Με την πράξη 7 του Υπουργικού Συμβουλίου, όπως δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 39/29-2-2012 Τ.Α΄ και την πράξη 9 (ΦΕΚ Α’ 49/9-3-2012), καταργήθηκαν δύο Οργανισμοί, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στον ΟΑΕΔ: ο Οργανισμός Εργατικής Κατοικίας και ο Οργανισμός Εργατικής Εστίας, με σημαντικές ελλείψεις και μηδαμινές διευκρινίσεις σχετικά με την τύχη του προσωπικού και της διαχείρισης της περιουσίας των δύο καταργούμενων φορέων, αποδεικνύοντας την προχειρότητα σχεδιασμού και την ολιγωρία για το μέλλον του δημοσίου τομέα γενικότερα. Παρά την ύπαρξη... αναπάντητων ερωτημάτων σχετικά με τη διαχείριση, τον έλεγχο και τη διάθεση των κονδυλίων του ΕΙΔΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ που δημιουργήθηκε με το ίδιο ΦΕΚ καθώς και το προσωπικό των δύο καταργούμενων οργανισμών, ο κ. Κικίλιας χρησιμοποιεί τις εν λόγω Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου κατά το δοκούν. Συγκεκριμένα:
Εφαρμόζοντας και θεωρώντας νόμιμες τις Π.Υ.Σ., επιτρέπει στους υπαλλήλους των δύο καταργούμενων φορέων να ψηφίσουν στις εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια, αλλοιώνοντας καταφανώς το εκλογικό σώμα και σε ένσταση υπαλλήλων του ΟΑΕΔ ότι δεν είναι νόμιμη η συγκρότηση του εκλογικού σώματος, η έγγραφη απάντηση του κ. Κικίλια ήταν η εξής: «.. Νομίμως συμπεριλήφθηκαν στους ανωτέρω πίνακες οι υπάλληλοι των καταργηθέντων φορέων ΟΕΕ και ΟΕΚ δεδομένου ότι με τις ΠΥΣ 7/28-2-2012 και 9/8-3-2012 (ΦΕΚ 39/τ.Α 29-2-2012) περί ρύθμισης θεμάτων για την εφαρμογή της παρ.6 του άρθρου 1 του Ν.4046/2012 και (ΦΕΚ 49/τ.Α/9-3-2012) περί ορισμού μελών της προβλεπόμενης στο άρθρο 1 της 7/28-2-2012 ΠΥΣ προσωρινής Ενιαίας Διοικούσης Επιτροπής και ρύθμισης άλλων θεμάτων, διευκρινίζονται τα θέματα περί κατάργησης του Οργανισμού Εργατικής Εστίας και Εργατικής Κατοικίας καθώς και ο ρόλος, η διάρκεια και τα μέλη της Προσωρινής Ενιαίας Διοικούσας Επιτροπής. Επίσης ορίζεται ότι οι αρμοδιότητες των καταργούμενων φορέων μεταφέρονται και ασκούνται από τον ΟΑΕΔ. (άρθρο 2 ΠΥΣ 7/28-2-2012) καθώς και το πάσης φύσεως προσωπικό των καταργούμενων φορέων μεταφέρεται με την ίδια σχέση εργασίας στον ΟΑΕΔ (άρθρο 5 ΠΥΣ 7/28-2-2012)…»
Δύο μέρες μετά, το Δ.Σ. του Οργανισμού, επιλαμβανόμενο του αιτήματος του Δήμου Αμπελοκήπων, σχετικά με την αποδοχή παρεμβάσεων στο σχολικό συγκρότημα της πρώην 5ης ΕΣΕ ΔΚ Αμπελοκήπων, το οποίο βρίσκεται σε οικόπεδο χαρακτηρισμένο ως χώρος ιδιοκτησίας ΟΕΚ, θεωρεί άκυρες τις δύο Π.Υ.Σ αποδεχόμενο ομόφωνα την εξής εισήγηση: «Δεδομένου ότι δεν έχει κυρωθεί με Νόμο η Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου (αριθμ. 7/28-2-2012 ΦΕΚ 39Α29/2/2012 άρθρο 4) σύμφωνα με την οποία η κυριότητα και κάθε άλλο δικαίωμα επί του συνόλου της κινητής και ακίνητης περιουσίας των καταργηθέντων φορέων (ΟΕΚ-ΟΕΕ) περιέρχονται αυτοδικαίως στον ΟΑΕΔ, επομένως η περιέλευση της κυριότητας της ακίνητης περιουσίας του καταργηθέντος ΟΕΚ δεν μπορεί να θεωρηθεί νομικά απόλυτα ασφαλής, καθώς οι ΠΥΣ που δεν κυρώνονται με τυπικό νόμο ουδέποτε αποκτούν ισχύ κανόνων δικαίου. … ως εκ τούτου εισηγούμαστε την απόρριψή του.»
Είναι καταφανές επομένως, ότι ο κ. Κικίλιας έχει περιπέσει σε σοβαρότατες αντιφάσεις, αφού χρησιμοποιεί κατά το δοκούν τις δύο Π.Υ.Σ, τη μια θεωρώντας τες έγκυρες για την αλλοίωση του εκλογικού σώματος και την άλλη άκυρες απορρίπτοντας αίτημα Δήμου για εκχώρηση ακινήτου, που αποτελεί περιουσία του δημοσίου.
Αυτός που ξέρει!
Εφαρμόζοντας και θεωρώντας νόμιμες τις Π.Υ.Σ., επιτρέπει στους υπαλλήλους των δύο καταργούμενων φορέων να ψηφίσουν στις εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια, αλλοιώνοντας καταφανώς το εκλογικό σώμα και σε ένσταση υπαλλήλων του ΟΑΕΔ ότι δεν είναι νόμιμη η συγκρότηση του εκλογικού σώματος, η έγγραφη απάντηση του κ. Κικίλια ήταν η εξής: «.. Νομίμως συμπεριλήφθηκαν στους ανωτέρω πίνακες οι υπάλληλοι των καταργηθέντων φορέων ΟΕΕ και ΟΕΚ δεδομένου ότι με τις ΠΥΣ 7/28-2-2012 και 9/8-3-2012 (ΦΕΚ 39/τ.Α 29-2-2012) περί ρύθμισης θεμάτων για την εφαρμογή της παρ.6 του άρθρου 1 του Ν.4046/2012 και (ΦΕΚ 49/τ.Α/9-3-2012) περί ορισμού μελών της προβλεπόμενης στο άρθρο 1 της 7/28-2-2012 ΠΥΣ προσωρινής Ενιαίας Διοικούσης Επιτροπής και ρύθμισης άλλων θεμάτων, διευκρινίζονται τα θέματα περί κατάργησης του Οργανισμού Εργατικής Εστίας και Εργατικής Κατοικίας καθώς και ο ρόλος, η διάρκεια και τα μέλη της Προσωρινής Ενιαίας Διοικούσας Επιτροπής. Επίσης ορίζεται ότι οι αρμοδιότητες των καταργούμενων φορέων μεταφέρονται και ασκούνται από τον ΟΑΕΔ. (άρθρο 2 ΠΥΣ 7/28-2-2012) καθώς και το πάσης φύσεως προσωπικό των καταργούμενων φορέων μεταφέρεται με την ίδια σχέση εργασίας στον ΟΑΕΔ (άρθρο 5 ΠΥΣ 7/28-2-2012)…»
Δύο μέρες μετά, το Δ.Σ. του Οργανισμού, επιλαμβανόμενο του αιτήματος του Δήμου Αμπελοκήπων, σχετικά με την αποδοχή παρεμβάσεων στο σχολικό συγκρότημα της πρώην 5ης ΕΣΕ ΔΚ Αμπελοκήπων, το οποίο βρίσκεται σε οικόπεδο χαρακτηρισμένο ως χώρος ιδιοκτησίας ΟΕΚ, θεωρεί άκυρες τις δύο Π.Υ.Σ αποδεχόμενο ομόφωνα την εξής εισήγηση: «Δεδομένου ότι δεν έχει κυρωθεί με Νόμο η Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου (αριθμ. 7/28-2-2012 ΦΕΚ 39Α29/2/2012 άρθρο 4) σύμφωνα με την οποία η κυριότητα και κάθε άλλο δικαίωμα επί του συνόλου της κινητής και ακίνητης περιουσίας των καταργηθέντων φορέων (ΟΕΚ-ΟΕΕ) περιέρχονται αυτοδικαίως στον ΟΑΕΔ, επομένως η περιέλευση της κυριότητας της ακίνητης περιουσίας του καταργηθέντος ΟΕΚ δεν μπορεί να θεωρηθεί νομικά απόλυτα ασφαλής, καθώς οι ΠΥΣ που δεν κυρώνονται με τυπικό νόμο ουδέποτε αποκτούν ισχύ κανόνων δικαίου. … ως εκ τούτου εισηγούμαστε την απόρριψή του.»
Είναι καταφανές επομένως, ότι ο κ. Κικίλιας έχει περιπέσει σε σοβαρότατες αντιφάσεις, αφού χρησιμοποιεί κατά το δοκούν τις δύο Π.Υ.Σ, τη μια θεωρώντας τες έγκυρες για την αλλοίωση του εκλογικού σώματος και την άλλη άκυρες απορρίπτοντας αίτημα Δήμου για εκχώρηση ακινήτου, που αποτελεί περιουσία του δημοσίου.
Αυτός που ξέρει!