9 Δεκ 2010

Φιλότιμο, μια άγνωστη λέξη στην Ευρώπη!

Διαβάστε το email που μας έστειλε αναγνώστρια...

Καλησπέρα, είμαι εδώ και καιρό αναγνώστρια του blog σας και θα ήθελα να σας παρακαλέσω για μια χάρη. Όχι τίποτα σπουδαίο ή δύσκολο. Μια δημοσίευση μιας ευχαριστήριας επιστολής γραμμένη από εμένα προς τους γιατρούς του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσ/νίκης. Για να μην επισημαίνουμε μόνο τα αρνητικά αλλά και τα θετικά σημεία των νοσκομείων.

Προς κλινική ΩΡΛ Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης
 
Θερμά ευχαριστώ τον διευθυντή της ΩΡΛ κλινικής, κύριο Γ. Κόντζογλου, όλους τους γιατρούς και τις νοσηλεύτριες καθώς επίσης και όλο το προσωπικό για την φροντίδα και την περιποίηση που επέδειξαν στον αγαπημένο μου σύζυγο, Στέλιο.
​Το ήθος, η εντιμότητα και το ενδιαφέρον τους, τους ξεχωρίζει πρώτα απ’ όλα σαν ανθρώπους και έπειτα ως γιατρούς.
​Ο Στέλιος μου δεν τα κατάφερε αλλά είμαι σίγουρη ότι έκαναν ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατόν και ο,τι ήταν το καλύτερο γι’αυτόν αλλά και όλους τους ασθενείς.
 
Ευχαριστώ από καρδιάς,
Εύη Βαν.
9.12.2010
 
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη