22 Σεπ 2010

Θεόδωρος Αθανάσαρος: ευχαριστώ, αλλά δεν μπορώ

ΔΗΛΩΣΗ κ.ΑΘΑΝΑΣΑΡΟΥ
Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας με τίμησε με τη θέση του Αναπληρωτή Γραμματέα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με τομέα ευθύνης την περιοχή της Βόρειας Ελλάδας, θέση την οποία...

αποδέχθηκα χωρίς δεύτερη σκέψη.

Κατόπιν τούτου, ήμουν υποχρεωμένος να μη συνεχίσω τις συζητήσεις σχετικά με την υποψηφιότητά μου ως Δημοτικού Συμβούλου με την παράταξη του Κώστα Γκιουλέκα, ούτε για τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του υποψήφιου Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτη Ψωμιάδη, ο οποίος πιστεύω ότι θα είναι και ο πρώτος αιρετός περιφερειάρχης.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του κόμματός μας, Αντώνη Σαμαρά, για την εμπιστοσύνη που χρόνια τώρα δείχνει στο πρόσωπό μου και να δηλώσω τη στήριξή μου στους φίλους μου υποψηφίους Κώστα Γκιουλέκα και Παναγιώτη Ψωμιάδη.

Με πολλή δουλειά, άριστη διάθεση και πολλή δύναμη θα πετύχουμε τους στόχους μας και θα προσφέρουμε στους συμπολίτες μας ρεαλιστική ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη