30 Αυγ 2012

Κουίζ: Πόσες φορές ακριβότερο είναι φάρμακο για τη χοληστερίνη στην Ελλάδα, από τη Σουηδία; (2)

Αγαπητό taxalia

Με αφορμή την ανάρτηση του ιιατρού Αργυρίου με θέμα, την τιμή του φαρμάκου της χοληστερίνης (http://taxalia.blogspot.com/2012/08/blog-post_6137.html), θα ήθελα και εγώ να επισυνάψω προς δημοσίευση, το κουτί της Atorval (γεννόσημο), όπου αγοράστηκε από εμένα και ...
το ασφαλιστικό μου ταμείο(ΙΚΑ-ΕΟΠΠΥ) πριν 1 εβδομάδα περίπου, στην λιανική τιμή των ¤25,82.
Ο γιατρός μου πριν από αυτό μου έδινε το Lipitor, όπου εδώ και 6 μήνες που το χρησιμοποιώ, η λιανική τιμή του είναι στα 19,81.

Επισημαίνω ότι το πρώτο φάρμακο έχει 30 δισκία μέσα, ενώ το 2ο έχει 14, άρα και το κόστος για το μήνα ήταν στα...39,62.ευρώ!!!

Όταν λοιπόν στην Σουηδία, τα 100 δισκία κοστίζουν 7,431 ευρώ και στην Ελλάδα τα 90 δισκία κοστίζουν 77,46 μην ψάχνουμε λοιπόν δικαιολογίες για υπερσυνταγογραφήσεις. Αυτό είναι ένα κλασικό παράδειγμα ότι οι φαρμακευτικές εταιρείες συνεχίζουν το πάρτυ στην Ελλάδα, ενώ το πολιτικό σύστημα τσακίζει τους ασφαλισμένους και τα ταμεία τους. Γιατί είναι αδύνατον να μην γνωρίζουν!!!

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ:
Το ίδιο χάπι κοστίζει 0,07 ευρώ (7 λεπτά) στη Σουηδία και
0,8 ευρώ (ογδόντα λεπτά) στην Ελλάδα (1.100% ακριβότερο)
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη