31 Ιουλ 2013

Τι παίρνουν αυτοί στον ΟΤΕ;

Καταγγελία: "Όποτε συνδέουν έναν γείτονα, κόβουν τα τηλέφωνα στη μισή γειτονιά"


Την Δευτέρα 22/7/13 ήρθαν 3 αυτοκίνητα του ΟΤΕ προκειμένου να κάνουν μία μετατροπή στο τηλέφωνο της αδερφής μου που μένει στον επάνω όροφο ώστε να έχει γραμμή ADSL. Κάτι πείραξαν στο κουτί όλης της πολυκατοικίας και έκτοτε δεν έχει κανείς σε όλη την πολυκατοικία (δύο κατοικίες και ένα κατάστημα) τηλέφωνο ενώ εμείς δεν έχουμε ούτε internet. 
Εγώ δεν είμαι συνδρομήτρια του ΟΤΕ και η CYTA στην οποία είμαι συνδρομήτρια στέλνει ανά 3 μέρες τεχνικό που όμως δεν έχει δικαίωμα να αγγίξει το κουτί του ΟΤΕ.
Το ίδιο είχε συμβεί και πριν από 7 μήνες και είχε αποτέλεσμα να μην έχουμε τηλέφωνο και internet για έναν μήνα και μία εβδομάδα.
Στις βλάβες του ΟΤΕ δεν δέχονται να το δηλώσουν ως βλάβη γιατί δεν είμαι συνδρομήτρια ΟΤΕ. 

Μου λένε κάποιοι πως πρόκειται για πάγια τακτική του ΟΤΕ προκειμένου να παίρνει από τις άλλες εταιρίες δυσαρεστημένους πελάτες που όμως δεν είναι δυσαρεστημένοι με την εταιρία αλλά με τον ΟΤΕ που κάνει άνω κάτω το κουτί!

Βρίσκομαι στην περιοχή της Τούμπας και τα στοιχεία μου είναι στην διάθεση του TAXALIA.

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη