ΚΑΛΟΙ ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ ΑΛΛΑ...
Ξεκίνησε η κατασκευή του ποδηλατοδρόμου στη Θεσσαλονίκη. Η μία λωρίδα ποδηλατοδρόμου από την πλευρά του Καυταντζόγλιου η οποία ξεκίνησε να κατασκευάζεται από την Κατσιμίδου στις 24 Αυγούστου έχει ήδη ολοκληρωθεί και έχουν ξεκινήσει οι εργασίες κατασκευής ποδηλατοδρόμου από την αντίθετη λωρίδα κυκλοφορίας.
Οι ποδηλατοδρόμοι είναι αναγκαίοι σε μια μεγάλη πόλη παρόλα αυτά δημιουργείται ένα εύλογο ερώτημα. Κατασκευάζοντας λωρίδες ποδηλατοδρόμων κλείνονται οι παράνομες αλλά αναγκαίες "θέσεις πάρκινγκ" της οδού Αγίου Δημητρίου (πάνω στα πεζοδρόμια). Το κυκλοφοριακό πρόβλημα αναμένεται να οξυνθεί από τις αρχές Σεπτεμβρίου όπου φοιτητές και κάτοικοι θα επιστρέψουν στη πόλη.
Η κατάσταση θα χειροτερεύσει αφού το νέο δημαρχείο Θεσσαλονίκης έχει καταλάβει πάρα πολλές θέσεις, το μετρό αργεί να τελειώσει εντός των χρονοδιαγραμμάτων που έχουν τεθεί, η μετεγκατάσταση της ΔΕΘ προχωράει (αργά...) και δεν γνωρίζουμε ακόμα πότε θα ολοκληρωθεί, δεν έχει γίνει ακόμα τίποτα στη διασταύρωση των οδών Γ. Παπανδρέου και Μεγ. Αλεξάνδρου που προοριζόταν για υπόγειο πάρκινγκ αλλά και η ανάπλαση του παλιού εργοστασίου της Αλλατίνη (πιθανότατα με θέσεις πάρκινγκ).
Τι πρέπει όμως να γίνει στη Θεσσαλονίκη για το κυκλοφοριακό;
Φυσικά να τελειώσουν άμεσα και χωρίς καθυστερήσεις όλα τα παραπάνω έργα.Να δρομολογηθεί και η μετεγκατάσταση των στρατιωτικών εγκαταστάσεων που βρίσκονται έναντι της ΔΕΘ και του πανεπιστημίου Μακεδονία. Δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου (μαζί με την έκταση της ΔΕΘ) αλλά και υπέργειων και υπόγειων θέσεων πάρκινγκ στη θέση αυτή που θα αδειάσουν κυρίως τη "προβληματική" λεωφόρο Τρίτης Σεπτεμβρίου.
Άρθρο Kataskeui
Ξεκίνησε η κατασκευή του ποδηλατοδρόμου στη Θεσσαλονίκη. Η μία λωρίδα ποδηλατοδρόμου από την πλευρά του Καυταντζόγλιου η οποία ξεκίνησε να κατασκευάζεται από την Κατσιμίδου στις 24 Αυγούστου έχει ήδη ολοκληρωθεί και έχουν ξεκινήσει οι εργασίες κατασκευής ποδηλατοδρόμου από την αντίθετη λωρίδα κυκλοφορίας.
Οι ποδηλατοδρόμοι είναι αναγκαίοι σε μια μεγάλη πόλη παρόλα αυτά δημιουργείται ένα εύλογο ερώτημα. Κατασκευάζοντας λωρίδες ποδηλατοδρόμων κλείνονται οι παράνομες αλλά αναγκαίες "θέσεις πάρκινγκ" της οδού Αγίου Δημητρίου (πάνω στα πεζοδρόμια). Το κυκλοφοριακό πρόβλημα αναμένεται να οξυνθεί από τις αρχές Σεπτεμβρίου όπου φοιτητές και κάτοικοι θα επιστρέψουν στη πόλη.
Η κατάσταση θα χειροτερεύσει αφού το νέο δημαρχείο Θεσσαλονίκης έχει καταλάβει πάρα πολλές θέσεις, το μετρό αργεί να τελειώσει εντός των χρονοδιαγραμμάτων που έχουν τεθεί, η μετεγκατάσταση της ΔΕΘ προχωράει (αργά...) και δεν γνωρίζουμε ακόμα πότε θα ολοκληρωθεί, δεν έχει γίνει ακόμα τίποτα στη διασταύρωση των οδών Γ. Παπανδρέου και Μεγ. Αλεξάνδρου που προοριζόταν για υπόγειο πάρκινγκ αλλά και η ανάπλαση του παλιού εργοστασίου της Αλλατίνη (πιθανότατα με θέσεις πάρκινγκ).
Τι πρέπει όμως να γίνει στη Θεσσαλονίκη για το κυκλοφοριακό;
Φυσικά να τελειώσουν άμεσα και χωρίς καθυστερήσεις όλα τα παραπάνω έργα.Να δρομολογηθεί και η μετεγκατάσταση των στρατιωτικών εγκαταστάσεων που βρίσκονται έναντι της ΔΕΘ και του πανεπιστημίου Μακεδονία. Δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου (μαζί με την έκταση της ΔΕΘ) αλλά και υπέργειων και υπόγειων θέσεων πάρκινγκ στη θέση αυτή που θα αδειάσουν κυρίως τη "προβληματική" λεωφόρο Τρίτης Σεπτεμβρίου.
Άρθρο Kataskeui