14 Ιουν 2012

ΑΜΕΣΗ, ΔΩΡΕΑΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ των ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ !!

του Βλάση Γωγούση

Μου τάλεγε σήμερα το μεσημέρι και δεν πίστευα στ‘ αυτιά μου:
-«Και που λες γιατρέ μου , ήρθε σαν …χειροβομβίδα, ειδοποίηση της εφορίας :
« Καλείσθε όπως μέχρι …..του μηνός ,προσέλθετε στην τάδε εφορία , προσκομίζοντας και το μπλόκ αποδείξεων που..
είχατε βγάλει προ…..20ετίας και δεν κάνατε διακοπή,
Αν δεν προσέλθετε θα πληρώσετε 500 ΕΥΡΩ .»
Τηλεφώνησε :
-« Μα , εγώ το έφερα στην εφορία πριν ….15 χρόνια , είδατε τότε ότι διέκοψα ( διότι εν τω μεταξύ έγινα συμβασιούχος ) και μου είπατε «εν τάξει.»
-« Αυριο στις 7 »( …και τα σκυλιά δεμένα !!).
-« Μαααααα!!! », τραύλισε ο δόλιος ,κράκ, το τηλέφωνο έκλεισε,
Σηκώθηκε πρωι’πρωι την άλλη μέρα (ασχετο : καθηγητής πανεπιστημίου με 10ετή μετεκπαίδευση στο εξωτερικό, με Masters ,Διδακτορικά και δις κοσμήτωρ Ευρωπαϊκου Πανεπιστημίου ) και…….στήθηκε στην ουρά της εφορίας.
2,1/2 ώρες μετά έφτασε στο γκισέ !
-« Ααααααααααααααα, θα πάς πρώτα στην τάδε Εφορία , θα στο σφραγίσουνε ξανά και θα ξανάρθεις .»
Πήγε, περίμενε δεν βρήκαν τη μερίδα του , τον έστειλαν σε …άλλη εφορία,:
Μη σας κουράζω ,πήγε την άλλη μέρα κι` ύστερα μόλις που πρόφτασε στον γυρισμό την πόρτα που έκλεινε,
-« Αύριο να έρθεις ( πάντα , προστακτική και….ενικός !) δεν προλαβαίνω τώρα αλλά , πριν τις….7 αλλιώς δεν θα προλάβεις !
5 ξημερώματα ξύπνησε, , 6,5 στήθηκε στις …11 του το …….σφράγισαν και ξαναγύρισε, ξαναστήθηκε και…: -«φέρτε μας τα Ε3 των τελευταίων …15 χρόνων για να δούμε αν δήλώνατε όλα αυτά τα χρόνια το…..μπλοκάκι και θα αναθέσουμε την υπόθεση σε….ελεγκτη ( προηγούνται 150 περίπου άλλοι έλεγχοι ) και θα σε ειδοποιήσουμε να ξαναρθείς !.
« Α και που είσαι φέρε και τα εκκαθαριστικά των ετών 2001-2005 , γιατί εμείς δεν ….τα βρίσκουμε.»

Ο….. δις ….κοσμήτωρ , κιτρίνισε, πρασίνισε, το μάτι του θόλωσε, γύρισε και είπε στον υπάλληλο :
-« Είναι ντροπή , είναι απαράδεκτο για μια σφραγίδα να ταλαιπωρούμαι τρία 24ωρα και να περιμένω τον….ελεγκτή ένα μήνα για να μου την….βάλει !»
Τότε εξανέστησαν τρείς παρακείμενες θήλεις υπάλληλοι ( η μία έτρωγε τοστ, η άλλη εξεθείαζε ένα γιαούρτι που δοκίμασε χθες, η τρίτη τάλεγε στο….κινητό της .
Πέσανε πάνω στον ….μετεκπαιδευθέντα να τον φάνε ( ένα τοστ δεν έφτανε για …τρεις! ). -« Ντροπή σου , πως μιλάς έτσι στον συνάδελφο, είσαι και καθηγητής Πανεπιστημιου ( τόξεραν ! ) και γω Πανεπιστήμιο έβγαλα » είπε η μια, αυτή με το…..γιαούρτι !
Ο δις….εξαμαρτείν, έτρεξε έξαλλος προς τη σκάλα μονολογώντας και βρίζοντας , μαχαίρι έψαχνε, καλάζνικωφ ,δεν ξέρω !

Και τότε, τότε ,ο από μηχανής Θεός, έριξε πάνω του έναν παλιό συμμαθητή απ` το Γυμνάσιο .
Τον άρπαξε απ` το μπράτσο, τον φρενάρισε, τον ταρακούνησε , τον συνέφερε και ρώτησε : –« Τι τρέχει; »
Τάπε όλα με μια ανάσα ! ,ο άλλος γέλασε, πήρε ένα νούμερο στο κινητό και…… σε 10 λεπτά έφθασαν δυό μαυροφορεμένοι φουσκωτοί !
Ο ένας είχε και φυλλάδια προεκλογικού αγώνα !.
«Ποιος είναι ;ρώτησε» ,
« Τρίτος όροφος, γραφείο 6, ένας κοντός με μουστάκι ».
Αρπαξε το μπλοκάκι , ανέβηκε τρία-τρία τα σκαλιά , γύρισε σε….4 λεπτά με το μπλοκάκι…..σφραγισμένο !
Στο άλλο χέρι κρατούσε ένα…..ψηφοδέλτιο !!
-« Πάρ`τε το , ( δόξα τω Θεώ ,ακούστηκε και ο πληθυντικός ! ) κι`αν θέλετε , την Κυριακή, ρήξ τε `το στην κάλπη, …σταυρός δεν χρειάζεται , είναι με…λίστα !.
Και - που είστε- πάρτε το κινητό μου, σε όποια δημόσια υπηρεσία σας παιδεύουν εσάς η τους γνωστούς σας, ριξ` τε μας ένα …..φώνι !!).

Δεν ξέρω αν καταλάβατε ,φίλοι μου αναγνώστες αλλά εγώ θυμήθηκα έναν γνωστό μου απ την Αθήνα που μούλεγε προχθές :
-« Σωθήκααμε γιατρέ μου, τρεις φορές κλέψαν τη σύνταξη της μάνας μου, , νάναι καλά τα λεβεντόπαιδα, εδώ και 5 μήνες παίρνουν τη μάνα μου και τον πατέρα μου, τους παν στο ΑΤΜ, παίρνουν τη σύνταξη και τους γυρίζουν ασφαλείς στο σπίτι.
Νάναι καλά ! »
Αυτά !!!!

Δρ Βλάσης Γωγούσης

διαβάστε και: 

"Περάστε από την εφορία μέχρι 14/6/2012"

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη