Ύστερα από πολλές περιπέτειες, αυτός ο δρόμος που έγινε μόνιμος πεζόδρομος… πιλοτικά και μετά πάλι…
δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, ξαναχάνει το χαρακτήρα και την προσωπικότητα του! Η αποκεντρωμένη διοίκηση Μακεδονίας Θράκης έστειλε τα μαντάτα στο δήμο και τους συναρμόδιους φορείς επισημαίνοντας τα κενά, τις αστοχίες, τις παραλείψεις , τις « λακκούβες» και τα λάθη…
δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, ξαναχάνει το χαρακτήρα και την προσωπικότητα του! Η αποκεντρωμένη διοίκηση Μακεδονίας Θράκης έστειλε τα μαντάτα στο δήμο και τους συναρμόδιους φορείς επισημαίνοντας τα κενά, τις αστοχίες, τις παραλείψεις , τις « λακκούβες» και τα λάθη…
Θυμίζουμε ότι τον περασμένο Μάρτιο το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης ψήφισε το θέμα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Α. Κουράκη να ισχυρίζεται ότι » η αρμοδιότητα για την πεζοδρόμηση την οριστική πλέον, με την Κανονιστική Πράξη, αυτή την οποία εισηγούμαστε σήμερα, είναι αρμοδιότητα του Δήμου Θεσσαλονίκης.»
Ο εκπρόσωπος της παράταξης Γκιουλέκα, Β. Καρακωστάνογλου είχε προτείνει τη διεξαγωγή κυκλοφοριακής μελέτης το ταχύτερο δυνατό. « Μέχρι τότε ας ανοίξει η οδός Αγίας Σοφίας, ως οδός ήπιας κυκλοφορίας, ώστε να εκτονώνεται η κίνηση των αυτοκινήτων».
Ο επικεφαλής της παράταξης των ενεργών πολιτών Χρήστος Μάτης είχε προειδοποιήσει ότι «η πιλοτική πεζοδρόμηση τελείωσε από τον Μάιο του 2012. Απ’ τον Μάιο του 2012 μέχρι τον Φεβρουάριο του 2013 … περισσεύουν 9 μήνες. Η απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής είναι λάθος Απόφαση. Στο Νόμο 4067/2012 στο άρθρο 59 λέει ότι πεζόδρομοι είναι οι δρόμοι που προορίζονται αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση πεζών».
O γενικός γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης Αθανάσιος Καρούντζος ακυρώνει την απόφαση του Δήμου και με έγγραφο του ζητά να διευκρινισθούν συγκεκριμένα πράγματα όπως η …βούληση της διοίκησης Μπουτάρη στον καθορισμό του δρόμου-πεζόδρομου, καθώς και να γίνει σχετική μελέτη – την οποία είχε προαναγγείλει από το δημοτικό συμβούλιο ο κ. Κουράκης – και να συμπεριληφθεί και η γνώμη της αρμόδιας κοινοτικής ενότητας!
Πηγή: Καρφίτσα