9 Ιουλ 2009

Αγαπητέ κύριε Βγενόπουλε ....(ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ)

Τις τελευταίες 30 ημέρες ταξίδεψα με την "αγαπημένη των Ελλήνων" ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ, τρεις φορές. Από Θεσσαλονίκη για Ηράκλειο, από Ηράκλειο για Θεσσαλονίκη και από Θεσσαλονίκη για Αθήνα. Από την Αθήνα, επέστρεψα με την AEGEAN. Έχω κάνει αρκετά ταξίδια στη ζωή μου με την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ (OLYMPIC AIR πλέον), κυρίως σε Ευρωπαϊκούς προορισμούς, αλλά και στον Καναδά.

Το τελευταίο διάστημα, παρατήρησα με μεγάλη λύπη μου, εξαιρετικά κακές συμπεριφορές από το προσωπικό εδάφους. Δε γνωρίζω το λόγο, ίσως οι εργαζόμενοι (κοπέλες κυρίως) να ξέρουν κάτι που εγώ ως πελάτης δεν γνωρίζω και πιθανώς να έχουν κάποια δίκια.

Όμως τρείς φορές βρέθηκα αντιμέτωπος με την ίδια κάκιστη συμπεριφορά!

Σε καθυστερήσεις που υπήρξαν στις πτήσεις και τις τρείς φορές, μετά από κάποιες προσπάθειες να μάθουμε το λόγο και μετά από παρατηρήσεις δικές μου και άλλων συνεπιβατών, οι κυρίες της εταιρείας σας, μας απαντούσαν με ειρωνικό ύφος: "αν δεν σας αρέσει κύριοι, να περιμένετε να την πάρει ο Βγενόπουλος". Μάλιστα μια κυρία στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", μου είπε κατά λέξη: "θα φάτε καλά με το Βγενόπουλο !". Άσχετο, αλλά αληθινό.

Πιθανώς να έχουν κάποιους λόγους να ανησυχούν από την αλλαγή καθεστώτος, αλλά αυτό δεν αφορά τον πελάτη. Σε καμία περίπτωση αυτές οι συμπεριφορές δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές, από τους επιβάτες και αισθάνομαι ως "οπαδός" της αγαπημένης μας ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ, με αίσθημα ευθύνης και σεβασμού και στα δικά μου δικαιώματα, να σας ενημερώσω ότι απλά, δεν πάτε καλά.

Κάτι πρέπει να αλλάξει και γρήγορα στη δομή της εταιρείας και κάποιοι/ες να μπουν στη θέση τους.

Οι φιλες υπάλληλοι, ας μην το εκλάβουν ως "κάρφωμα". Κανείς δεν έχει το δικαίωμα, να βγάζει τα εσω-εταιρικά προβλήματά του, με ειρωνία και οργή, εναντίον του ανυποψίαστου πολίτη-πελάτη. Η διεκδίκηση του σεβασμού στην προσωπικότητα και στα δικαιώματά μου ως καταναλωτή, δεν είναι "ρουφιανιά". Έτσι, δεν είναι;

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη