15 Σεπ 2011

Βαγγέλη Βενιζέλο, εγώ δεν μπορώ να κάνω το χρέος μου !

Γράφει ο αναγνώστης Α.Π. , δημοτικός υπάλληλος :


Σχετικά με το άρθρο "Βαγγελη Βενιζέλο, εγω έκανα το καθήκον μου, εσύ;." του ΓΣ/taxalia

ΒΑΓΓΕΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ, ΕΓΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ !
Αντιπρόεδρε της Κυβέρνησης (που προαλείφεσαι για Πρόεδρος κόμματος, μικρότερου του ΦΠΑ)
Υπουργέ Οικονομικών της υπερχρεωμένης Ελλάδας,
Σήμερα παρέλαβα το ραβασάκι του 2% και στο παρά τσαφ γλύτωσα το εγκεφαλικό. Είναι μόνο........

1570,30 Ευρώ.


Πήρα μισθό πριν μία εβδομάδα από τον Δήμο στον οποίο εργάζομαι ως Ηλεκ/λογος μηχανολόγος 941,00 Ευρώ.
Η γυναίκα μου εργάζεται σε ιδιωτική επιχείρηση 40 χλμ μακρυά και το οικογενειακό μας εισόδημα βάσει του εκκαθαριστικού που έλαβα πριν 2 μήνες είναι περίπου 49000 Ευρώ (κοίτα που ήμουν πλούσιος και δεν το ήξερα), αφού δυστυχώς έχω και ένα 2 ενοίκια από κληρονομιά (τι γκαντεμιά και αυτή να πεθάνει ο πατέρας μου και να πληρώνω τώρα εγώ).
Εως εδώ το 2% είναι περίπου 980 Ευρώ.
Μου προσθέτετε και 5% για το αυτοκίνητο, ήτοι 270,00 Ευρώ, μου προσθέτετε και τέλος επιτηδεύματος 300,00 Ευρώ.
Το σύνολο 1570,30 Ευρώ.
Δηλαδή, μου ξαναφορολογείτε αυτά που μου φορολογήσατε με το εκκαθαριστικό πριν 2 μήνες και μου ξαναφορολογείτε το αυτοκίνητο μετά τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας.
Παρεπιπτόντως, τα μπλοκ των αποδείξεων, μου ξέμειναν από το 2005 όταν και έγινα συμβασιούχος αορίστου χρόνου στον Δήμο με το ΠΔ του Παυλόπουλου.
Από τότε φυσικά δεν έκοψα καμμία απόδειξη, κάτι που μπορεί εύκολα να ελεγχθεί.
Τα μπλοκ τα εξέδωσα το 1999, όταν με υποχρέωσε ο Δήμος που εργαζόμουν με ανανεώσιμες συμβάσεις έργου, να εκδίδω αποδείξεις παροχής υπηρεσιών (νόμος κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και αυτός).
Πληρώνω ενοίκιο για το σπίτι μου και έχω ευτυχώς μόνο ένα παιδάκι σε δημόσιο δημοτικό σχολείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Ξέρεις εσύ Υπουργέ από τη Θεσσαλονίκη. Αυτά τα σχολεία που δεν έχουν βιβλία και τ΄ αγοράζουμε ('οσα βρούμε από μόνοι μας).
Πως μπορώ εγώ να πληρώσω εφ΄ άπαξ τα 1570 Ευρώ με το μισθό μου (τον οποίο κι αυτόν κατατσεκουρώσατε για το καλό της πατρίδος μας).
Σημειωτέον, ότι τον προηγούμενο μήνα πληρώθηκα 1101,00 Ευρώ και πριν δύο μήνες 1170,00 Ευρώ.
Αν υπολογίσουμε και την έκτακτη εισφορά των ακινήτων που θα μας στείλετε, τότε πρέπει ν΄ αυτοκτονήσουμε.
Ξεχάσατε όμως να μου συμπεριλάβετε και ένα φουσκωτό βαρκάκι 3,0 μέτρα που έχω σε κάμπιγκ, παρότι το δήλωσα για τεκμήριο.
Ευτυχώς πρόλαβα πριν 10 μέρες και το ξεφούσκωσα. Ετσι, δε θα το βρείτε....
Ξεχάσατε να μας πείτε, τα 1.300.000 Ευρώ που ξοδεύτηκαν στην ΔΕΘ για την φύλαξη του πρωθυπουργού από που θα τα βγάλετε ; Τι θα φορολογήσετε ;
To βρήκα !!! Θα μας βάλετε Τέλος Χρήσης Πεζοδρομίου και αργότερα Τέλος χρήσης Αέρα. Αυτό πως σας διέφυγε ;
Είναι για το καλό της πράσινης ανάπτυξης και των εταιρειών στην Ελβετία που την προωθούν....
Λυπάμαι Υπουργέ που σχεδόν πάντα στην Ελλάδα, αυτοί οι πολιτικοί που αποφασίζουν για εμάς, για τις τύχες του ελληνικού λαού διαθέτουν μεγάλες πατρικές περιουσίες και προίκες. Πολλές προίκες....
Γι΄ αυτό δεν συναισθάνονται τις δυσκολίες των επαγγελματιών που με τον τρόπο τους καταστρέφουν, των νέων μας που δεν έχουν πλέον οράματα και των ηλικιωμένων που τους αφήνουν να πεθάνουν ''στην ψάθα''.
Λυπάμαι που στο βωμό πολιτικών φιλοδοξιών, με το πρόσχημα της σωτηρίας της πατρίδας, εξαθλιώσατε τους έλληνες πολίτες.
Δε χρειαζόμαστε άλλη πατριδοσωτηρία.
Προτιμώ την διαχειριστική λογιστική του Σημίτη, τα δάνεια του Καραμανλή και την οικονομική μου ανεξαρτησία.
Το κράτος να είναι υπηρέτης του πολίτη και όχι ο πολίτης του κράτους.
Καταφέρατε να κλείσετε και τα ελληνικά σχολεία στην Γερμανία, απαγορεύοντας μας στην ουσία να μετοικίσουμε με τα παιδιά μας, αφού προτιμάτε να κάνετε την Ελλάδα αποικία της Γερμανίας και του ΔΝΤ.

Ολα τα σκεφτήκατε.
Δε σκεφτήκατε όμως ότι χιλιάδες πολίτες δεν έχουν να πληρώσουν και αυτό το εφεύρημα της κυβερνητικής εκμετάλλευσης και εξουσίας, δεν θέλουν να πληρώσουν και αυτό.
Και το κυριώτερο !
Ξεχάσατε την ώρα που θα λογοδοτήσετε στον ελληνικό λαό......

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
       Α.Π.      
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη