λάβαμε. Το θέμα ΔΕΝ το έχουμε παρακολουθήσει.
"Επιστολή στο Τροκτικό από νεαρό αναγνώστη,που θίγει ένα από τα σημανικά θέματα της ελληνικής πραγματικότητος και όπως την έθεσε προ καιρού και ο... Υ.Ε.Ε.Μεϊμαράκης δηλώνοντας ότι, του λείπουν τρείς μεραρχίες ανυπότακτων.

"Ενώ ο Πανούσης δεν πήγε γιατί πράγματι δεν γούσταρε. Κακό και αυτό αλλά αληθινό τουλάχιστον."

Είμαστε σοβαροί; "Κακό κi αυτό"; Το να μη θέλει να πάει κάποιος στρατό δείχνει πως έχει τα μυαλά του στη θέση τους, όχι πως είναι της λούφας και της παραλλαγής... - όπως κάποιοι έχουν κάνει τους "άντρες" να πιστεύουν. Να πάω στρατό για πιο λόγο;
Για να χάσω ένα χρόνο απ' τη ζωή μου και να ζήσω κάτω από το κόμπλεξ ατόμων που "έγιναν" κάποιοι μέσα στο στρατό, γιατι έξω ξέρουν πως δε θα είναι ποτέ άξιοι προσοχής; Να στηρίξω κι εγώ το βλακώδες στρατιωτικό χιούμορ και να χτυπάω το πόδι μου σαν αντικείμενο μπροστά σε ακροδεξιούς "ανώτερους"; Να γίνω κι εγώ ένα πιόνι με το έτσι θέλω τη στιγμή που το συγγενολόι των πολιτικών αλλά ακόμη και στρατιωτικών αρχηγών χρήζει απαλλαγής;! Να συμβάλλω κι εγώ στο πως παιρνούν τεράστια ποσά ναρκωτικών στη χώρα μας; Να βοηθήσω να επιβιώσει αυτό το βρώμικο σύστημα των οπλισμών και να ξέρω πως, ενώ ο λαός πεινάει, εκατομμύρια ευρώ φεύγουν κάθε χρόνο σε οπλισμούς-μίζες και εκατομμύρια άλλα ευρώ για να ζήσουν οι στρατιώτες-αντιπαραγωγικά μέλη της κοινωνίας;

Και τα επιχειρήματα του τύπου "Μα είμαστε σε μια δύσκολη γεωγραφική θέση, αν δεν έχουμε αυτο το στρατιωτικό προφίλ θα μας εκμεταλλευτούν" δε με αγγίζουν καθόλου. Ξέρουμε πως οι μεγάλες δυνάμεις προτιμούν για πολιτικούς και οικονομικούς λόγους να διατηρούν αυτή την τεταμένη κατάσταση παρά να τη λήξουν, για προφανως οικονομικούς και πολιτικούς λόγους.


Πονάει που δεν είναι πολιτικά ορθή η άποψη μου, ε; Και τι με κάνει εμένα δηλαδή που έχω τέτοιες απόψεις; "Τοιούτο;", "Μ******;""Αντιεξουσιαστή";


Θέλω να πιστεύω πως με κάνει άνθρωπο. Γιατί θέλω να πιάσω full-time
δουλειά να βοηθήσω την οικογένεια μου αλλά πρέπει να ξεμπερδέψω πρώτα
με το στρατιωτικό. Οι σπουδές μου και τα πτυχία μου δε μετράνε αυτή τη
στιγμή γιατί δεν έχω πάει ακόμη στρατό!


Καλά έκανε ο Πανούσης. Δεν είναι "λιποτάχτης". Δεν είναι παράδειγμα προς αποφυγήν. Είναι παράδειγμα προς μίμηση. Και αυτό είναι κάτι που δύσκολα το γράφεις σε ένα blog τέτοιας κυκλοφορίας."


===============================================================

ΑΠΑΝΤΗΣΗ STEP BY STEP


Παιδάκι της σύγχρονη και προοδυτικής Ελλάδας. Θα σου απαντήσω φράση προς φράση επαναλαμβάνοντας το κείμενό σου και διακόπτοντάς το όπου και η απάντηση



>Είμαστε σοβαροί;

Ρώτα μαζί όμως αν είσαι και εσύ σοβαρός


>"Κακό κi αυτό"; Το να μη θέλει να πάει κάποιος στρατό δείχνει πως έχει τα μυαλά του στη θέση τους, όχι πως είναι της λούφας και της παραλλαγής... - όπως κάποιοι έχουν κάνει τους "άντρες" να πιστεύουν.


‘Ετσι όπως το θέτεις, είναι ότι δεν πιστεύουν, όπως και εσύ, κάποιοι και κάποιες αδελφές χαμένες στο ίσωμα


> Να πάω στρατό για πιο λόγο;


Πρώτα απ’όλα για να μάθεις ότι, ζείς μαζί με ένα σύνολο, που αν το απαξιώσεις θα σε φτύσει αργά ή γρήγορα. Αυτό το σύνολο για να υπάρχει χρειάζεται μεταξύ άλλων και στοιχειώδη πειθαρχία, το αντίθετο δηλαδή από το ξεχαρβάλωμα του χαβαλέ, που απολαμβάνειςόχι από το πορτοφόλι σου αλλά καθαρά παρασιτικά με την βοήθεια του χαρτζιλικιού σου από τους δικούς σου, αφού ο ίδιος λές ότι, ακόμα δεν δούλεψες – και αυτό είναι κάτι σαν τον στρατό – και δεν έβγαλες ακόμα ούτε μία δεκάρα.


>Για να χάσω ένα χρόνο απ' τη ζωή μου και να ζήσω κάτω από το κόμπλεξ ατόμων που "έγιναν" κάποιοι μέσα στο στρατό, γιατι έξω ξέρουν πως δε θα είναι ποτέ άξιοι προσοχής;


‘Οποιος είναι να γίνει «κάτι» δεν χρειάζεται τον στρατό ή κάτι άλλο. Γίνεται με τις ικανότητές του και την προσωπικότητά του.


>Να στηρίξω κι εγώ το βλακώδες στρατιωτικό χιούμορ και να χτυπάω το πόδι μου σαν αντικείμενο μπροστά σε ακροδεξιούς "ανώτερους"; Να γίνω κι εγώ ένα πιόνι με το έτσι θέλω τη στιγμή που το συγγενολόι των πολιτικών αλλά ακόμη και στρατιωτικών αρχηγών χρήζει απαλλαγής;!


Θα έλεγα ότι είσαι οπαδός του Αλαβάνου και του τσιρακιού του του Τσίπρα, αλλά με όσα λές πιο πάνω, είσαι του αναρχικού κόμματος, δηλαδή του χώρου της ελληνικής αλητείας. Ποιο αποκαλείς στρατιωτικό χιούμορ και τι δεν σε αρέσει με το χτύπημα του ποδιού. Μήπως έχεις κατά νού την παρέλαση των gay στην Αγγλία;


>Να συμβάλλω κι εγώ στο πως παιρνούν τεράστια ποσά ναρκωτικών στη χώρα μας; Να βοηθήσω να επιβιώσει αυτό το βρώμικο σύστημα των οπλισμών και να ξέρω πως, ενώ ο λαός πεινάει, εκατομμύρια ευρώ φεύγουν κάθε χρόνο σε οπλισμούς-μίζες και εκατομμύρια άλλα ευρώ για να ζήσουν οι στρατιώτες-αντιπαραγωγικά μέλη της κοινωνίας;


Μήπως σου έφαγαν την δόση της πρέζας σου αγοράκι μου οι στρατιωτικοί; Και όσο για τα εκατομμύρια που φευγουν, αυτά είτε το θέλουμε είτε όχι, θα φεύγουν όσο δέν θα ζούμε σε ειρήνη για την προστασία της και των δικών σου θα υπηρετήσεις και αν χρειασθεί κάποια στιγμή θα κληθείς ξανά να υπηρετήσεις για να περισώσεις όσα και αν έφτιαξες στην ζωή σου με τον κόπο σου.


>Και τα επιχειρήματα του τύπου "Μα είμαστε σε μια δύσκολη γεωγραφική θέση, αν δεν έχουμε αυτο το στρατιωτικό προφίλ θα μας εκμεταλλευτούν" δε με αγγίζουν καθόλου. Ξέρουμε πως οι μεγάλες δυνάμεις προτιμούν για πολιτικούς και οικονομικούς λόγους να διατηρούν αυτή την τεταμένη κατάσταση παρά να τη λήξουν, για προφανως οικονομικούς και πολιτικούς λόγους.


Είμαι περισσότερο από βέβαιος ότι, δεν ξέρεις για ποιά χώρα μιλάς, γιατί δεν την περπάτησες ακόμα και λόγω ηλικίας. Με τον στρατό ένα που θα μάθεις και θα γνωρίσεις είναι και μερικά κομμάτια ελληνικής γής μοναδικής ομορφιάς, που ούτε στον ύπνο σου δεν τα φαντάσθηκες. Το ότι η χώρα μας βρίσκεται σε δύσκολη γωγραφική θέση είναι βέβαιαο. Αλλά η χώρα αυτή έζησε μέσα από ατέλειωτους αιώνες χάρη σε ανθρώπους που πρεσβέυουν όσα εσύ απαξιώνεις.Εσύ ο νέος νεκροθάπτης της μάνας που σε γένησε.


>Πονάει που δεν είναι πολιτικά ορθή η άποψη μου, ε; Και τι με κάνει εμένα δηλαδή που έχω τέτοιες απόψεις; "Τοιούτο;", "Μ******;""Αντιεξουσιαστή"; Θέλω να πιστεύω πως με κάνει άνθρωπο.


Αν θέλεις έντιμη απάντηση σ’αυτά που ρωτάς χωρίς κάν στοιχειώδη ανθρωπισμό, σε κάνει όλα αυτά μαζί και σε περνάει στην λίστα αυτών που είναι άχρηστοι και παραπανίσιοι για το τόπο. Και αν είναι από μένα και πάλι, και αν δεν σκέφτεσαι να δείς τα πράγματα ως εχουν, η απαλλαγή της χώρας από κατακάθια του είδους σου επιβάλλεται με την χορήγηση ναρκωτικών σε όποιες ποσότητες θα ηθελες να καταναλώσεις. Κοστίζει πολύ λιγότερα από την ζημια που θα προκαλέσεις στην χώρα, στον εαυτό σου και - αν από λάθος δημιουργήσεις – στην δυτυχισμένη οικογένειά σου.


>Γιατί θέλω να πιάσω full-time δουλειά να βοηθήσω την οικογένεια μου αλλά πρέπει να ξεμπερδέψω πρώτα με το στρατιωτικό. Οι σπουδές μου και τα πτυχία μου δε μετράνε αυτή τη στιγμή, γιατί δεν έχω πάει ακόμη στρατό!


Ο στρατός είναι μαζί και σχολείο, αλλά και χώρος γνωριμίας με κάθε είδους συμπολίτη. Χώρος που έχει δημιουργήσει και φιλίες και επαγγελματικές σχέσεις μετά από την αποθήτευση. Είναι ακόμα ένας χώρος, που αν θέλεις κα στα πλαίσια των υποχρεώσεων σου επιτρέπει να αναπτύσσεις τις ικανότητές πριν τις ασκήσεις αργότερα στο επάγγελμα σου.


>Καλά έκανε ο Πανούσης. Δεν είναι "λιποτάχτης". Δεν είναι παράδειγμα προς αποφυγήν. Είναι παράδειγμα προς μίμηση. Και αυτό είναι κάτι που δύσκολα το γράφεις σε ένα blog τέτοιας κυκλοφορίας."


Ζείς σήμερα σε μιά ευτυχισμένη και ανέμελη περίοδο. Η ιστορία όμως δείχνει ότι, όπως τελειώνουν οι πόλεμοι τελειώνουν και οι περίοδοι σαν την σημερινή. Θα πρέπει να θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό και αντί να κομπορρημονείς άκριτα όσα μαθαίνεις από τους εντεταλμένους ινστρούχτορες που σε μαντρώνουν από γυρω γύρω, εκεταλλευόμενοι την αγνοια, την ακρισία και απειρία σου λόγω του νεαρού της ηλικίας σου, αλλά και την αδιαφορία των δικών σου για τον γόνο τους, να ξέρεις ότι μερικά χρόνια πριν, που ο στρατός δεν είχε χέρια για να καθαρίζει και να θάβει νεκρούς, γιατί πολεμούσε για την σημερινή ελευθερία μας που την χέζουμε δυστυχώς καθημερινά επιτρέποντας να φυτρώνουν παράσιτα σαν και σένα και τον Πανούση, τότε που λυκόπουλα και προσκοπάκια μοιράζονταν το ρόλο του νεκροθάπτη, αρνησιπάτριδες και φυγόστρατοι στήνονταν χωρίς περισσότερες διαδικασίες στα εξι μετρα. ‘Ετσι δεν χρειάζεται να ρωτάς αν πονάει εμάς η άποψή σου. Γιατί η απάντηση είναι αρνητική επειδή καθόλου δεν θα μας στεναχωρήσει, αν φύγει ένα κατακαθι που πρέπει και να το συντηρούμε και από πάνω.

ΠΕΛΙΑΣ"
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη