31 Ιουλ 2010

ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ ΕΔΩ Ο ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΞΗ;

Πήραμε αυτό το ανώνυμο σχόλιο και το αναδημοσιεύουμε με κάθε επιφύλαξη:
'Είμαι ο φορτηγατζής που απεργώ.
Μόλις έλαβα δια χειρός δύο αστυνομικών τα φύλλα επίταξης μου και του οχήματος μου με αριθμό κυκλοφορίας ΝΧΑ6480 (παρακαλώ να δημοσιευθεί) πουθενά στο φύλλο δεν αναφέρεται που να παρουσιασθώ ή τι να κάνω. Η Νομαρχία δεν εξηγεί τίποτα. Τα φύλλα δεν στάλθηκαν για να καλυφθεί η

ανάγκη της κοινωνίας, στάλθηκαν για να καλυφθούν νομικά αυτοί.
Δηλώνω ότι δέχομαι την επίταξη και ερωτώ..Που να παρουσιασθώ? Τι δρομολόγιο να κάνω? Ποιος έχει την ανάγκη της επίταξης μου?
Καμία απολύτως οργάνωση καμία απολύτως πληροφορία.
Οι αστυνομικοί δεν ήξεραν να μου απαντήσουν.
Γίνετε σκόπιμα για να μου ακυρώσουν την άδεια και να με φυλακίσουν?
Γίνεται λόγο αποδιοργανωμένης Νομαρχίας?
Γίνετε για τα μάτια του κόσμου?
Παρακαλώ δημοσιεύστε το αυτό για να έχω μια απόδειξη της αποδοχής μου και μια απόδειξη όλη η Ελλάδα της κοροϊδίας που παίζετε!

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη