Στο taxalia, επανειλημμένα ειρωνευτήκαμε την αδυναμία του δήμου να επιβάλλει την τάξη στην πόλη με ...εξαγγελίες. Ειρωνευόμαστε, γιατί ΞΕΡΟΥΜΕ (ξέρουμε, όχι υποθέτουμε), ότι είναι...
ΑΠΟΛΥΤΩΣ αδύνατη κάθε παρέμβαση στα χάλια της πόλης σε ό,τι έχει να κάνει με το θέμα "αυτοκίνητο". Είναι τόσο πολλά τα αυτοκίνητα και τόσο λίγες οι θέσεις στάθμευσης, που απλά δεν υπάρχει λύση. Δεν υπάρχει τίποτε πιό σίγουρο από αυτό και όλες (όλες!) οι μελέτες, προτάσεις, ιδέες, εξαγγελίες, είναι ...τρίχες κατσαρές.
Όταν στο κέντρο (Τσιμισκή, Αγ.Σοφίας, Παύλου Μελά) υπάρχουν 100 νόμιμες θέσεις στάθμευσης -πάντα κατειλλημμένες- και 10.000 αυτοκίνητα που γυρίζουν γύρω γύρω σαν τρελά, ψάχνοντας απεγνωσμένα πάρκιγκ, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο βελτίωσης και κανένα μέτρο ανάσχεσης. Και 200 αστυνομικούς να βάλεις στην Τσιμισκή να πυροβολούν όποιον σταθμεύει έστω για ένα δευτερόλεπτο, είναι τόσο μεγάλη η ανάγκη για στάθμευση, που ο οδηγός αφού τον πυροβολήσεις, θα μαζέψει τα σηκώτια του, θα σηκωθεί και θα διπλοπαρκάρει στη Μητροπόλεως. Απλά, δεν υπάρχει λύση. Πιό απλά δεν γίνεται.
Επομένως, δεν χρειάζονται εξαγγελίες, ούτε μέτρα. Το χάος, αυτό που πολύ εύστοχα, αλλά κακόηχα αποκαλούν οι Θεσσαλονικείς "μπουρδέλο" θα παραμένει.
Άλλωστε, 2 στις 3 μέρες, υπάρχει μια πορεία, ένα κλείσιμο κυκλοφορίας από κάποιο γεγονός, που εντείνει το κυκλοφοριακό χάος.
Μια κάποια ανακούφιση, θα προέλθει μόνο από ένα ολοκληρωμένο μετρό, που θα δώσει τη δυνατότητα στους πολίτες να μετακινούνται χωρίς να είναι εξαρτημένοι από το Ι.Χ.
Τα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ. δεν είναι πανάκεια για το κέντρο γιατί από τη μιά είναι γεμάτα και υπάρχει πολύς κόσμος που δεν αντέχει το στριμωξίδι (επειδή έχει ψώνια, έχει παιδιά μαζί του, ή δεν αντέχει την ηχορύπανση από τις 50 γκομενίτσες που ουρλιάζουν ακατάπαυστα στο κινητό-φετίχ τους, κλπ) ή εξαιτίας των διπλοπαρκαρισμένων και του μποτιλιαρίσματος καθυστερούν, με αποτέλεσμα να μην είναι τόσο θελκτικά, αυτά με τη σειρά τους εντείνουν το κυκλοφοριακό και δημιουργείται ο φαύλος κύκλος της κατάρρευσης του συστήματος μετακινήσεων.
Τέλος, κανείς δεν μπορεί να "βάλει χέρι" στις πορείες-συγκεντρώσεις, αφού όποιοι έχουν κάποιο "αίτημα", αναγκάζουν την αστυνομία να κλείνει το κέντρο για ώρες. Έχει επικρατήσει η κουλτούρα του "έχω αιτήματα, κλείνω τους δρόμους γιατί είμαι αγωνιστής και στα παπάρια μου η πόλη, αφού εγώ έχω αιτήματα" και παρά τη διαβεβαίωση του Γ.Μπουτάρη, στις 4-1-2010, ότι "δεν θα επιτρέψει να κλείνει το κέντρο από πορείες", δεν κατάφερε να περιορίσει από τότε ούτε μία (-1-), ούτε μία πορεία. Ούτε μία! Όποιος ήθελε να κλείσει την Τσιμισκή, την έκλεινε και ο δήμαρχος απλά παρατηρούσε.
Να επαναλάβουμε αυτό που γράφαμε στις 25 Ιανουαρίου και απεικονίζει την αλήθεια: "Τι "μηδενική ανοχή" δεν μας είπανε, τι "δαγκάνες", τι "γερανούς", τι "αυστηρότητα της δημοτικής αστυνομίας", τι "αφαίρεση πινακίδων", ...., όλα είναι τρίχες! ".
Σήμερα, ο δημοτικός σύμβουλος Χρήστος Μάτης, ερωτά με άρθρο του, που μας απέστειλε:
Που είν' οι δαγκάνες;
ΑΠΟΛΥΤΩΣ αδύνατη κάθε παρέμβαση στα χάλια της πόλης σε ό,τι έχει να κάνει με το θέμα "αυτοκίνητο". Είναι τόσο πολλά τα αυτοκίνητα και τόσο λίγες οι θέσεις στάθμευσης, που απλά δεν υπάρχει λύση. Δεν υπάρχει τίποτε πιό σίγουρο από αυτό και όλες (όλες!) οι μελέτες, προτάσεις, ιδέες, εξαγγελίες, είναι ...τρίχες κατσαρές.
Όταν στο κέντρο (Τσιμισκή, Αγ.Σοφίας, Παύλου Μελά) υπάρχουν 100 νόμιμες θέσεις στάθμευσης -πάντα κατειλλημμένες- και 10.000 αυτοκίνητα που γυρίζουν γύρω γύρω σαν τρελά, ψάχνοντας απεγνωσμένα πάρκιγκ, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο βελτίωσης και κανένα μέτρο ανάσχεσης. Και 200 αστυνομικούς να βάλεις στην Τσιμισκή να πυροβολούν όποιον σταθμεύει έστω για ένα δευτερόλεπτο, είναι τόσο μεγάλη η ανάγκη για στάθμευση, που ο οδηγός αφού τον πυροβολήσεις, θα μαζέψει τα σηκώτια του, θα σηκωθεί και θα διπλοπαρκάρει στη Μητροπόλεως. Απλά, δεν υπάρχει λύση. Πιό απλά δεν γίνεται.
Επομένως, δεν χρειάζονται εξαγγελίες, ούτε μέτρα. Το χάος, αυτό που πολύ εύστοχα, αλλά κακόηχα αποκαλούν οι Θεσσαλονικείς "μπουρδέλο" θα παραμένει.
Άλλωστε, 2 στις 3 μέρες, υπάρχει μια πορεία, ένα κλείσιμο κυκλοφορίας από κάποιο γεγονός, που εντείνει το κυκλοφοριακό χάος.
Μια κάποια ανακούφιση, θα προέλθει μόνο από ένα ολοκληρωμένο μετρό, που θα δώσει τη δυνατότητα στους πολίτες να μετακινούνται χωρίς να είναι εξαρτημένοι από το Ι.Χ.
Τα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ. δεν είναι πανάκεια για το κέντρο γιατί από τη μιά είναι γεμάτα και υπάρχει πολύς κόσμος που δεν αντέχει το στριμωξίδι (επειδή έχει ψώνια, έχει παιδιά μαζί του, ή δεν αντέχει την ηχορύπανση από τις 50 γκομενίτσες που ουρλιάζουν ακατάπαυστα στο κινητό-φετίχ τους, κλπ) ή εξαιτίας των διπλοπαρκαρισμένων και του μποτιλιαρίσματος καθυστερούν, με αποτέλεσμα να μην είναι τόσο θελκτικά, αυτά με τη σειρά τους εντείνουν το κυκλοφοριακό και δημιουργείται ο φαύλος κύκλος της κατάρρευσης του συστήματος μετακινήσεων.
Τέλος, κανείς δεν μπορεί να "βάλει χέρι" στις πορείες-συγκεντρώσεις, αφού όποιοι έχουν κάποιο "αίτημα", αναγκάζουν την αστυνομία να κλείνει το κέντρο για ώρες. Έχει επικρατήσει η κουλτούρα του "έχω αιτήματα, κλείνω τους δρόμους γιατί είμαι αγωνιστής και στα παπάρια μου η πόλη, αφού εγώ έχω αιτήματα" και παρά τη διαβεβαίωση του Γ.Μπουτάρη, στις 4-1-2010, ότι "δεν θα επιτρέψει να κλείνει το κέντρο από πορείες", δεν κατάφερε να περιορίσει από τότε ούτε μία (-1-), ούτε μία πορεία. Ούτε μία! Όποιος ήθελε να κλείσει την Τσιμισκή, την έκλεινε και ο δήμαρχος απλά παρατηρούσε.
Να επαναλάβουμε αυτό που γράφαμε στις 25 Ιανουαρίου και απεικονίζει την αλήθεια: "Τι "μηδενική ανοχή" δεν μας είπανε, τι "δαγκάνες", τι "γερανούς", τι "αυστηρότητα της δημοτικής αστυνομίας", τι "αφαίρεση πινακίδων", ...., όλα είναι τρίχες! ".
το φωτομοντάζ πρωτοσέλιδο με την ωμή αλήθεια (το άρθρο εδώ) |
Σήμερα, ο δημοτικός σύμβουλος Χρήστος Μάτης, ερωτά με άρθρο του, που μας απέστειλε:
Που είν' οι δαγκάνες;
Τη διάθεση 5.500 ευρώ για την αγορά συστήματος ακινητοποίησης οχημάτων (δαγκάνες στην καθομιλουμένη) αποφάσισε χθες η οικονομική επιτροπή του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Επειδή πριν από 4 μήνες, στις 11 Οκτωβρίου 2012, η αρμόδια αντιδήμαρχος είχε αναγγείλει με ενθουσιασμό την έναρξη λειτουργίας του συστήματος, καλό θα ήταν να απαντήσει σε ορισμένα ερωτήματα:
Αληθεύει ότι από τις 20 (12 μεγάλες και 8 μικρές) δαγκάνες που αγοράστηκαν, έφτασαν στην υπηρεσία μόνο οι 14 (12 μεγάλες και μόνο 2 μικρές);
Αληθεύει ότι από τις 12 μεγάλες, σήμερα, μόλις 4 μήνες μετά, είναι σε χρήση μόνο οι 3;
Αληθεύει ότι κάποιες από τις υπόλοιπες 9, τις έκλεψαν οι παραβάτες;
Οι δαγκάνες είναι μέσο ακινητοποίησης του οχήματος του παραβάτη ή αγοράζονται “προκειμένου να πραγματοποιηθεί άμεσα η απομάκρυνση παράνομα σταθμευμένων οχημάτων”, όπως αναφέρει ο δήμαρχος στην προηγούμενη απόφαση για την αγορά τους;
Υπενθυμίζεται ότι κατά την έναρξη εφαρμογής του μέτρου, στις 11 Οκτωβρίου η κυρία Γούλα ειχε δηλώσει:
“Βασικός στόχος της Διοίκησης του Δήμου είναι να πετύχει την αποφόρτιση του ιστορικού κέντρου και των υπόλοιπων σημείων της πόλης που παρουσιάζεται κυκλοφοριακή συμφόρηση. Έτσι η εφαρμογή του παραπάνω μέτρου συνδυάζεται με τις αυξημένες περιπολίες της Δημοτικής Αστυνομίας σε οδούς με έντονο πρόβλημα όπως η Λεωφόρος Νίκης, η Μητροπόλεως και η Παύλου Μελά.”
Μόλις προχθές ο συνάδελφος της Ανδρέας Κουράκης, είπε ότι ο δήμος απέτυχε στην αστυνόμευση της Παύλου Μελά. Πόσες φορές χρησιμοποιήθηκαν δαγκάνες στην Παύλου Μελά; Ποιός ήταν ο μέσος χρόνος απομάκρυνσης διπλοπαρκαρισμένου οχήματος το οποίο είχε ακινητοποιηθεί με δαγκάνες;
Είναι προφανές ότι η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης νομίζει ότι υπάρχουν μαγικοί “τεχνικοί” τρόποι για την αντιμετώπιση της παράνομης στάθμευσης, όπως τα περίφημα “κολονάκια” στη Μητροπόλεως και οι δαγκάνες.
Θα συνεχίσει να αποτυγχάνει διότι καμία προσπάθεια της, δεν ενεργοποιεί τους ίδιους τους δημότες.
Η μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου στο κέντρο της πόλης δεν επιτυγχάνεται με ευχολόγια και καταστολή αλλά με σχέδιο και πρόγραμμα, δύο άγνωστες λέξεις για την παρούσα διοίκηση.
...
...
...
διαβάστε και:
...
...
...
διαβάστε και: