7 Αυγ 2012

Να απαντήσω στην κυρία που (δεν) διάβασε το άρθρο μου;

Του Χρήστου Νικολαίδη,

Μία συμπαθέστατη κυρία έστειλε παράπονα για το άρθρο μου, το οποίο όμως μάλλον δεν διάβασε καλά, αφού:

1. Είναι σαφής (σε όλο το κείμενο) ο διαχωρισμός των "Λαζογερμανών" από τους κανονικούς...
ομογενείς μας- μετανάστες. Σε καμία περίπτωση δεν τσουβαλιάζονται όλοι μέσα σε μία νοοτροπία. Όσο κι αν ενοχλείται η κυρία, εγώ θα κράζω τους "Λαζογερμανούς" και θα επαινώ τους "κανονικούς" για λόγους τους οποίους νομίζω ότι εξήγησα.

2. Αφορμή για το άρθρο αποτέλεσε αυτός ο πιτσιρικάς "Λαζογερμανός" που πήρε μετάλλιο για τη Γερμανία. Αλλά η συμπαθής κυρία που με κατακρίνει, δεν βρήκε λέξη για τη συμπεριφορά του...

3. Η κυρία αναπαράγει κάποιες εκφράσεις μου, αλλά τις παρουσιάζει ωσάν εγώ να αποδέχομαι το νόημά τους. Δεν αντιλήφθηκε (δυστυχώς) ότι τις συμπεριέλαβα στο κείμενό μου μόνο και μόνο για να τις στηλιτεύσω...

4. Θα την παρακαλούσα αντί να κάνει κριτική σε κάποιον που στηλιτεύει μία κακή νοοτροπία, να στηλιτεύσει πρώτα από όλα αυτήν καθ' αυτήν την νοοτροπία. Το γεγονός ότι είναι μετανάστρια και όχι "Λαζογερμανή" θα μας βοηθούσε να εννοήσουμε καλύτερα τη νοοτροπία και το φαινόμενο.

5. Κάποιες "ελευθεριάζουσες" λέξεις και εκφράσεις νομίζω ότι συγχωρούνται στο Διαδίκτυο, γιατί δίνουν πολύ καλύτερα την αίσθηση που αποπνέει ένα κείμενο. Εάν όχι, ζητώ συγνώμη...

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Χρήστος Νικολαίδης

Δείτε εδώ το άρθρο του κ. Νικολαίδη και εδώ τα παράπονα της αναγνώστριας μας.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη