12 Απρ 2013

Οδηγός του ΟΑΣΘ κατέβασε δύο Αφρικανούς επιβάτες

Το περιστατικό σύμφωνα με την καταγγελία εκτυλίχθηκε σε λεωφορείο της γραμμής 26.
«Επιχείρησαν να επιβιβασθούν από την πίσω πόρτα του λεωφορείου, μεταξύ άλλων επιβατών, και δύο μάλλον αφρικανικής καταγωγής έγχρωμα άτομα. Με το κλείσιμο των θυρών, ο οδηγός του λεωφορείου σταμάτησε απότομα το όχημα και ξανάνοιξε αμέσως τις πόρτες. Κατέβηκε από την μπροστινή πόρτα και εξωτερικά από το όχημα κατευθύνθηκε στην πίσω πόρτα που ήταν φυσικά ανοικτή και αυτή. Απευθύνθηκε μεγαλόφωνα και εις επήκοον όλων προς τους δύο έγχρωμους λέγοντας επιτακτικά “Εσείς οι δύο κάτω!”. Αυτοί έκπληκτοι τον κοίταξαν, και ο ένας από αυτούς τους ρώτησε “Γιατί;” στα ελληνικά. O οδηγός απάντησε “Είμαι ο οδηγός και έχω το δικαίωμα να σας κάνω έλεγχο και να σας κατεβάσω κάτω γιατί δεν έχετε εισιτήρια”. Τα συγκεκριμένα πρόσωπα, αντέδρασαν διαμαρτυρόμενα λέγοντας “μα δεν προλάβαμε να βγάλουμε εισιτήριο”, αλλά μπροστά στην επίμονη και επιθετική στάση του οδηγού τελικά κατέβηκαν» περιγράφει στην καταγγελία μάρτυρας στο περιστατικό.

Οπως αναφέρει η ίδια μάρτυρας ακολούθησαν σχόλια μεταξύ των επιβατών καθώς ο οδηγός δεν μπορούσε να γνωρίζει αν οι συγκεκριμένοι επιβάτες επρόκειτο να εκδώσουν εισιτήρια.
«Κι εγώ η ίδια δεν είχα εκδώσει εισιτήριο καθότι διαθέτω κάρτα πολλαπλών διαδρομών, αλλά ο οδηγός δεν με έλεγξε ποτέ (ούτε εμένα, ούτε κανέναν άλλον επιβάτη του λεωφορείο) για το εάν ακύρωσα ή όχι εισιτήριο, μπαίνοντας στο λεωφορείο». Οπως επισημαίνεται στην καταγγελία όταν ο οδηγός άκουσε τις συζητήσεις των επιβατών σταμάτησε το λεωφορείο και φώναξε: “Έχει κανείς προβλημα;! Να έρθει εδώ να μου το πει τώρα!”. Ακούγοντας δε ψιθύρους του τύπου “είναι φασίστας, είναι φασίστας” ο οδηγός άρχισε να ωρύεται “Ε ναι ρε! Είμαι χρυσαυγίτης! Είμαι χρυσαυγίτης! Τρέχει κάτι;!” Ο ίδιος φέρεται να έδειξε και ένα μενταγιόν με το σύμβολο της Χρυσής Αυγής ενώ καταγγέλεται ότι είπε ότι έχει «έχει και τατουάζ στο μπράτσο!”.

To άρθρο προέρχεται από την ιστοσελίδα Voria.gr ωστόσο αφαίρεσα κάποια κομμάτια που αποτελούν "σχόλιο" γιατί το αναδημοσιεύω για να εκφράσουν οι αναγνώστες την άποψή τους.

ΚΝ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη